XXL Nutrition

kun je biceps en triceps tegelijk trainen

Bezoekers in dit topic

Beste argument wat er is. De beste man vraagt of het kan, als het standaard in Arnold's schema zat lijkt me het duidelijk dat het kan..

En Arnold pakte idd ook benen de volgende dag..

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: Wat een grap. Vertel je er ook ff bij dat ome Arni ook dagelijks een dikke spuit Test in zijn reet roste?
 
Beste argument wat er is. De beste man vraagt of het kan, als het standaard in Arnold's schema zat lijkt me het duidelijk dat het kan..

En Arnold pakte idd ook benen de volgende dag..

ken jij zen leven of schema van buiten ofzo?
 
Ik doe het ook gewoon.... Triceps voorheen na borst gedaan. Nu na biceps. Heerlijk de hele arm opgepompt voelen.
 
Beste argument wat er is. De beste man vraagt of het kan, als het standaard in Arnold's schema zat lijkt me het duidelijk dat het kan..

En Arnold pakte idd ook benen de volgende dag..
schema's worden om de x aantal maanden veranderd,en Arnold's schema veranderde ook om de twee maanden dacht ik:rolleyes:
alles kan je samen trainen zolang je je spier maar 48uur rust geeft erna;)
 
Coleman deed het niet, die pakte biceps bij rug, soms 1 keer per week en soms 2 keer.
 
ik train ook alles 2 keer per week

eerst ga ik even opdrukken om warm te worden voor me borst 25 keer ofzo

ongeveer 3 kwartier me borst 4 a 5 verschillende apparaten zeg maar
eerst 2 of 3 dan begin ik met mijn onderarmen bovenkant bijvoorbeeld
dan doe ik iets voor me borst maar in rust train in de bijvoorbeel achterkant van me onderarmen doe ik nog apparaat voor me borst

dan doe ik eerst setje vaar me biceps met lichte gewichten en 1 voor me triceps
dan doe ik nog setje met lichte gewicht iets zwaarder

en dan ga ik zeg maar oefeningen doen eerst bicep en dan triceps dat elke keer door elkaar heen ik doe voor 1 oefening zeg maar 4 a 5 setjes dan pak ik 3 verschillende aparaten voor me biceps en 3 verschillende voor me triceps

na die tijd voel ik me borst en hele armen volledig apgepomt
 
Coleman deed het niet, die pakte biceps bij rug, soms 1 keer per week en soms 2 keer.
deed het wel,is niet dat in flexmagazine of ander boekje zijn schema staat,dat zijn schema zo blijft ze gooien het om de x aantal maanden om!!!
 
Back
Naar boven