AndroidHealthClinic

Kruidvat pro dynamics

Bezoekers in dit topic

Vandaag bij het kruidvat gezien:

https://www.kruidvat.nl/sportvoeding-meerinfo

Iemand hier ervaring mee? Het is niet zo heel erg duur maar is het het dan ook wel waard?

Verschrikkelijk zag vandaag de reclame hangen bij Basic fit...
Bij dit soort dingen ben ik zo sceptisch dat de eiwitwaardes kloppen.
Kruidvat -> drogist die ineens eiwitshakes gaat verkopen.
Totaal van hun core business af en verwacht dan ook niet dat ze de shakes zelf onafhankelijk laten testen en controleren.

Dan is het wel veel wat je betaalt. En omgerekend niet eens zo heel veel goedkoper als bijv XXL met gratis verzending.
Lijkt mij gewoon een tijdelijke knaller om mensen te lokken voor andere artikelen met een goedkoop lijkende prijs.
Potten whey nemen bovendien ook veel plek in beslag dus denk of ze kopen supercheap in of het is tijdelijke verkoop om mensen te lokken.
Kortom mijn advies: niet doen.
 
Meer en meer merken springen op de kar van sportvoeding.

Uit goede bron weet ik dat Kruidvat hun eigen producten wel laat maken in goede en betrouwbare fabrieken zoals Loreall enzo.
 
Nog andere ervaringen? Ben hier namelijk ook wel benieuwd naar want qua samenstelling (mits deze klopt) ziet het er veelbelovend uit:

Per portie (30g) (aardbei variant)
- 23g puur wei-eiwit (isolaat & concentraat)
- 1,5g koolhydraten waarvan 1,3g suikers
- 2,2g Vet
- 5,2g BCAAs
- 4,1g Glutamine
- Wei-eiwit heeft van nature een hoogwaardige samenstelling

Doet niet veel onder voor de ON Golden Standard die ik nu heb, en omgerekend zou je voor dezelfde hoeveelheid (Pot van 2,1 kg) bijna 20 euro goedkoper uit zijn.

Deze ga ik in ieder geval binnenkort eens proberen, voor nog geen 1euro een redelijk goede snack (op de suikers na misschien, maar bevat dan wel weer minder verzadigd vet dan de repen van de online shop):

Per reep (45g)
- 16g eiwit
- 18g koolhydraten waarvan 11g suikers
- 4,9g vet
- Bron van vitaminen

Zal qua smaak en hongerstillende werking / energie (voornamelijk waarom ik hem ga kopen) wel laten weten hoe deze bevalt. Effect op spiermassa oid zal je van repen toch niks van merken, maar een nieuwe optie voor een gezonde snack is altijd mooi meegenomen.
 
Kan makkelijk, het is allemaal voeding en niet dat het opeens anders is door de kruidvat.

Wel duurder dan gemiddeld online.
 
qua samenstelling (mits deze klopt)
Dat weet je dus niet.
Wij hier op het forum blijven liever bij webshops die we vertrouwen.
XXL is helemaal top. Wil je toch wat minder betalen kun je bij Myprotein en Bulkpowders terecht en weet je gewoon zeker dat je goede shakes hebt.
Waarom zo graag kruidvat?
 
Nog andere ervaringen? Ben hier namelijk ook wel benieuwd naar want qua samenstelling (mits deze klopt) ziet het er veelbelovend uit:

Per portie (30g) (aardbei variant)
- 23g puur wei-eiwit (isolaat & concentraat)
- 1,5g koolhydraten waarvan 1,3g suikers
- 2,2g Vet
- 5,2g BCAAs
- 4,1g Glutamine
- Wei-eiwit heeft van nature een hoogwaardige samenstelling

Doet niet veel onder voor de ON Golden Standard die ik nu heb, en omgerekend zou je voor dezelfde hoeveelheid (Pot van 2,1 kg) bijna 20 euro goedkoper uit zijn.

Deze ga ik in ieder geval binnenkort eens proberen, voor nog geen 1euro een redelijk goede snack (op de suikers na misschien, maar bevat dan wel weer minder verzadigd vet dan de repen van de online shop):

Per reep (45g)
- 16g eiwit
- 18g koolhydraten waarvan 11g suikers
- 4,9g vet
- Bron van vitaminen

Zal qua smaak en hongerstillende werking / energie (voornamelijk waarom ik hem ga kopen) wel laten weten hoe deze bevalt. Effect op spiermassa oid zal je van repen toch niks van merken, maar een nieuwe optie voor een gezonde snack is altijd mooi meegenomen.

Vind 11gr suiker per reep nogal veel..
 
Ziet er veel belovend uit
 
Lijkt weinig mis mee, is een combi van concentraat en isolaat (ik vermoed weinig isolaat gelet op de eiwitwaarde), is voor die prijs zeker niet verkeerd. Alleen jammer dat er zout in zit. Als ik niet tevreden was met Bulkpowders zou ik het zeker proberen
 
Benieuwd naar test resultaten
 
Lijkt weinig mis mee, is een combi van concentraat en isolaat (ik vermoed weinig isolaat gelet op de eiwitwaarde), is voor die prijs zeker niet verkeerd. Alleen jammer dat er zout in zit. Als ik niet tevreden was met Bulkpowders zou ik het zeker proberen
Ach, dat zit ook (meer zelfs) in het vergelijkbare Perfect Whey Protein van XXL.
 
Ach, dat zit ook (meer zelfs) in het vergelijkbare Perfect Whey Protein van XXL.

O, wist ik niet :). Maar maakt me verhaal niet anders, zout hoeft er niet in maar ja
 
Ik heb al een paar maanden gebruik en het bevalt me goed. En het resultaat is ook te merken. Dus gewoon proberen. Je heb niks te verliezen. Beter iets dan dan niks.
.
 
Ik heb al een paar maanden gebruik en het bevalt me goed. En het resultaat is ook te merken. Dus gewoon proberen. Je heb niks te verliezen. Beter iets dan dan niks.
.

Wat voor resultaat merk je dan van shakes? :D
 
Zou mooi zijn als hier een onafhankelijk onderzoek naar komt om te checken of de eiwitwaardes wel kloppen en er geen sprake is van amino spiking.
Tot die tijd blijf ik mooi bij mijn huidige wepsjop. Wel een laagdrempelige manier voor mensen die niet via internet bestellen om toch aan hun eiwitinname te werken....
 
Back
Naar boven