MuscleMeat

Kritiek omtrent boardregels

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simsalabimmusclesforsewin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Berichten
3.089
Waardering
2.508
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Misschien moet jullie de regels even aan passen ofzo want die zijn nu best wel dubbel?

graag de dikgedrukte stukjes lezen

regel:

7. Mensen onder de 21 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, mogen geen vragen m.b.t. kuren stellen en mensen onder de 18 moeten hier niet posten !!!

Hier wordt gezegd je mag niks posten onder 18 en je mag geen vragen stellen onder 21


Als je onder de 21 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 21 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 21 jaar.



Hier staat dan weer het tegenovergestelde van de eerder genoemde regel,

wat is het nou mag je wel of geen vragen stellen??
Ik vroeg net namelijk gewoon een vraag, dit was niet in betrekking tot een persoonlijke kuur maar mijn post werd verwijderd.

ik snap niet wat er mis is met informatie verzamelen op vroege leeftijd. Mag je dan geen vragen stellen voor later gebruik?? Het is toch alleen maar goed om nu al te beginnen met informatie verzamelen als je toch ooit gaat gebruiken.
 
En dan staat het forum bekend als informatiebron voor jongeren die AAS willen gebruiken. Voor je het weet zit je in een uitzending van Undercover in Nederland.
 
En dan staat het forum bekend als informatiebron voor jongeren die AAS willen gebruiken. Voor je het weet zit je in een uitzending van Undercover in Nederland.
True maar zet dan niet in de eerste zin van je forum regel dat het niet mag en later in dezelfde regel dat iedereen welkom is om informatie op te doen als je maar niet gebruikt onder 21
 
En dan staat het forum bekend als informatiebron voor jongeren die AAS willen gebruiken. Voor je het weet zit je in een uitzending van Undercover in Nederland.
Het is toch ook een informatiebron voor jongeren? Dan moet je een minimumleeftijd instellen voor mensen die lid kunnen worden.

Beter dat iemand op een manier als dit doet dan zomaar iets te doen
 
Het is toch ook een informatiebron voor jongeren? Dan moet je een minimumleeftijd instellen voor mensen die lid kunnen worden.

Beter dat iemand op een manier als dit doet dan zomaar iets te doen
Precies blokkeer die sectie voor mensen onder 18 als je niet wilt dat ze er op komen
 
Sowieso worden die regels alleen maar nageleefd als het uitkomt, want toen onze dromerige turkse vriend een totaal idiote kuurlog ging bijhouden op zijn 19e was het allemaal prima.
Het beleid is nou niet echt duidelijk te noemen.
 
Sowieso worden die regels alleen maar nageleefd als het uitkomt, want toen onze dromerige turkse vriend een totaal idiote kuurlog ging bijhouden op zijn 19e was het allemaal prima.
Het beleid is nou niet echt duidelijk te noemen.
Ik stelde gewoon een vraag over androgene/anabole verhoudingen in AAS en of mensen daar rekening mee houden als ze dan verschillende compounds combineren en werd gewoon verwijderd???
 
Neen, dat mag niet en ja, je bent nog veel te jong om te kuren. Get over it.

Sowieso worden die regels alleen maar nageleefd als het uitkomt, want toen onze dromerige turkse vriend een totaal idiote kuurlog ging bijhouden op zijn 19e was het allemaal prima.
Het beleid is nou niet echt duidelijk te noemen.
Toen was niet duidelijk dat hij 19 was.
Achteraf leek het beter om hem een beetje tegen zichzelf te beschermen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven