Fitness Seller

Kruidnoten :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WoUz

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
235
Waardering
0
Hee medesporters :)

De tijd van de kruidnoten komt er weer aan en die dingen vind ik heerlijk, ik vrat er altijd veel van en nou staat er bij de ingredienten dat er heeel veel KH in zitten en 12% vet oid, nou wilde ik vragen of er iemand weet of er veel 'foute' vetten in zitten en of er veel suiker in zit.

Eten of niet eten dus? (zo niet, dan doe ik het wel op mn junkdag :P)
 
Originally posted by WoUz
Hee medesporters :)

De tijd van de kruidnoten komt er weer aan en die dingen vind ik heerlijk, ik vrat er altijd veel van en nou staat er bij de ingredienten dat er heeel veel KH in zitten en 12% vet oid, nou wilde ik vragen of er iemand weet of er veel 'foute' vetten in zitten en of er veel suiker in zit.

Eten of niet eten dus? (zo niet, dan doe ik het wel op mn junkdag :P)

Die koolhydraten die erin zitten zijn waarschijnlijk allemaal simpele koolhydraten:( Suikers dus. Ik ben van mening je best is wat mag snoepen op de juiste momenten.
 
Zonde he.... Er is weinig lekkers wat je lekker kan snoepen wat ook nog es goed voor je is... :(
Maarja, zaterdag is altijd junkdag, dan vreet ik alles :)
 
Originally posted by WoUz
Zonde he.... Er is weinig lekkers wat je lekker kan snoepen wat ook nog es goed voor je is... :(
Maarja, zaterdag is altijd junkdag, dan vreet ik alles :)

Ik heb zaterdag ook als junkdag, maar das meer om vloeibare redenen :)
 
Originally posted by Reinier


Ik heb zaterdag ook als junkdag, maar das meer om vloeibare redenen :)
Zeg, wie is er hier eigenlijk allemaal op de ckd-toer waar je zaterdag junkfood mag eten, dwz. veel KH?
 
CKD? Ik denkik niet want ik weet niet eens precies wat het is :)
Ik eet sowieso op zaterdag wat ik wil, van 1 dag in de week blijft die troep toch niet hangen :)
 
Erg is dat , als je er trek in hebt. Ik moest een aantal weken geleden bij een van de beste peprnotenbakkers in nederland zijn om pepernoten te laden in een bestelbusje.
Ze waren nog warm toen ze het busje in gingen en ik moest 2 uren terug rijden. Dat is een kwelling zeg, als je die pepernoten ruikt. En je kan ze eigenlijk niet eten.

Toch maar een flinke hand genomen, kon het toch niet laten.:D
De kat op het spek binden noemen ze dat toch?
 
Originally posted by Ar Double u
Erg is dat , als je er trek in hebt. Ik moest een aantal weken geleden bij een van de beste peprnotenbakkers in nederland zijn om pepernoten te laden in een bestelbusje.
Ze waren nog warm toen ze het busje in gingen en ik moest 2 uren terug rijden. Dat is een kwelling zeg, als je die pepernoten ruikt. En je kan ze eigenlijk niet eten.

Toch maar een flinke hand genomen, kon het toch niet laten.:D
De kat op het spek binden noemen ze dat toch?
Knap hoor dat je het bij het ene handje hebt kunnen laten! :thumb:
 
Jij hebt geen idee hoe groot mijn handen zijn:D

Veel mensen om mij heen noemen ze kolenschoppen:mad:
 
Originally posted by Esperantisto

Zeg, wie is er hier eigenlijk allemaal op de ckd-toer waar je zaterdag junkfood mag eten, dwz. veel KH?
de meesten eten door de weeks een strak schema.. altijd complexe kh's spullen met lage GI. eiwitten, restricties in vetten. dan kan je je wel voorstellen dat ook zij een off day hebben :)
 
pepernoten?

en hoe zit het met pepernoten dan?
die harde brokken zeg maar. die zijn een stuk lekkerder.
lijken me een stuk voedzamer.
weet iemand hier iets over? heb zelf geen verpakking in huis om te kijken wat er precies in zit....
 
Back
Naar boven