AndroidHealthClinic

Aankondiging Krijg mijn nieuwe boek gratis

Bezoekers in dit topic

TheDutchOak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2013
Berichten
2.488
Waardering
284
Lengte
1m99
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Hey allemaal,

Na de startersguide voor beginnende sporters heb ik het schrijven serieuzer opgepakt de afgelopen 5 maanden en het resultaat daarvan is m'n nieuwe boek: Dietless

Het boek gaat over de psychologie achter afvallen. Het eerste deel gaat over waarom dieeten vaak faalt en wat je daar aan kan doen, het tweede deel is een korte masterclass in voeding en het derde deel geeft een stappenplan hoe je serieus permanent af kan vallen.


Om vooral m'n naamsbekendheid op te bouwen heb ik ervoor gekozen om het boek de eerste 2 dagen van de release gratis te maken, daarna zal de prijs richting de 8 eu gaan.

Als je het boek gratis wil downloaden zodra hij uitkomt kan je hier je mail adres invullen en dan krijg je het boek gratis zodra hij uitkomt.

https://rensstokman.leadpages.co/dietlesspromo/

Dikke powerlifters wordt aangeraden het boek ook met vrienden te delen


 
Is het boek in het Nederlands geschreven of Engels?

Leuke boek cover ook.
 
Laatst bewerkt:
Is het boek in het Nederlands geschreven of Engels?

Leuke boek cover ook.
Thanks!

Het boek is het engels omdat ik zoveel mogelijk wil bereiken, als het goed loopt komt ie ook in het nederlands uit
 
Tof! Heb het ook ingevuld ;-)
 
Nice! Ben erg benieuwd wat erin staat. Heb er misschien nog wat aan tijdens mn cut :p
 
Leuk voor m'n vriendin (neem aan dat het voor zowel man als vrouw is?)
 
Done! Als tegenprestatie wil ik wel een recensie schrijven.
 
Je boek is uit ondertussen?

Downloaden via amazon als ik het goed begrepen heb?

Nogmaals merci :)
 
Ziet er pro uit, ben benieuwd.
 
Hey allemaal,

Na de startersguide voor beginnende sporters heb ik het schrijven serieuzer opgepakt de afgelopen 5 maanden en het resultaat daarvan is m'n nieuwe boek: Dietless

Het boek gaat over de psychologie achter afvallen. Het eerste deel gaat over waarom dieeten vaak faalt en wat je daar aan kan doen, het tweede deel is een korte masterclass in voeding en het derde deel geeft een stappenplan hoe je serieus permanent af kan vallen.


Om vooral m'n naamsbekendheid op te bouwen heb ik ervoor gekozen om het boek de eerste 2 dagen van de release gratis te maken, daarna zal de prijs richting de 8 eu gaan.

Als je het boek gratis wil downloaden zodra hij uitkomt kan je hier je mail adres invullen en dan krijg je het boek gratis zodra hij uitkomt.

https://rensstokman.leadpages.co/dietlesspromo/

Dikke powerlifters wordt aangeraden het boek ook met vrienden te delen

Bedankt, heb me net ingeschreven.
 
Back
Naar boven