AndroidHealthClinic

Kruisbanden gescheurt of niet ?

Bezoekers in dit topic

BMWsmurf

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
29
Waardering
0
Ik heb dus mijn knie ontwricht (heb hem zelf terug geduwt) en heb nu zo een soort spalk waar men been inligt en me been zit gans in het verband...

De orthopedist heeft een punctie gedaan en zag bloed met vetcellen = erg geval

na dat men knie ontwright geweest is kon ik nog lopen, kon ze nog plooien enzo. later was me spier precies gans opgespannen ! nadat ze bloed uitgetrokken hadden kon ik me been trg beter plooien... het zwelde niet eens op !


nu moet ik wachten op een mr scan

nou wil ik weten wat men kansen zijn ???

is er meer kan das men kruisband gescheurt is
of is het gewoon afgebroken merg
 
"gewoon afgebroken merg".
Je moet "gewoon" afwachten, alsof wij er iets zinnigs over kunnen zeggen.
 
De orthopedist heeft een punctie gedaan en zag bloed met vetcellen = erg geval

nu niet om je bang te maken, maar ik zou hier DRINGEND aan doorvragen, een ex-ploegmaat van mij is hierdoor gestorven.

Open dijbreuk, vet van het beendermerg in bloed, hersenembolie, 18 jaar en onder de grond...
 
Laatst bewerkt:
nu niet om je bang te maken, maar ik zou hier DRINGEND aan doorvragen, een ex-ploegmaat van mij is hierdoor gestorven.

Open dijbreuk, vet van het beendermerg in bloed, hersenembolie, 18 jaar en onder de grond...


ik ga nu vrijding voor een mr scan en pas dinsdag kan hij me ontvangen :s ik wil gewoon wat duidelijkheid wanneer je bijna zeker mag zijn als je kruisbanden afgeknapt zijn ??

want bij de punctie was er bloed en hij wist niet waar het bloed vandaan kwam en niets was gebroken op de gewone foto's
 
Back
Naar boven