AndroidHealthClinic

kromme lul

Bezoekers in dit topic

kickboxtony

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
EY mannen

Weet je wat irritant is...als je aan de linkerkant van je lichaam kleiner bent. Mijn linker bicep is 41 en mijn rechter is 42.5, mijn linker onderarm is 33 en mijn rechter 35, mijn linker been is 65 en mijn rechter is 67 etc..

Ik ben dan wel rechtshandig maar dat zelfs mijn linkervoet een maat kleiner is...wat is hier aan de hand en hoe trek ik met name mijn armen gelijk?

Lijkt me beetje wazig om 3 maanden alleen links te trainen niet dan?

Zelfs mijn penis heeft de neiging ietwat naar links af te buigen wat verklaart zou kunnen worden doordat hij aan de rechterkant iets groter is :)

HELP!!

You are not alone... :D Als je gaat traine met bijvoorbeeld curls ofzo, beginnen met je 'zwakste' arm. Ennuh, dat van je pik, daar zou ik zogauw nix op weten :P rechts leggen ofzo :D

iedereen heeft die inperfecties. als je 100% symetrisch bent, ben je een legende want niemand is 100% symetrisch.

zelfs de spiergroei van je spieren loopt ook vrijwel nooit symetrisch.

dat heb ik ook precies utzelfde al1 zijn bij mij de verschillen niet zo heel groot...bij mij is het overal zo'n 0.5cm verschil (rechts groter dan links) en rechts is dan vanzelfsprekend ook iets sterker.

hehe en ook mijn lul heeft de neiging iets naar links af te buigen :o

maar volgens mij is het dus allemaal heel normaal :) (gelukkig :D)

Iedereen draagt langs 1 bepaalde kant

:p

De vorm van je lul is afhankelijk van het feit of je links- of rechtshandig bent.
Probeer eens een keer met je verkeerde hand met jezelf te spelen.

(Ga eens vreemd)

Bij iedereen hangt de leuter naar links , dat komt door de draaïng van de aarde.:laugh:
(het water in de gootsteen draait op dit halfrond ook linksom)

die van mij kijkt ook naar t westen maar gelukkig soms ook naar t noorden:).

Het menselijk lichaam bestaat uit (bijna) twee vrijwel identieke lichamshelften, zo ontwikkelt t embryo zich .T kan voorkomen dat de ene helft ietsjes sneller groeit dan de ander. Zie de voetenkwestie

Zo ookmet de penis of tieten, wat n kromme penis of n iets grotere borst dan de ander tot gevvolg kan hebben.
en er zit ook nog een leuketheorie achter:Is je rechtervoet iets groter dan de linker dan ben je wel linksdragend:)

90% van de mannen is linksdragend. en nee, alds je m naar rechts legt zal die niet naar in evenwicht komen. je houdt t btw niet lang vol om m rechts te houden. give it a try:)

komt ook omdat de ene bal iets lager hangt, geloof het is de linker. vreemdgaan heeft geen zin, tis gewoon genetisch. Net als al die maten op je lichaam. 1cm verschil valt toch niet op, tenzij je je biceps naast elkaar legt:D
@dandy: is jouw rechterpens ook groter dan je linker? ;)

mijn linkerpens hangt lager maar mn rechterpens puilt meer uit..genetisch he:)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven