Fitness Seller

kun je biceps en triceps tegelijk trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ouKKie

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
21
Waardering
0
ik heb in mijn schema dan doe ik mijn borst en armen biceps triceps onderarmen ik vind dit zelf wel fijn. iemand op sportschool zij tegen mij dat dat niet kan dat ze dan niet kunnen rusten. als je een dag later niet je armen gebruikt is dat toch geen probleem. dan doe ik bijvoorbeeld schouders of benen

ik zelf zie er geen probleem in ze zijn ook wel gewoon gegroeit. wat denken jullie? zouden ze harder groeien als ik bijvoorbeel bicep bij borst doe en tricep bij de rug?
 
ik heb in mijn schema dan doe ik mijn borst en armen biceps triceps onderarmen ik vind dit zelf wel fijn. iemand op sportschool zij tegen mij dat dat niet kan dat ze dan niet kunnen rusten. als je een dag later niet je armen gebruikt is dat toch geen probleem. dan doe ik bijvoorbeeld schouders of benen

ik zelf zie er geen probleem in ze zijn ook wel gewoon gegroeit. wat denken jullie? zouden ze harder groeien als ik bijvoorbeel bicep bij borst doe en tricep bij de rug?

stel je doet vandaag je triceps dan moet je morgen je schouders of borst niet trainen. dat is omdat de kans groot is dat ze nog niet volledig zijn hersteld. maar bi en tri niet samen hebk nog nooit gehoord
 
Anders typ je even in fatsoenlijk Nederlands.
 
ik heb in mijn schema dan doe ik mijn borst en armen biceps triceps onderarmen ik vind dit zelf wel fijn. iemand op sportschool zij tegen mij dat dat niet kan dat ze dan niet kunnen rusten. als je een dag later niet je armen gebruikt is dat toch geen probleem. dan doe ik bijvoorbeeld schouders of benen

ik zelf zie er geen probleem in ze zijn ook wel gewoon gegroeit. wat denken jullie? zouden ze harder groeien als ik bijvoorbeel bicep bij borst doe en tricep bij de rug?
Volgens mijn schema doe ik borst, biceps, triceps & onderarmen op een dag. Maar iemand op de sportschool zei tegen mij dat je ze dan niet fatsoenlijk kunt laten rusten. Als je een dag later je armen niet weer traint, is dat dat een probleem? Dan doe ik dan bijvoorbeeld mijn schouders en mijn benen.
Ik zie er geen probleem in en mijn spieren zijn ook nog wel gewoon gegroeid. Wat denken jullie hiervan? Zullen mijn spieren harder groeien als ik bijvoorbeeld mijn biceps tegelijkertijd met mijn borst train, en mijn triceps samen met mijn rug?

Even een beetje aangepast.
 
nou ik doe zeg maar

dag 1 borst bicep tricep onderarmen

dag 2 schouders nek onderbenen

dag 3 rug en bovenbenen


en soms doe ik

borst bicep tricep onderarmen

benen

schouders nek

rug
 
kan ik zo slecht nederlands. zeker niet goed opgelet vroeger op school.
 
Biceps en triceps samen... Is dat niet vragen om striemen op de bovenarm?
 
Schwarzenegger trainde ook biceps en triceps op 1 dag (met schouders erbij), en zoals we allemaal weten heeft dat prima uitgepakt.
 
biceps en triceps train ik ook samen,verander om de x aantal maanden van schema,biceps en triceps doe ik wel maar 12 reps voor omdat het een kleine spier is.
 
ik doe ook bi en tri op 1 dag.
 
Ook ik doe bi en tri op 1 dag.
 
Kan prima. Als je de dag erna maar niet borst/ schouders of rug gaat trainen.
 
Je belast zowel bij rug als bij borst je triceps en je biceps. Wat je gaat combineren hangt dus meer van je eigen gevoel af.

Persoonlijk train ik armen liever appart omdat ik van mening ben dat dat eerst 15-20 minuten (ik roep maar wat) gebruik tijdens borst/rug te vermoeiend voor de armen is om daarna nog als target getraind te worden.

Armen na borst/rug levert imo dus altijd een "mindere" training op (ik heb het nu over een splitschema waarbij per spiergroepe meerdere oefeningen gedaan worden)

Stukje van 3xl misschien heb je er wat aan.
 
Schwarzenegger trainde ook biceps en triceps op 1 dag (met schouders erbij), en zoals we allemaal weten heeft dat prima uitgepakt.

Coleman deed het niet, die pakte biceps bij rug, soms 1 keer per week en soms 2 keer.:eek:

Kerel, wat een argument he!???:rolleyes::mad:

OT: Tuurlijk kan dat, als je de dag erna maar geen spiergroep pakt waarbij armen komt kijken (en dit is alleen benen)
 
ik doe biceps en triceps op 1 dag dus geen probleem
 
Coleman deed het niet, die pakte biceps bij rug, soms 1 keer per week en soms 2 keer.:eek:

Kerel, wat een argument he!???:rolleyes::mad:

OT: Tuurlijk kan dat, als je de dag erna maar geen spiergroep pakt waarbij armen komt kijken (en dit is alleen benen)

Beste argument wat er is. De beste man vraagt of het kan, als het standaard in Arnold's schema zat lijkt me het duidelijk dat het kan..

En Arnold pakte idd ook benen de volgende dag..
 
Back
Naar boven