Fitness Seller

Kun je vet% doen dalen met 1e Test-E kuur?

Bezoekers in dit topic

Andronicus

Novice
Lid geworden
2 okt 2017
Berichten
19
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
94kg
Wellicht hebben weinigen een daling van vet%age ervaren omdat ze op een high-calorie plan zaten, maar in theorie zou je een verhoode lipolysis moeten zien eens je voor de eerste keer je Test gehalte x 4-5 keer doet stijgen voor 10 weken en uiteraard niet overdrijft met de calorien?

Bvb iemand die 4jr traint, 90kg, 14%bf en tijdens Test-E kuur (400mg/wk) 3500 calorien per dag eet (met een maintenance v 2800) met af en toe wat aromasin om bloat tegen te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Anabolen, of geen anabolen, meer kcal verbranden dan dat je binnen krijgt = afvallen. Met een dieet licht onder onderhoud en daarbij wat cardio, versnelt AAS dit proces en zorgt dit ervoor dat je minder spieren verliest in een Kcal.-deficit, dan dat je zonder AAS zou doen.
 
Ik denk dat ieder1 die een oral-only kuur doet met de kennis die al jaren voorhanden is met recht minder intelligent genoemd mag worden ;) Niet spuiten = niet kuren.
 
Dus als iemand anders het zou doen zou mn zeggen dat het dom is?

Een winny only kuur juich ik ook niet per se toe hoor Johny, en dat wordt in het topic van Flexx ook wel gezegd. Hij zou beter de spuit er in zetten :p

Maar hij krijgt wel respect omdat hij een gewaardeerd lid is :)
 
Wellicht hebben weinigen een daling van vet%age ervaren omdat ze op een high-calorie plan zaten, maar in theorie zou je een verhoode lipolysis moeten zien eens je voor de eerste keer je Test gehalte x 4-5 keer doet stijgen voor 10 weken en uiteraard niet overdrijft met de calorien?

Bvb iemand die 4jr traint, 90kg, 14%bf en tijdens Test-E kuur (400mg/wk) 3500 calorien per dag eet (met een maintenance v 2800) met af en toe wat aromasin om bloat tegen te gaan.
Lipolyse is het proces van het vrijmaken van vet uit het vetweefsel, dit betekent niet direct dat je ook meer vet daadwerkelijk verbruikt voor energie (als het niet verbruikt wordt, wordt het vrijgemaakte vet ook weer opgeslagen in het vetweefsel). Wel is het zo dat tijdens een kuur gedurende een energietekort meer vet verbrandt dan zonder AAS, omdat AAS zorgen dat er minder eiwitten van je spierweefsel verbruikt worden voor energie (en bijgevolg meer vetten worden verbruikt voor energie).

Je kunt uiteraard je vetpercentage laten doen dalen tijdens een testosteronkuur op dezelfde wijze als dat je zou doen zonder, waarom niet?
 
Laatst bewerkt:
Een androgeen effect is vetverbranding. En test is behoorlijk androgeen, dus ja. Al ligt het ook aan je dieet. Maar met een test kuur en eten op onderhoud icm cardio kun je zeker vet verliezen en spier gainen.
 
Hij zegt zelf al 700 kcal ( 3500 ) boven onderhoud ( 2800 ) te gaan eten. Simpel antwoord dan, nee je gaat geen vet verliezen.
 
Hij zegt zelf al 700 kcal ( 3500 ) boven onderhoud ( 2800 ) te gaan eten. Simpel antwoord dan, nee je gaat geen vet verliezen.

Tja...dat is zijn huidige onderhoud....
 
Lipolyse is het proces van het vrijmaken van vet uit het vetweefsel, dit betekent niet direct dat je ook meer vet daadwerkelijk verbruikt voor energie (als het niet verbruikt wordt, wordt het vrijgemaakte vet ook weer opgeslagen in het vetweefsel). Wel is het zo dat tijdens een kuur gedurende een energietekort meer vet verbrandt dan zonder AAS, omdat AAS zorgen dat er minder eiwitten van je spierweefsel verbruikt worden voor energie (en bijgevolg meer vetten worden verbruikt voor energie).

Je kunt uiteraard je vetpercentage laten doen dalen tijdens een testosteronkuur op dezelfde wijze als dat je zou doen zonder, waarom niet?

Ik dacht dat eiwitten pas in het laatste stadium worden afgebroken?

Dus

1. Koolhydraten
2. Vet
3. Eiwitten

Pas vanaf lagere vetpercentages worden spiereiwitten toch pas als brandstof gebruikt?
 
Ik dacht dat eiwitten pas in het laatste stadium worden afgebroken?

Dus

1. Koolhydraten
2. Vet
3. Eiwitten

Pas vanaf lagere vetpercentages worden spiereiwitten toch pas als brandstof gebruikt?

Ik denk dat Galen bedoelt wanneer je in een kcal-deficit zit ;) Als je té diep cut, is het onvermijdelijk dat je wat spierverlies leidt. Vandaar dat je tijdens een cut meer eiwitten eet, medium-low carbs en je vetten nagenoeg gelijk houdt. Dat is hoe het ik het iig doe, met wat cardio en iedere 4e dag een "onderhoudsdag". Heb je niet dat klote low-carb gevoel en de constante honger is afwezig.
 
Ik dacht dat eiwitten pas in het laatste stadium worden afgebroken?

Dus

1. Koolhydraten
2. Vet
3. Eiwitten

Pas vanaf lagere vetpercentages worden spiereiwitten toch pas als brandstof gebruikt?
Ze worden alle drie tegelijk continu gebruikt voor energie. De onderlinge verhoudingen waarin verschilt afhankelijk van een hoop factoren. AAS-gebruik heeft daar een grote impact op.
 
Back
Naar boven