AndroidHealthClinic

Kromme buikspieren door steroiden?

Bezoekers in dit topic

zn organen zijn groter geworden drm steeks zn buikz o uit, de abs zijn genetics
 
wtff zit die vent zichzelf belachelijk te maken. zijn fysiek is niet verkeerd
 
Ik kan al heel mijn leven mijn buik zo opblazen. Als ik het doe lijk ik 5 maand zwanger. Don't know hoe ik kan, maar is zeker niet door de aas
 
Door hgh maar ook slin krijg je meer vet en glucose opslage rond en in je organen. Het stimuleert dat op een of ander manier meer dan onderhuids opslag. Waardoor je dus nog wel een ripped buik hebt maar toch een dikke uitpuilende buik.

Tja al moet ik zeggen als ik een flink wat suiker eet en wat cola drink ook wel zo'n pens binnen no time kan aangroeien.
 
Door hgh maar ook slin krijg je meer vet en glucose opslage rond en in je organen. Het stimuleert dat op een of ander manier meer dan onderhuids opslag. Waardoor je dus nog wel een ripped buik hebt maar toch een dikke uitpuilende buik.

Tja al moet ik zeggen als ik een flink wat suiker eet en wat cola drink ook wel zo'n pens binnen no time kan aangroeien.

Ik kan hetzelfde, dus als ik flink diep cut zou het over moeten zijn?
 
Ik kan precies hetzelfde, maar goed dat gaat vanzelf met 5000+ kcals. Waar moet de maag anders heen.
 
Ik kan al heel mijn leven mijn buik zo opblazen. Als ik het doe lijk ik 5 maand zwanger. Don't know hoe ik kan, maar is zeker niet door de aas

Dan heb ik dus niet de enige ;) Niet dat ik echt zover kom want filmpje is best extreem. Maar een paar maanden zwanger lijk ik zeker wel, en eerlijk gezegd sta ik ook wat minder droog als gast uit filmpje. Ik heb een mooi bol buikje als ik de zaak "opblaas" Ik heb het ook nooit goed begrepen hoe dit werkt.

Filmpje is inderdaad een mooi voorbeeld van wat teveel insuline en teveel groeihormonen kunnen doen. Meer is niet altijd beter als het om hgh en slin gaat.
 
Misleidende titel wel..
 
Wat een irritant mokkel zeg
 
Nice fysiek:)
 
Dit heb ik ook een soort van, niet zo erg als deze gast, maar mijn buik is toch wel een stuk boller dan dat bij mijn figuur hoort. Tijdje terug een weekend gehad waarbij ik zeer weinig kon eten en dan is mijn buik weer zo goed als plat. doordeweeks is het altijd een dikke pens.
 
damn, would rape that chick.
 
tjah.... mijn pens puilt ook uit savonds
maar dat is van het vreten en niet van de roids :p
 
Valt wel mee ja
 
Back
Naar boven