AndroidHealthClinic

Kun je ergens onder begeleiding kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Hallo, ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die mij kan helpen met kuren.
Ik wil verantwoord kuren en het liefs met iemand die er echt verstand van heeft, mischien sportarts.

Ik ben 32 jaar, train 4 x per week 1.5 uur perdag en heb al behoorlijk wat spiermassa opgebouwd.

Maar nu wil ik echt verantwoord groot worden, wie helpt mij.
 
Heja bro welkom, hoelang train je al en wat is je progressie geweest in die periode ??

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik train al 2 jaar en ben de aflopen 6 maanden met goede voeding 12 kilo spiermassa erbij gekregen.

Ben 179 cm en 79 kilo
 
Een begeleider kost geld, hier krijg je de info gratis...
verder 79 kilo, daar kan naturel nog heel wat bij komen, maar dat is mijn mening.
 
Originally posted by ccnp
.... Ik train al 2 jaar en ben de aflopen 6 maanden met goede voeding 12 kilo spiermassa erbij gekregen.
Ben 179 cm en 79 kilo ....

12 kilo in de laatste 6 maanden ?? ?? :( en dan nu aan de AAS gaan.

Zou ik niet doen bro WACHTEN en verder gaan zoals je nu bezig bent,
wie weet wat de komende 2 jaar weer brengt en dan nog train je pas 4 jaar ;)

Maarrrrr dat is mijn mening.

Groet Smalluser :thumb:
 
de afgelopen 6 maanden 12 kg SPIERMASSA erbij, man jij bent van je zelf anabolisch :)
Ik zou dus zeker wachten met a.s want als je in zo'n korte tijd zoveel groeit hoef je echt niet aan de anabolen ~!

mzzl
 
Ben het eens met admin, hier op het board staat voldoende info, kijk ook even op www.Bodypage.nl
En inderdaad 12 kilo in 6 mnd. niet gek, maar dat was je vraag niet, als jij wil gebruiken is dat jou eigen keus, dus lees de sites zou ik zeggen.
 
Ja het is leuk 12 kilo in 6 maanden, alleen nu sta ik stil, ik merk gewoon dat er geen kilo's meer bijkomen, vandaar dat ik wil gaan kuren.
 
waarom komen er geen kilo's meer bij, vraag je dat eerst eens :)
 
Originally posted by ccnp
.... Ja het is leuk 12 kilo in 6 maanden, alleen nu sta ik stil, ik merk gewoon dat er geen kilo's meer bijkomen, vandaar dat ik wil gaan kuren .....

Das vreemd 12 kilo in 6 maanden en dan ineens STOP ?

Wat is er veranderd na die 6 maanden aan je eet/train/leef gewoonte ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik snap dat ook niet, ben zwaarder gaan trainen en meer gaan eten.

Voeding perdag.

6:30 : Herbalife shake met banaan en brinta en havermount en mango sap

8:00 500 gr magere kwark

10:00 shake met banaan en brinta en havermount + mangosap en lijnzaadolie.


11:30 8 boterhammen met 20+ kaas, met kipfile of rookvlees of ei.

13:00 herbalife shake

15:00 500gr magere kwark + double you shake met banaan, brinta en havermout.

18:00 avond eten kipfile of biefstuk met veel roerbak groenten.

20:30 500 gr magere kwark

22:00 shake met mangosap met brinta banaan en havermount.

Daarbij slik ik nog multivitamine, omega 3 vetzuren, nrg guarana kruiden, cell activator.

Ik neem aan dat ik met eten toch wel goed zit, als iemand nog tips heeft met eten of mischien andersoort eten, dan hoor ik dat graag.
Slaap 8 uur perdag, train 4 x 1,5 uur per week en neem ook voldoende rust.

Dus wat doe ik fout, waarom sta ik stil
 
gooi je trainingsschema een keer om, pak een keer andere oefeningen. Merk zelf ook dat je periodes hebt dat je goed groei terwijl de volgende periode het allemaal minder is. Ik zou met een basis die jij hebt eerst zoeken naar andere oplossingen ipv de AS.

succes
 
Ook zeg je dat je zwaarder bent gaan trainen.Mischien wel te zwaar?Bedoel je daarmee meer gewicht of langere setjes.En probeer is te doen wat diver zecht
 
Training schema al een paar keer omgegooit, zwaarder trainen gedoel ik meer gewicht en langer per spiergroep.
Ze hebben pas geleden ook alle fitnessapparaten vervangen op de sportschool, dus variatie genoeg
Ben nu bezig met drie kwartier per spiergroep, dus drie kwartier borst, drie kwartier triceps enzovoort.
 
Ik zou het totaal aantal calorieen eens berekenen....
Want ik zie veel eiwit maar relatief minder vet en koolhydraten, 2 macronutrienten die erg belangrijk zijn in je groei.
Ik zou bijv. naar 3 eetlepels lijnzaadolie per dag gaan en ook eens in de week een keer vis.
Maar dat je niet meer zou kunnen groeien zonder hulp van as lijkt me voorbarig. Natuurlijk blijft die keuze bij jou.
 
Back
Naar boven