XXL Nutrition

Kunnen jullie mijn voedingschema beoordelen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MassGain

Novice
Lid geworden
2 mei 2013
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m76
hallo

ik ben ahmet woon in belgie en doe nu al 1jaar bodybuilding 5x per week ik ben begonnen op 56kilo en weeg nu 60kg het probleem is dat ik aleen in massa ben bijgekomen waardoor ik echt supperdroog sta het ding is ik wil toch wel een klein vetlaagje.

voorlopig at ik dit ongeveer per dag

1xmutant mass 3scheppen op 500ml volle melk
1banaan
250gr rijst 250gr kip
200gr biefstuk 200gr aardappelen
1xmutant mass 3scheppen op 500ml volle melk

(mutant mass liet ik soms dan nog weg :s)
je kunt dus wel al zien dat dit veeeel te weinig was

ik wil me nu eens echt concentreren op het belangrijkste in de sport dus hier mijn nieuw voedingschema

100gr bambix of brinta?
50cl volle melk 3scheppen mutant mass
200gr volkorenbrood
kippenham of mager vlees 200gr
2xappel/peer
200gr annanas(zou ik toch willen vervangen)
150gr rijst/spaghetti of aardappelen
250gr biefstuk/kippenfilet of nog suggesties?
50cl volle melk 3scheppen mutant mass
150gr tonijn
150gr rijst/spaghetti
2x extra bananen

zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden aanpassingen mogen.:)
 
waarom wil je een vetlaagje ? (zo met de zomer in aankomst enzo)
 
Die 3 x scheppen mutant mass ga je niet redden vrees ik naast die 100 gram brinta. ik zelf gebruik ook mutant mass ( 2 scoops met water) en ben daar met mijn voedingsschemain 1 maand en 10 dagen 5 kg van aangekomen. Als je interrese heb message me maar ;). ik denk dat je niet al het eten in dit schema binnen zal krijgen omdat het gewoon echt veel meer eten is dan wat je eerst deed.
 
dit is weer iets nieuws

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 20:30 ----------

als je dik wilt worden moet je overmatig kcals gaan nuttigen, probeer eens een fles olijfolie weg te slokken ofzo.
 
ik zeg niet dat ik dik wil worden maar een bodybuilder heeft toch een vetpercentage van 7% ik denk dat ik niet eens aan 4kom :s
 
Hoe heb je dat gemeten?
 
post eens een foto. want 4% kan bijna niet. dar staat een bodybuilding in wedstrijd vorm ongeveer.
en waarom wil je vet? als je toch spieraankomt zonder vet zou ik juist blij mee zijn
 
Back
Naar boven