Fitness Seller

Kuijt tot 2012 bij Liverpool, ook Gerrard tekent bij

Bezoekers in dit topic

Anoniem300920

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
888
Waardering
83
Kuijt tot 2012 bij Liverpool, ook Gerrard tekent bij

LIVERPOOL - Dirk Kuijt heeft zijn contract bij Liverpool verlengd. De Katwijker blijft tot medio 2012 bij de Engelse topclub. Ook Steven Gerrard heeft zijn contract verlengd.

Coach Rafael Benitez reageerde verguld op het bijtekenen van Kuijt. "Hij is een speler met grote kwaliteiten die een belangrijk onderdeel is van onze toekomst."

Kuijt is momenteel bezig aan zijn derde jaar bij Liverpool en maakte dit seizoen acht competitiedoelpunten. Kuijt speelt sinds het seizoen 2006-2007 voor Liverpool. Daarvoor kwam hij uit voor FC Utrecht en Feyenoord.


Sfeer

Hij is blij met zijn nieuwe contract. Dit is precies wat ik wilde'', aldus de Katwijker. ''De club en het elftal draaien als een trein. De sfeer is perfect en de doelstellingen zijn duidelijk. Dat past prima bij mijn instelling."

"Ik wilde graag lang zekerheid hebben over mijn toekomst hier. De coach (Rafael Benitez) voelde het precies zo vanuit de club, we hebben elkaar vandaag dan ook lachend en tevreden de hand geschud met dit bereikte akkoord.''

Benitez wilde Kuijt graag bij zijn ploeg houden. ''Hij heeft nog een contract voor een jaar, maar we willen hem zeker niet kwijt. Hij is een speler met grote kwaliteiten en speelt een belangrijke rol in onze toekomst.''


Gerrard

Naast Kuijt is ook Steven Gerrard een contractverlenging van twee jaar overeengekomen met Liverpool. De 28-jarige aanvoerder heeft zich tot 2013 aan de Engelse club verbonden. Dat maakte de club vrijdag bekend op zijn website.

''Hij is overduidelijk een speler die anderen inspireert en al speelt hij op dit moment al fantastisch, ik denk dat zijn beste jaren nog moeten komen,'' aldus Benitez.

Gerrard moest vrijdag in Liverpool voor de rechter verschijnen in verband met een ruzie in het uitgaansleven in december.


Gearresteerd

De aanvoerder van Liverpool werd gearresteerd na een vechtpartij in een nachtclub. De directeur moest zich na afloop vanwege zijn verwondingen in het ziekenhuis laten behandelen.

Gerrard zei vrijdag dat hij niet bij de ruzie betrokken is geweest. De rechter liet weten dat de zaak op 20 juli wordt behandeld.


Landskampioen

Tot die tijd kan Gerrard zich volledig richten op Liverpool. Zijn ploeg staat tweede in de Engelse competitie, een punt achter Manchester United.

Bij winst op Fulham zaterdag stijgt de club van Ryan Babel en Dirk Kuijt naar de eerste plaats. Zondag speelt ManUnited tegen Aston Villa. Liverpool was negentien jaar geleden voor het laatst landskampioen.

Toch respect dat Kuijt dit heeft afgedwongen. Geen mooie spelsT maar wel altijd buffelen. Het kan zijn dat je hem niet mag, maar dan nog blijft het een prestatie van formaat.
 
En wat gaat meneer Kuijt verdienen?
 
ik vind het belangrijker dat bisewar heeft bijgetekent en niet gratis de deur uitloopt
 
Gerrard, wat een held is dat toch.

Verder goed voor Kuijt, ik gun hem dat wel.
 
Back
Naar boven