Fitness Seller

Krijg te veel buikvet door anabolen wat te doen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mecheltje

Novice
Lid geworden
19 mei 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ik ben sinds 1,5 week nu aan het kuren ik spuit 2 x per week deca sustanon en ben nu ongeveer 2 kilo aangekomen al

Ik merk dat ik minder droog aan het worden wat ook niet gek is natuurlijk enkel op mijn buik slaat het zich best snel op waardoor mijn blokjes aan het verdwijnen zijn

Nu was mijn vraag wat kan ik hier tegen doen

Het gene wat ik aankom wil ik niet verliezen maar wil ook niet dat het zich opslaat als vet

Heb me laten vertellen 10 min op de loopband joggend ?

wie kan mij helpen hier mee?
 
Wat is je energiebehoefte, en hoeveel eet je per dag?

in b4 geen idee maar ik eet wel goed
 
had ik ook toen ik 1500 callorien boven onderhoud zat van 10 naar 14 % gegaan in

kan ook vocht zijn waardoor je minder hard staat
 
Laatst bewerkt:
2x per week sustanon?
 
1,96 78kg kuren? wtf is this shit.
 
Voor het beste resultaat is het belangrijk om meerdere injecties te zetten die volgens een vast schema worden toegediend. De werking van sustanon houdt 3 weken aan, dus dan is het belangrijk om aaneenvolgend om de 3 weken te injecteren. Sustanon moet je dan ook nooit meer dan 1 keer per elke 3 weken gebruiken en vooral niet te lang gebruiken, toedienen van sustanon in te hoge doseringen zal vervelende bijwerkingen veroorzaken.

http://www.anabolicsteroids.nl/anabolen/sustanon.html
 
Ik ga denk ik een trollenschool starten. Alle internet-helden kunnen dan voor een eerlijk tarief leren trollen. Ik zal je naar zo'n hoog trol-niveau brengen dat je niet direct in je openingspost laat blijken dat je een trol bent.
 
Ik denk dat je te weinig eet en je lichaam daardoor in starvation modus gaat zegmaar.. gooi je kcals eens omhoog met 700 a 1000 kcal per dag.
 
Voor het beste resultaat is het belangrijk om meerdere injecties te zetten die volgens een vast schema worden toegediend. De werking van sustanon houdt 3 weken aan, dus dan is het belangrijk om aaneenvolgend om de 3 weken te injecteren. Sustanon moet je dan ook nooit meer dan 1 keer per elke 3 weken gebruiken en vooral niet te lang gebruiken, toedienen van sustanon in te hoge doseringen zal vervelende bijwerkingen veroorzaken.

http://www.anabolicsteroids.nl/anabolen/sustanon.html

En als het nou voor bodybuilding is en niet voor HRT of sexchange? :(
 
Ik denk dat je te weinig eet en je lichaam daardoor in starvation modus gaat zegmaar.. gooi je kcals eens omhoog met 700 a 1000 kcal per dag.


+1
Door de anabolen verbruikt je lichaam veeeel meer dus moet je nog meer eten, doe je dat niet ga je vet opslaan.
 
Voor het beste resultaat is het belangrijk om meerdere injecties te zetten die volgens een vast schema worden toegediend. De werking van sustanon houdt 3 weken aan, dus dan is het belangrijk om aaneenvolgend om de 3 weken te injecteren. Sustanon moet je dan ook nooit meer dan 1 keer per elke 3 weken gebruiken en vooral niet te lang gebruiken, toedienen van sustanon in te hoge doseringen zal vervelende bijwerkingen veroorzaken.

http://www.anabolicsteroids.nl/anabolen/sustanon.html

:roflol:
 
Is vocht..

Hoe ziet de rest van je lichaam eruit? Ook vettig? Of écht alleen je buik? Als dat zo is, is het gewoon vocht.

Wat je kunt doen is iets omlaag gaan in carbs maar wel je eiwitten en vetten op of iets boven behoefte. Ook een calorieoverschot.

Carbs slaan ook snel vocht op.

Daarnaast 4/5 liter per dag water drinken en persoonlijk voeg in 10 minuten traplopen aan het eind van mijn training toe om lekker veel te zweten.

En van Deca wordt je nu eenmaal snel een vochtspons :P
 
Goeie stats en kennis :thumb:
 
Ik had al een reactie geplaats maar die is blijkbaar ineens verdwenen

Rest van het lichaam is niet vettig maar je ziet ook dat daar de lijnen langszaam beginnen te verdwijnen

ga mijn calorieën in ieder geval omhoog gooien want waarschijnlijk eet ik teweinig

alvast bedankt voor de informatie als iemand nog iets weet post het alle informatie is welkom





en voor deze 2 onzekere heren

Lionelenzo flexx123 pannekoeken zoek eerst maar eens op wat een ectomorph is

en heb je niks zinnigs te melden zeg dan gewoon niks of post een foto van je dan zal ik ook even mijn mening geven en dan zijn we morgen ook nog niet klaar met commentaar geven
 
Goed verhaal.

Ik kom van 63kg af en was/ben ook ecto as fuck.
Ga eerst normaal eten voordat je spuiten in je reet gaat duwen.
Manmanman.
Kuren doe je pas als je:

A. Ook maar iets van kennis hebt over AAS.
B. Je dicht tegen of op je natuurlijk te behalen grens zit.

Of natuurlijk C. Je een retard bent die nergens verstand van heeft en die na 2 maanden trainen al grijpt naar AAS omdat ie 'ectomorph' is.
 
Goed verhaal.

Ik kom van 63kg af en was/ben ook ecto as fuck.
Ga eerst normaal eten voordat je spuiten in je reet gaat duwen.
Manmanman.
Kuren doe je pas als je:

A. Ook maar iets van kennis hebt over AAS.
B. Je dicht tegen of op je natuurlijk te behalen grens zit.

Of natuurlijk C. Je een retard bent die nergens verstand van heeft en die na 2 maanden trainen al grijpt naar AAS omdat ie 'ectomorph' is.

ik vind dat je wel gelijk heb , maar geef nou is toe wie heeft er nou daadwerkelijk getraind tot de natural max:D kan je waarschijnlijk op 1 hand tellen. Maar goed dit had die wel kunnen weten ja.
 
Ik had al een reactie geplaats maar die is blijkbaar ineens verdwenen

Rest van het lichaam is niet vettig maar je ziet ook dat daar de lijnen langszaam beginnen te verdwijnen

ga mijn calorieën in ieder geval omhoog gooien want waarschijnlijk eet ik teweinig

alvast bedankt voor de informatie als iemand nog iets weet post het alle informatie is welkom





en voor deze 2 onzekere heren

Lionelenzo flexx123 pannekoeken zoek eerst maar eens op wat een ectomorph is

en heb je niks zinnigs te melden zeg dan gewoon niks of post een foto van je dan zal ik ook even mijn mening geven en dan zijn we morgen ook nog niet klaar met commentaar geven

Alle informatie is welkom... Begin dan eerst eens met hoeveel kcal je dagelijks eet
 
Voor het beste resultaat is het belangrijk om meerdere injecties te zetten die volgens een vast schema worden toegediend. De werking van sustanon houdt 3 weken aan, dus dan is het belangrijk om aaneenvolgend om de 3 weken te injecteren. Sustanon moet je dan ook nooit meer dan 1 keer per elke 3 weken gebruiken en vooral niet te lang gebruiken, toedienen van sustanon in te hoge doseringen zal vervelende bijwerkingen veroorzaken.

http://www.anabolicsteroids.nl/anabolen/sustanon.html

Wil jij alsjeblieft, en ik meen dit uit de bodem van mijn hart, NOOIT meer dit soort bullshit posten? Ik spreek hier uit persoonlijke ervaring als iemand die hypogonadie heeft en om medische redenen dus sustanon voorgeschreven krijg.

Sustanon is een -naar mijn mening behoorlijk stupide- 'oplossing' voor mensen zoals ik. Men ging er namelijk van uit dat als je een combinatie van verschillende esters bij elkaar gooit, je een mooi gebalanceerde hormoonspiegel overhoudt. Niets is echter minder waar. Hoewel alle esters inderdaad allemaal een verschillende halfwaarde tijd hebben, starten ze wel allemaal tegelijk met afgeven.

Gevolg: In de eerste drie dagen krijg je het gros van de lading (meer dan 50% volgens mij). In de dagen erna krijg je de rest over een periode van ongeveer een week. Na week 2 heb je dus NUL testosteron meer in je systeem (of nagenoeg niets).

In praktijk betekende dit voor mij dat ik me de eerste week goed voelde, eind week 2 behoorlijk kut en vanaf dat punt nagenoeg suicidaal was.

Voor de volledigheid: ik heb dit vanaf dag 1 afgewezen en geeist dat ik 1x per week gewoon een ampulletje kan zetten. Dit werd schoorvoetend goedgekeurd.

Waarom ik zo reageer op deze post van jou?

Omdat bullshit zoals dit gepropageerd wordt door apothekers en huisartsen, en dit als gevolg heeft dat mensen onnodig depressieve neigingen krijgen.


TLDR: Shut the fuck up.

Waarom dit de enige testosteron is die wél (deels) vergoed wordt en de rest niet, is mij nog steeds een fucking raadsel. Test E FTW.
 
Stoere jongen, je bent gewoon een zwak persoon als je meteen naar de anabolen grijpt, ik wil niet zeggen dat ik een super fysiek heb. Maar ik ben zelf ook op 55kg begonnen en nu bijna 80kg en zou me nog kapot schamen als ik zou gaan kuren.
 
Ik had al een reactie geplaats maar die is blijkbaar ineens verdwenen

Rest van het lichaam is niet vettig maar je ziet ook dat daar de lijnen langszaam beginnen te verdwijnen

ga mijn calorieën in ieder geval omhoog gooien want waarschijnlijk eet ik teweinig

alvast bedankt voor de informatie als iemand nog iets weet post het alle informatie is welkom





en voor deze 2 onzekere heren

Lionelenzo flexx123 pannekoeken zoek eerst maar eens op wat een ectomorph is

en heb je niks zinnigs te melden zeg dan gewoon niks of post een foto van je dan zal ik ook even mijn mening geven en dan zijn we morgen ook nog niet klaar met commentaar geven

Dus je wordt vet van anabolen en niet van eten?

Ik denk dat je je beter kunt afvragen waarom je kuurt al je niks weet van voeding, maar dat terzijde.
 
Back
Naar boven