Fitness Seller

Kunnen jullie naar mijn voeding kijken?

Bezoekers in dit topic

Dutchgirl

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
280
Waardering
1
Hoi,

Kunnen jullie naar mijn voeding kijken of de verhoudingen een beetje kloppen?

Mijn stats
- vrouw
- 163 cm
- 61 kg
- 34,5% fat
- heup 92 cm
- taille 75 cm
- borst 92 cm

Doel: vet verbranden.

Training:
- 3 x per week krachttraining daarna 30 minuten cardio.
- 3 x per week op een nuchtere maag buikspieroefeningen en 30-60 minuten cardio.

Sportschool dag (meestal train ik om 15.30)

2 x xenadrine
Ontbijt:

1 lepel Lijnzaad olie
250 gram kwark met zoetstof
1 eetlepel havermout
1 x multi sporters
1 x lecithine

Tussendoortje:
appel

Lunch:
2 snee brood met 30 gram kalkoenfilet
250 gram kwark met zoetstof

Tussendoortje:
1 snee brood met 20 gram kalkoenfilet

2 x xenadrine

Training
1uur krachttraining
30 minuten cardio

30 gram Time released proteine

Diner:
100 gram aardappels
200 gram spinazie
100 gram kipfilet
bouillon
1 x cal/mag/zink tablet
1 x multi vrouw

Tussendoortje:
30 gram Time released proteine

Verder minimaal 2 liter water.

Dag totaal inclusief shakes.

Totaal Kilocalorieën: 1278,307 kcal
Totaal Energie: 4352.783 kj
Totaal Eiwit: 164.498 gram
Totaal Vet: 27.032 gram
- Verzadigd Vet: 7.409 gram
- Cholesterol: 50.317 milligram
Totaal Koolhydraten: 100,297 gram
Totaal Vezels: 18,345 gram
Totaal Alcohol: 0 gram
Totaal Water: 1035.59 gram

Groetjes Dutchgirl
 
Looks like a good cutting dieet. :thumb:
 
Is het okay Robin???? hehe
Nog iets toevoegen of weglaten?
 
Wat wel helpt

Hallo Ducth girl
als je echt het rendement uit je Xena pillen wilt halen kun je het beste voordat je gaat ontbijten effe een klein stukje gaan joggen. Heel rustig dus zo een half uurtje. Zo blijf je de hele dag wel warm.
Groeten, Xerxes
 
Wat wel helpt

Oh ja en voordat je gaat lopen half uur daarvoor weer de xena pillen nemen.

Xerxes
 
Hoi Xerves,

Okay, dus eerst twee xenadrine pillen innemen en daarna 30 minuten cardio en daarna pas onbijten.

Op de niet sportschool dagen doe ik dat al, zou het beter zijn om dit ook te doen op de dagen dat ik ook naar de sportschool ga?
Train ik dan niet teveel cardio?

Momenteel train ik dus volgens onderstaand patroon.

- 3 x per week krachttraining daarna 30 minuten cardio.
- 3 x per week op een nuchtere maag buikspieroefeningen en 30-60 minuten cardio.
 
Hmmm, volgens mij kun je beter wat schommelen met je kh-tjes. Heb er al een paar keer mee geexpirimenteerd (ook bij anderen) en prima resultaat gehaald. Anders zakt je stofwisseling in, en is het over enkele weken gedaan met je vooruitgang. En dan? Nog verder zakken met je calorieen, of nog sterkere dingen als xenadrine nemen? Met een vet% van 30+ zou ik sowiezo nog ff wachten met xena-achtige producten. Je lichaam kan zo een paar procent zakken, op je voeding, kun je later die pillen altijd nog toevoegen. Dat is mijn taktiek, en werkt tot nu toe prima voor de mensen die ik begeleid. Succes ermee in ieder geval!
 
Hoi Shadow,

Wat bedoel je met schommelen met je koolhydraten?
Ik weet niet of mijn vetpercentage klopt, omdat ik het zelf heb gemeten met zo'n Blokker ding. Een paar jaar terug zat ik rond de 22% en toen woog ik 6 kg minder. Percentage 22% was wel met een huidplooimeter gemeten. Hoe laag moet je percentage zijn voordat je met Xenadrine ofzo kan beginnen voor het beste resultaat?


groetjes Dutchgirl
 
Hi, low en med day voor je carbs. Maar dat is vrij ingewikkeld voor jou denk ik. Probeer het eerst op deze manier...
Die hi, low en med carb days is ook wat makkelijker als je meer cals eet...niet bij een laag cal dieet...
 
Begrijp er niets van???
 
Dat betekend dat je bijv. 1 of 2 dagen veel KHtjes eet, bijv. het dubbele van je kh bronnen nu. De volgende dag(en) zak je naar je huidige niveau, dan een dagje nog minder, vervolgens weer meer calorieen en koolhydraten. Zo kan je lichaam zich niet instellen op een bepaald aantal calorieen. Juist omdat je nu al weinig calorieen eet, kun je straks, als je niet verder zakt in % niet nog minder gaan eten. En als je dan nog geen xena had genomen, kon je die dan gaan nemen, maar dat kent je lichaam inmiddels dan ook, snap je?!:o
 
Thanks shadow begrijpt het al, maar ik denk dat ik dit niet zelf kan doen, omdat je hierbij iemand nodig heeft die weet wat hij/zij doet.
Ik neem aan dat je ook naar je trainingsschema moet kijken. Misschien op krachttrainingsdagen meer koolhydraten en op alleen cardio dagen low carb.
Ik heb nu een keer per week een cheat dag.
 
Back
Naar boven