Fitness Seller

Kruipend & fladderend gespuis! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR zei:
Nergens last van. Leve de zeelucht.
Heb ik daarom zo weinig last van muggen ? Spinnen zijn wel weer enorm hier !!

Broer een zus van de week nog even geholpen ;)
 
Heb een hor voor het raam hangen. Begrijp niet dat mensen er geen hebben? Raam kan gewoon open blijven en heb heel het voorjaar en zomer geen mug in mijn kamer gehad.
 
In de winter heb ik nooit huisdierenmn, maar in de zomer wel.. Erg gezellig beetje gezoem en gefladder eens beestjes die mijn gezoem ook graag aanhoren. Maar ze zijn wel een beetje barbaars die beesten... Beetje mijn bloed drinken. Maar goed dan heb ik wel gezelschap.
 
Moob zei:
Alleen dat reukloos is onzin: ik heb er al heel wat muggen mee geroosterd, maar dat stinkt toch behoorlijk! (wel leuke knetter-vonken show.)
:thumb: :D
Wij hebben het hier thuis ook liggen maar ik blijft toch star vasthouden aan de gewone 'vliegenklopper'...

MightyDuck zei:
Hoe doe je dat eigenlijk, je kunt daar moeilijk hard mee slaan, en als je langzaam nadert vliegen ze weg.
Yep, da's het probleem met dat speeltje, het ziet er leuk uit maar vooraleer je er een insect mee hebt gevangen ben je zelf al 5 minuten aan het jagen...
 
Santoz zei:
Wij hebben het hier thuis ook liggen maar ik blijft toch star vasthouden aan de gewone 'vliegenklopper'...


Yep, da's het probleem met dat speeltje, het ziet er leuk uit maar vooraleer je er een insect mee hebt gevangen ben je zelf al 5 minuten aan het jagen...

Insecten vliegen altijd eerst omhoog, dus je hoeft niet plat op de muur te slaan. Even aanraken is btw al genoeg; en ik neem aan dat je genoeg controle over je motoriek hebt dat je wat af kunt remmen als je uithaalt met zo'n racket :D
 
Idd - en als je de spanning al op het raket zet en hem dan 3-4 centimeter van het arme muggetje afhoud wordt hij naar het rek gezogen en geroosterd.
 
Purple zei:
In de winter heb ik nooit huisdierenmn, maar in de zomer wel.. Erg gezellig beetje gezoem en gefladder eens beestjes die mijn gezoem ook graag aanhoren. Maar ze zijn wel een beetje barbaars die beesten... Beetje mijn bloed drinken. Maar goed dan heb ik wel gezelschap.

Beetje eenzaam??? :D :p
 
Nog weinig tot geen last van insecten gehad waar ik nu woon.

Alleen is het nu weer kruisspinnentijd dus moet ik vanaf nu de binnendoor route richting bushalte vermijden aangezien die grote hufters precies in het midden van het pad hangen. :(
 
Purple zei:
Erg gezellig beetje gezoem en gefladder eens beestjes die mijn gezoem ook graag aanhoren.

Gezoem van een Butterfly zeker? ;) Is toch een beetje in hun straatje. :D
Groet Robert
 
Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!Duckie en koetje zijn bang voor spiiiiiiinnen!!!:D

ff serieus jongens...zo'n beestje doet geen "vlieg" kwaad op enkele giftige exemplaren na. gewoon alles goed afsluiten met een hor voor de ramen en deuren en je heb nergens last van. Mocht je dr nog last van hebben...pak gewoon een dikke prop wc papier ne pak m daarmee om hem vervolgens een zeemans graf in de wc te geven
 
Of een plastic bekertje. Zet het over de spin heen, kartonnetje onder het bekertje schuiven en je kunt hem weer buiten vrij laten.
Groet Robert
 
Wat ook prima helpt is een bus haarlak (deo enzo kan ook) en een aansteker; vlammetje maken met de aansteker en de haarlak door de vlam heenspuiten richting ongedierte. Gegarandeerd dat er een verkoold lijkje naar beneden dwarrelt. :thumbs:
 
Totdat je per ongeluk iets te dichtbij de vitrage gaat staan branden. :D
Groet Robert
 
Rhinemann zei:
Wat ook prima helpt is een bus haarlak (deo enzo kan ook) en een aansteker; vlammetje maken met de aansteker en de haarlak door de vlam heenspuiten richting ongedierte. Gegarandeerd dat er een verkoold lijkje naar beneden dwarrelt. :thumbs:

maat van mij heeft zo in een wilde achtervolging eens zijn gordijnen in brand gestoken
 
Die electrocutie tennisrackets zijn echt dé oplossing tegen al dat ongedierte idd, en het is nog leuk ook. :D
 
Bij mij op m'n kamer is het niet normaal. M'n kamer bestaat veel uit hout: houten vloer, houten balken; wat je daar niet voor gespuis tegenkomt:

Kevers, torren, langpootmuggen, spinnen (van die dikke, wolfspinnen), oorwormen en pissebedden!!

Wordt er soms helemaal gek van!!
 
RubenSossa zei:
Bij mij op m'n kamer is het niet normaal. M'n kamer bestaat veel uit hout: houten vloer, houten balken; wat je daar niet voor gespuis tegenkomt:

Kevers, torren, langpootmuggen, spinnen (van die dikke, wolfspinnen), oorwormen en pissebedden!!

Wordt er soms helemaal gek van!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

welcome to Ruben's room :D
 
Yep hier ook veel last van :)
 
EricR zei:
Nergens last van. Leve de zeelucht.

ik woon ook aan zee, maar het toch teringlast van k*tvliegen, muggen, motten, etc.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


wat voor spin is dit
 
Back
Naar boven