XXL Nutrition

Krimpende ballen/zak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Nou heb ik me laten vertellen dat je ballen of je zak...tijdens een kuur zouden kunnen gaan krimpen?! Is dit waar, is dit schadelijke, is dit blijvend en is hier wat aan te doen?
 
Je eigen test produktie wordt platgelegd, dus krimpen je ballen. Een goede nakuur zorgt er oa voor dat je eigen produktie zo snel mogelijk weer wordt opgestart en je testikels (klinkt mooier) weer naar het oude maatje terugkeren. Als ik het goed begrepen heb, helpt HCG er voor om je ballen weer te herstellen??
 
HCG is toch pregnyl?
 
En Deca doet je pik tijdelijk krimpen, een zogeheten deca dick..
 
Na een kuur 2 weken clomid en ze zien er weer uit als tevoren

Soul??? deca dick, krimpen?? niet werken bedoel je..
okey als hij niet werkt ziet hij er gekrompen uit.
 
Originally posted by Harm68
Na een kuur 2 weken clomid en ze zien er weer uit als tevoren

Soul??? deca dick, krimpen?? niet werken bedoel je..
okey als hij niet werkt ziet hij er gekrompen uit.

Maat van mij kreeg hem nog wel omhoog, maar hij was de helft kleiner...
 
Met de helft maar? Oh, dan hou ik nog genoeg over ;) :D .

Is dat trouwens vaak het geval, zo'n deca-derde been?! Of is het een zeldzaamheid?
 
Ohh dit heb ik nog niet gehoord.
 
Originally posted by Floyd
Met de helft maar? Oh, dan hou ik nog genoeg over ;) :D .

Is dat trouwens vaak het geval, zo'n deca-derde been?! Of is het een zeldzaamheid?
Iedereen krijgt het, zeker als je over de 400mg/wk gaat 8 weken lang.
Daarom moet er ook iets bij, om dat tegen te gaan, maar dat begrijpen sommigen nog steeds niet.
 
Hoe kun je een deca-dick tegen gaan, met bv een dht-middel?.....
 
Originally posted by Floyd
Hoe kun je een deca-dick tegen gaan, met bv een dht-middel?.....

Volgens mij door met test. te stacken maar het schijnt dat het dan nog steeds kan gebeuren
 
Originally posted by Harm68
Na een kuur 2 weken clomid en ze zien er weer uit als tevoren

Soul??? deca dick, krimpen?? niet werken bedoel je..
okey als hij niet werkt ziet hij er gekrompen uit.

Beter HCG gebruiken dan... Clomid werkt op je oestro's...niet op je test!
 
Originally posted by M@k@vElI


Volgens mij door met test. te stacken maar het schijnt dat het dan nog steeds kan gebeuren

met test stacken is uitstel van executie. heb eerst deca alléén gebruikt en kreeg hem niet meer stijf, daarna met test en alles ging terug prima GEDURENDE de kuur..... maar NA de kuur was het nog erger.... clomid heeft niet geholpen... heeft gewoon een aantal week geduurd.
 
Als je nolva gebruikt voorafgaand met HCG dan is het toch stukken beter.
 
Admin... Ik heb jou vanochtend een prive bericht gestuurd. Heb je die wel ontvangen?
 
jup zelfs al teruggestuurd...
 
Originally posted by soulreaver
En Deca doet je pik tijdelijk krimpen, een zogeheten deca dick..
Hallo moderator dit is enkel bij overmatig gebruik 5ml per week of meer, en dan nog niet bij iedereen!!
Je moet niet generaliseren, zo krijg je een verkeerd beeld van Deca.
 
Een maat van mij heeft 8 weekjes deca 400mg gedaan en hij had volgens eigen zeggen een serieus probleem met deca dick en slecht libido het is echt geen uitzondering, deca is het meest suppresieve hormoon of je het leuk vind of niet.
 
Admin ik heb niets terug ontvangen van je. Ik chekc mijn email adres nog wel een x....misschien dat het daar staat. In ieder geval heb ik er gister toch weer 300mg gebruikt. Dit is nu dus week vier (begin van week vier). Heeft het nu nog nut om winstrol tabletten te gebruiken? Zo ja...hoeveel per dag...en wat bereik ik daar mee?
 
Back
Naar boven