XXL Nutrition

Kun je met A.S onvruchtbaar worden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Heey,

Effe een vraagje. Iemand die ik ken is door middel van A.S onvruchtbaar geworden. Nou ben ik benieuwd wat hij gebruikt heeft. Hij heeft maar een kuur gedaan.

Dus kan dit allemaal met A.S?
 
Ik heb geen ervaring met AS, maar ik weet wel dat je onvruchtbaar kan worden. Je wordt hier vaak genoeg voor gewaarschuwd. Het kan dus.
 
maar toch niet na 1 kuurtje?
 
zou je ff aan admin moeten vragen
 
okee ten eerste. Volgens mij wil je gewoon zelf een kuurtje nemen :D Anders had die vriend toch gewoon gezegd wat hij gebruikt heeft. Als je aan de AS is zijn 3 dingen belangrijk. Bestudeer Bestudeer en nog een Bestuderen. Er is veel shit in de omloop en er zijn inderdaad A.S met verkeerde gebruik erg negatieve gevolgen kan hebben. Als ik jouw was zal ik toch eerst ff rustig alles gaan bestuderen. Er zijn tal boeken te vinden en natuurlijk kan je hier al je vragen stellen als je toch wil gaan gebruiken. Vaak staan er ook de bijwerkingen bij. Bij goed gebruik van A.S verminder je in iedergeval de kans op de bijwerkingen. Veel Succes :thumb:
 
Hangt van de kuur af... Sommigen zien 1 kuur als aan half jaar aan 1 stuk non stop gebruik.

Ik denk niet dat je snel defenitief onvruchtbaar kan worden door een kuur van 12-14 weken.

Het kan wel dat je tijdelijk geen vrouw zwanger kan maken...maar dat hersteld zich na het kuren weer.

Als je spreekt over defenitief onvruchtbaar worden i.e. geen zaad meer kunnen produceren, dat gebeurd niet snel..dan moet je echt met verschillende as tegelijk kuren aan hoge dosis en over een héél lange periode.

Meestal zijn dit dan ook verhaaltjes die niet overeen komen met de waarheid...
 
Bedankt RYu maar ik ben zelf al aan het cutten. Dus doe ik het zelf nie . En het is voor een vriend
 
Originally posted by BBIG