Fitness Seller

Kruipend & fladderend gespuis!

Bezoekers in dit topic

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Waardering
3
Wie heeft er nog meer last van?

De afgelopen twee weken stíkt het hier werkelijk van de hooiwagens / langpootmuggen, af-schu-we-lijk. Nooit eerder heb ik zo'n pláág van die mormels meegemaakt. Ik wist trouwens ook niet dat die beesten konden vliegen, dat konden ze in eerder jaren nog niet, muteren ze soms ???

Zet de tuindeur een uurtje open, doe dan het lichtje aan om op de pc te gaan en jawhol, haast in zwermen komen ze op je af en o wéé als je het wanstaltige wannabee spin gedrocht slaat, ze zíen ALLES binnen een meter afstand, monsters zijn het! Inmiddels schep ik er satanisch genoegen in wanneer ze nog leven en ik ze met een aansteker van hun viezige kruippoten kan beroven. :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En aangezien de op licht af lijken te komen hebben ze zodoende bij Vlok de weg naar de slaapkamer al gevonden. Altijd leuk, zo'n pc op je kamer. Derhalve adviseer ik een...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Horgordijn!
 
Ik leef met je mee bro. Elke nacht moet ik er eerst 5 doodmaken voordat ik kan slapen en dan nog hoor ik gezoem om me heen en dat is zeer irritant als je wil slapen. Ik heb ook veel last van motjes, ook zulke kleren beesten als ze langs je muur vliegen, dan hoor je het gefladder op je muur kletteren. :mad:
 
Ik ben gister helemaal naar de klote gestoken :(
 
Nergens last van. Leve de zeelucht.
 
Last van hinderlijke insecten ?

Pak dan de Foetsie !!
de electrische vliegenvanger nummer 1 in verdelgen van insecten.
Ideaal voor in huis, tuin, camping, boor, caravan, barbecue, bossen, meer,...
Kortom overal kan men de FOETSIE meenemen.

Gedaan met hinderlijke vlekken op de muren, behang of waar dan ook.
Het insect wordt geëlectrocuteerd.

De FOETSIE is reukloos en maakt geen gebruik van giftige stoffen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.elektrischevliegenmepper.nl/

Alleen dat reukloos is onzin: ik heb er al heel wat muggen mee geroosterd, maar dat stinkt toch behoorlijk! (wel leuke knetter-vonken show.)

:thumb: :D
 
ik heb er verschrikkelijk last van

overal waar ik kom in huis vliegt er zo een hooikar aan mijn snuit voorbij :mad:
zit ik te vreten dan zoeft er een voorbij en hangt er een insectpoot in mijn puree

dikke spinnen op de muur enzo ... en ik haat spinnen

eergisteren zat er een spin op mijn kamer en ik durfde ze niet doodslaan aangezien ze zo groot was dat zelfs met brute kracht ik dat beest nooit zou kunnen doden .
dan maar in de woonkamer op de bank geslapen

en je moet je ramen wel openzetten want het is zo benauwend en smorgens is het dan weer ijskoud
 
Moob zei:
Alleen dat reukloos is onzin: ik heb er al heel wat muggen mee geroosterd, maar dat stinkt toch behoorlijk! (wel leuke knetter-vonken show.)

:thumb: :D

Hmm interessant, toch eens aanschaffen. Doet het ook veel pijn als je dat zelf aanraakt? Deze monsters zijn wat groter, dat moet toch een show zijn. :D

Hoe doe je dat eigenlijk, je kunt daar moeilijk hard mee slaan, en als je langzaam nadert vliegen ze weg.
 
koetje zei:
eergisteren zat er een spin op mijn kamer en ik durfde ze niet doodslaan aangezien ze zo groot was dat zelfs met brute kracht ik dat beest nooit zou kunnen doden .
dan maar in de woonkamer op de bank geslapen

Bro die moet je met twee handen en een stapel oude krantjes dooddrukken dat werkt het best :thumbup:
 
Knopje indrukken (hoor het lichte gezoem van de stroom die door de ijzeren staafjes schiet :D ), nader het te raken object voorzichtig, raak het object aan met het ijzer (al dan niet in volle vlucht). geniet van het prachtige spectakel van blauwe vonken. verbaast u over het gemak.
Zoek een volgend object.


:D

werkt op batterijen. niet echt heel erg sterk. wespen en dikke bromvliegen bijvoorbeeld kunnen nog wel eens herrijzen uit de dood nadat je ze geëlectrocuteerd hebt. maar het is in elk geval sterk genoeg om ander gespuis te doden (en wespen te neutraliseren min of meer.)

niet echt aan te raden om op jezelf te testen. niet echt heel pijnlijk maar lekker is anders. :)
 
altijd leuk :D

hoevaak ik wel niet op jacht ben geweest met een opgerolde FHM op mn kamer... heb nu nog zo'n groene rakker vastegplakt zitten aan het plafond :D

have fun with the hunt

(en vergeet je anjer niet :p)
 
MightyDuck zei:
Hmm interessant, toch eens aanschaffen. Doet het ook veel pijn als je dat zelf aanraakt? Deze monsters zijn wat groter, dat moet toch een show zijn. :D

Hoe doe je dat eigenlijk, je kunt daar moeilijk hard mee slaan, en als je langzaam nadert vliegen ze weg.

Dit is ideaal spul bro; je frituurt er elk insect mee van willekeurige size. Kleine/dunne beesten als spinnen en muggen/vliegen zijn instant dood(zonder bloed op je pas gesauste muren!), maar sommige wespen/hommels moet je iets langer laten bakken.
 
Moob zei:
Alleen dat reukloos is onzin: ik heb er al heel wat muggen mee geroosterd, maar dat stinkt toch behoorlijk! (wel leuke knetter-vonken show.)

:thumb: :D

Schitterend ding. Daar kun je je maten lekker mee elektrocuteren. Als je hem/haar verrast is een gil of schreeuw gegarandeerd.
 
Ze komen uw proteine rippen ze ! :D
 
Ja en dan te bedenken dat hooiwagens super GIFTIG zijn!!!!! Gelukkig kunnen ze niet door onze huid heen bijten want dan waren we echt in de aap gelogeerd!!!!!
 
boerenkool zei:
Ja en dan te bedenken dat hooiwagens super GIFTIG zijn!!!!! Gelukkig kunnen ze niet door onze huid heen bijten want dan waren we echt in de aap gelogeerd!!!!!

Serieus? Hoe kom jij aan die wijsheid hoe giftig zijn die beesten dan wel niet. Stel dat er een in je eikel bijt, of in het slijmvlies van je wang. Of je hebt net een schaafwond en daar bijt hij in dan ga je dood :eek:
 
boerenkool zei:
Ja en dan te bedenken dat hooiwagens super GIFTIG zijn!!!!! Gelukkig kunnen ze niet door onze huid heen bijten want dan waren we echt in de aap gelogeerd!!!!!

Bron :rolleyes:

Wij hebben hier ook een enorme hooiwagenplaag, maar gelukkig hebben ze het reactievermogen van de amerikaanse hulpdiensten na een orkaan. Ik heb al aardig wat hooiwagens naar de eeuwige jachtvelden gestuurd, :cool:
 
Moob zei:
Knopje indrukken (hoor het lichte gezoem van de stroom die door de ijzeren staafjes schiet :D ), nader het te raken object voorzichtig, raak het object aan met het ijzer (al dan niet in volle vlucht). geniet van het prachtige spectakel van blauwe vonken. verbaast u over het gemak.
Zoek een volgend object.


:D

werkt op batterijen. niet echt heel erg sterk. wespen en dikke bromvliegen bijvoorbeeld kunnen nog wel eens herrijzen uit de dood nadat je ze geëlectrocuteerd hebt. maar het is in elk geval sterk genoeg om ander gespuis te doden (en wespen te neutraliseren min of meer.)

niet echt aan te raden om op jezelf te testen. niet echt heel pijnlijk maar lekker is anders. :)
Mijn zoon haalt opvallend veel plezier uit het roosteren van beestjes. Toch maar eens met iemand gaan praten, kleine psychopaat. :cool: :p
 
Die beesten zijn echt irritant inderdaad. Hoor je s'nachts weer dat geknetter tegen je muur aan, kan je weer op jacht.
 
Back
Naar boven