MuscleMeat

Kuki's contest log!

Bezoekers in dit topic

Ano_1987_4

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2006
Berichten
11.715
Waardering
991
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ok jongens mijn normale log vanaf nu een tijdje op slot en hou jullie verder hier op de hoogte over de gang van zaken. Graag de log een beetje clean houden zonder te veel geouwehoer.

Nou wat is het plan. Ten eerste moet ik vermelden dat nu nog iig van plan ben om de atlas in november te draaien. Dit betekent dus dat ik voor deze dbb contest geen extreme dingen ga doen qua cut aangezien ik dan te vroeg piek voor mijn wedstrijd. Ik zal proberen mijn vet percentage iets te verlagen en alvast wat vocht weg te werken voor augustus iig. Een keer rond 12% lijkt me wel goed. Dus ik ga vooral proberen de contest te winnen op massa. Zo zijn de kansen voor de minder gespierde deelnemers onder ons die toch besluiten op diep te gaan voor deze contest ook hoger ;) aardig he.

Verder ga ik voorlopig nog zeker even bulken aangezien ik nog ruim 4 maanden tijd hebt voor de pics. Ik denk een keer 4 weken voordat ik de pics ga maken pas ga kijken hoe ik de zaak zodanig kan aanpakken om nog goed voor de dag uit te komen. Voeding en training blijft dus ook nog even zoals het nu is. Begin pics ga ik hier niet zetten aangezien in mijn oude log al 200 fotos zijn. Dus kijk maar even daar in voor pics.

stay tuned for more :D
 
Stoer dat je meedoet, je bent zeker een van de kanshebbers. Kun je misschien iets meer info posten of je stats en voeding op dit moment? ;)

Succes!
 
je gaat het zeker goed doen!
succes
 
Deze ga je winnen
 
Stoer dat je meedoet, je bent zeker een van de kanshebbers. Kun je misschien iets meer info posten of je stats en voeding op dit moment? ;)

Succes!

Gewicht is op dit moment rond 100kg. Ligt eraan hoe ik een beetje eet. Minimaal 98kg iig. Bf schat ik rond 16%. En lengte is 1.75m

Momenteel ben ik off en eet ook stuk minder. Tijdens een kuur eet ik makkelijk 8 maaltijden weg. Maar nu eerder 5 of 6.

voedingschema:
douozq.jpg

nu eet ik zeker een rijstmaaltijd een die stevige pannenkoek maaltijd om 10 uur minder.

krachtstats zijn niet zo bijzonder verder. Heb ooit de volgende pr's neergezet
bp: 130
sq: 190
dl: 220

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Deze ga je winnen

haha nee ben vrij zeker dat wienand ermee vandoor gaat. Tenminste als die zoals altijd zo droog en hard komt. Maar ja zoals ik zei zo diep ga ik niet. Dus ja het gaat spannen worden :D
 
Su6 KukiShu, Push it to the limit!
 
Succes man !
 
Ook hier neem ik weer een abbo op ! ik wens je het beste
 
Succes :)

Knap dat je telkens die ladingen rijst wegkrijgt, ik haal extra calorieën tegenwoordig bijna alleen maar uit vetten. Zet je niet veel vet aan op zoveel cals?
 
Haha jij ook hier aapje, maak er wat van.

Ik verwacht dat je rond de 105kg @12% komt te staan!!
Anders zwaait er wat:evil2:
 
Succes :)

Knap dat je telkens die ladingen rijst wegkrijgt, ik haal extra calorieën tegenwoordig bijna alleen maar uit vetten. Zet je niet veel vet aan op zoveel cals?

ik heb na mijn kuur vrijwel alle vetten eruit geknikkerd behalve de olijf olie waar ik mijn eten in bak of de olijven die gewoon tijdens mijn maaltijden eet. Heb langzaam ook met cashewnoten afgebouwd. Neem ze nu helemaal niet meer anders kan ik echt niets eten meer. Verder wordt ik ook aardig dik sinds ik off ben dus ja die kcal zijn wel deels terug geschroefd.
 
Hopelijk komt je hand tussen de auto-deur. Dit was mijn manier om je succes te wensen gekke Iranees:D
 
Gain ze, je hebt nog wat te gainen als je +- 90kg op de Atlas wil staan.
 
Succes dude! Ik ga je volgen.

voedingschema:
douozq.jpg

Even over je voeddingsschema.. Je hebt bij de 75gram brinta 240kcal staan. Maar het is toch een stuk meer? Of mix je het niet met melk?
 
Succes dude! Ik ga je volgen.



Even over je voeddingsschema.. Je hebt bij de 75gram brinta 240kcal staan. Maar het is toch een stuk meer? Of mix je het niet met melk?

Dit klopt toch gewoon 75 gram brinta is 60 gram carbs x 4 calorieen is 240 kcal
 
En weer een deelnemer die sowieso in de top 3 komt :P Succes!
 
Back
Naar boven