AndroidHealthClinic

krijg puistjes.... teveel eiwitten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hoi.. ik ben nu sinds 2 weken bezig met een verbeterde voeding:

500 gram kwark
2-3 eitjes
1 blik tonijn
1 liter melk
en kaas + kipfilet op me boterham.

ik heb verder TOTAAL niet vettig gegeten.. maar kep nu wel wat meer puisten op me gezicht gekregen wat ik normaal alleen krijg als ik heel vettig eet.

is dit een teken dat ik teveel eiwitten binnenkrijg? of moet me lichaam er alleen even aan wenne. zo ja hoe lang?

ik drink 1-2 liter water per dag...
 
Je hoeft van mij geen sorry te zeggen bro ;) kan toch gebeuren er is VEEL om te lezen hier ..... dus :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Het zijn de melk producten die lijden tot pukkels.
Dus lose de melk :D
 
hoeft geen BS te zijn.. sommigen reageren daar anders op. Wanneer ik meer aan de melk producten ga krijg ik ook de puisten op m'n rug en nek. Wanneer ik erin minder dan idem puisten.
 
Maar Atievh zegt stellig en eenduidig dat het de melkproducten zijn.... Jij zegt daarentegen dat het kan dat melkproducten er toe lijden... Het kan dus ook NÏET de melkproducten zijn...... En dat vertelde Arievh niet.....
 
Bij mij helpt extra water drinken tegen puistjes. Ik drink ongeveer 5 liter water (naast melk/thee/koffie), ok je moet veel naar de WC maar omdat je afval stoffen voldoende de gelegenheid krijgen om afgevoerd te worden is de kans op puistjes weer kleiner.
 
Back
Naar boven