Fitness Seller

Kun je (bijna) elke dag een biertje drinken in de cut?

Bezoekers in dit topic

JdT

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 mrt 2012
Berichten
727
Waardering
56
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hallo, stomme vraag misschien, maar zoals te zien is in mijn topictitel vraag ik me af of het kwaad kan om elke dag een biertje te drinken in de cut. Zeker met dit weer vind ik het lekker om een lekker koud pilsje te pakken, of 's avonds bij een filmpje ofzo. Denk hierbij aan 250ml pils en geen druppel meer.

Verder ziet mijn voeding er dan ongeveer als volgt uit:

ontbijt:

1 gekookt ei
40 gram havermout
500 ml melk

2e maaltijd

100 gram kip
50 gram zilvervliesrijst
100 gram groenten

3e maaltijd

100 gram kip
50 gram zilvervliesrijst
100 gram groenten

4e maaltijd

28 gram whey

5e maaltijd

1 tortilla
125 gram rundergehakt
groenten
(kruiden)

6e maaltijd:
300 gram kwark + pilsje :P



calorieën : 2500
eiwit: 169
vet:70
koolhydraat:185
 
Belgisch bier lijkt me beter dan pils
 
Wat is het verschil?
 
1 biertje per dag gaat echt geen verschil maken, schijnt zelfs positieve effecten op de gezondheid te hebben

edit: wel rekening houden met de kcals natuurlijk. alhoewel dat ook maar 100 kcal is ofzo
 
  • Like
Waarderingen: JdT
Als jij je daar goed bij voelt lekker doen!
Pas het gewoon in in je voedingsschema. Nadeeltje in plaats van een biertje kun je ook iets gezonders eten/drinken met meer nuttige vitaminen en mineralen, maar het moet leuk blijven ook. toch?

Belgisch bier is overigens een heel breed begrip. Er zijn tig soorten, merken, smaken, veel alcohol, weinig alcohol, bruin, blond, troebel, enz. enz.
Allemaal met verschillende voedingswaarden.
Ook hier geld zoek iets uit wat je lekker vind om te drinken.
 
Geniet ervan maat, gewoon doen :cool:
 
Als het een gewone cut is dan zal het geen probleem zijn, moet je heel diep gaan (8-4%) dan ga je vanzelf carbs en alcohol schrappen en vervangen met vezelrijke / eiwitrijke voeding en gezonde vetten.
 
Back
Naar boven