XXL Nutrition

Kun je te grote halterschijven gebruiken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
94kg
Vetpercentage
44%
Beste mensen die me willen helpen :),
Ik heb pas geleden een halter en schijven besteld van 30mm.

Ik heb een halterbank met leg curl op het oog van gorrila sports. Alleen het probleem is dus dat het een stang heeft van 25mm. Denken jullie dat dit problemen gaat veroorzaken? Alvast bedankt.
 
Je kan er misschien rubbers instoppen in de gaten die de gaten kleinder maken? Het hangt ook af hoe de schijven 'vallen'. Hangen ze er links en rechts aan of leg je ze op een pin die verticaal staat.
 
Bedoel je deze? Als je budget aan de krappe kant is zou ik eens op marktplaats rondkijken. Dit lijkt mij eerlijk gezegt niet veel soeps.
Gyronetics Halterbank met leg curl - Gorilla Sports

Je kan er misschien een buis overheen schuiven of wellicht zijn er verlopen voor 25x30mm.
 
Je kan er misschien rubbers instoppen in de gaten die de gaten kleinder maken? Het hangt ook af hoe de schijven 'vallen'. Hangen ze er links en rechts aan of leg je ze op een pin die verticaal staat.

Bedoel je deze? Als je budget aan de krappe kant is zou ik eens op marktplaats rondkijken. Dit lijkt mij eerlijk gezegt niet veel soeps.
Gyronetics Halterbank met leg curl - Gorilla Sports

Je kan er misschien een buis overheen schuiven of wellicht zijn er verlopen voor 25x30mm.

Dankjullie! Ik ga op zoek of er een verloop bestaat
 
Bij dit soort apparaten kun je meestal gewoon 30 mm halterschijven gebruiken hoor.

Er is dan wel een klein beetje meer speling maar je klemt de halterschijven toch vast met de veersluiting.
 
Bij dit soort apparaten kun je meestal gewoon 30 mm halterschijven gebruiken hoor.

Er is dan wel een klein beetje meer speling maar je klemt de halterschijven toch vast met de veersluiting.
Oh bedankt. Maar ze kletsen soortvan de hele tijd tegen de staaf aan. Is dat niet slecht voor de schijven? Denk je dat ik er dan ook beter rubberen/ kunststof schijven voor kan kopen?
 
Oh bedankt. Maar ze kletsen soortvan de hele tijd tegen de staaf aan. Is dat niet slecht voor de schijven? Denk je dat ik er dan ook beter rubberen/ kunststof schijven voor kan kopen?
Dat zal niet veel verschil maken, die zullen vanwege de speling ook tegen de stang aan stoten.

De gietijzeren halterschijven kunnen wel tegen een stootje, beter dan de goedkope plastic halterschijven in ieder geval!
 
Back
Naar boven