Fitness Seller

Kroon halterstang en gewichten, ervaring gevraagd

Bezoekers in dit topic

Mapie

Novice
Lid geworden
7 apr 2021
Berichten
2
Waardering
0
Onlangs ben ik verhuisd en nu mijn huidige sportschool (en de enige die op dit moment buiten geopend is) niet meer zo dichtbij is, ben ik aan het kijken voor materiaal om thuis mee te trainen. Nu kwam ik op deze set van Kroon via Helisports: https://www.helisports.nl/products/430600/Kroon-OP-100-Iron-Olympic-Plate-Set.html. Zijn er hier mensen met ervaring met Kroon halters en/of gewichten? Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb niet heel veel ervaringen kunnen vinden. Alternatieven zijn welkom, wel enigszins in dezelfde prijsklasse als dat mogelijk is.

Ik ben tevens op zoek naar een degelijk squat rek of kooi, echter zie ik dat die bijna overal uitverkocht zijn. Aanraders zijn altijd welkom!
 
Ik heb hier een halterstang van Kroon in de homegym. Zeer solide. Voor de prijs kan je je niet meer wensen.
 
Als ik jou was zou ik wel even mailen naar hun klantendienst. Ik weet niet hoe het zit bij helisport maar ik dacht dat Fitness Seller geen sets meer aanbood door de grote vraag naat stangen en schijven. Dus deze worden steeds los verkocht ipv sets te combineren, moet je maar even navragen anders kan je lang wachten.
Ik zie er nu ook een paar losse halterstangen staan die uit voorraad leverbaar zijn, moet je maar eens bekijken wat je echt wil. Wachten tot iets beschikbaar is (en zorgen dat je erg snel bent) of iets bestellen dat ze momenteel in voorraad hebben.
 
Ah dat is inderdaad een goed punt. Dank beiden!
 
Back
Naar boven