MuscleMeat

kunnen winny-ject en proviron gelijktijdig

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
De reden is omdat ik de specifieke eigenschappen van beide wel goed vind. Maar weet niet of je ze ook tegelijk kan nemen ivm mogelijke negatieve werking op de prostaat.

Ook vraag ik me af in hoeverre proviron gebruik belastend is voor de lever. Tenopzichte van dianabol en oxy zal het natuurlijk meevallen, maar ben er nieuwsgierig naar.

Het is de bedoeling om de middelen naast wat test e of sustanon te zetten. Samen met 50mcg T3.
 
Zolang je er test bij zet, is het geen probleem.
 
Proviron zou tamelijk mild voor de lever zijn..
Volgens mij valt het dht gehalte van winny wel mee niet?
 
Ok. Is het beter om vanaf begin de beide middelen te nemen. Of bijv eerst winny en later proviron of andersom?

Ook wil ik in iedergeval IGF vanaf het begin zetten op 100mcg per dag en dan om de dag. Als dat op is wil ik overstappen op de HGH en gelijktijding vanaf dan 4 weken insuline erbij.
 
Dacht zelf ook al dat proviron wel mild zou zijn. Maar van dat winny weet ik niet of het klopt wat je zegt
 
Post dan ff je gehele kuur.
En wat betreft proviron deze kan je rustig vanaf wk 4 gebruiken.
Omdat dan de lange esters beginnen in te kicken.
 
Post dan ff je gehele kuur.
En wat betreft proviron deze kan je rustig vanaf wk 4 gebruiken.
Omdat dan de lange esters beginnen in te kicken.


Ok daar heb je een goed punt..

De gehele kuur ben ik nog niet over uit. In iedergeval wordt de test op 500mg per injectie gezet. In het geval van test e met 3 dagen ertussen. De winny (zambon) weet ik niet. Is om de dag 50mg goed??? Of is dat te veel en kan het minder?

Ben nu nog alle informatie aan verzamelen. De kuur zelf zal pas over zo'n 1,5 maand starten.
 
Proviron is vrij mild voor de lever idd. Het heeft geen 17aa-binding (ik dacht 1-alpha-methyl).
 
K'vind het allemaal serieus belastend voor de prostaat hoor afgezien van de lever ,winny is zowiezo 17aa .
Je kan het proberen maar als je last krijgt van de prostaat zou ik der toch gelijk mee kappen en dan bedoel ik niet met een van de twee dht maar met alle twee
Ikzelf gebruik geen dht meer maar ieder persoon reageert anders,als je nooit geen last hebt van moeilijk plassen bij gebruik van een dht of andere roids kunje altijd eens proberen maar kzou toch uitkijken
 
K'vind het allemaal serieus belastend voor de prostaat hoor afgezien van de lever ,winny is zowiezo 17aa .
Je kan het proberen maar als je last krijgt van de prostaat zou ik der toch gelijk mee kappen en dan bedoel ik niet met een van de twee dht maar met alle twee
Ikzelf gebruik geen dht meer maar ieder persoon reageert anders,als je nooit geen last hebt van moeilijk plassen bij gebruik van een dht of andere roids kunje altijd eens proberen maar kzou toch uitkijken

Ga het inderdaad wel even aankijken. Met beide los heb ik in iedergeval geen problemen gehad. Maar zijn de injectable winny's ook zo belastend voor de lever als de tablet vorm dan?
 
Is ook 17aa..
 
Maar depot passeert de lever maar 1 maal en tabs meer keren...
 
ja, wat er meestal gezegd wordt is dat het bijna net zo schadelijk is.. Maar of je daar echt waarde aan kunt hechten:D
 
ja, wat er meestal gezegd wordt is dat het bijna net zo schadelijk is.. Maar of je daar echt waarde aan kunt hechten:D

winny is zwaar verrot voor je lever en je chlost. huishouding.........maar wel lekka.....:P

zou wel oppassen met teveel dht-shizzle...nam ooit 150mg provi ed met 100mg prop eod en 100mg mast eod....nou ik was geil als shit maar kwam amper klaar.......mss een vergrote prostaat?:D
 
ik vraag mij wel af wat de bedoeling zou kunnen zijn om proviron en winny tegelijkertijd te nemen. heb je teveel haar op je hoofd? of wil je je twee keer per dag scheren? ik vraag mij af welk voordeel er hier mee te behalen valt.
 
mss iets mety shbg waarde mbt provi en andere voordelen (zoals bv. verhoogde eiwitsynthesey) met de winny...persoonlijk zou ik ze ook niet combineren maar goed........
mijn inziens..sluiten winny/masteron en provi elkaar uit....een vd drie zou er wel in moeten zitten.....echter geen combi van alle drie tegelijk...combi winny en mast wel :P
 
winny is zwaar verrot voor je lever en je chlost. huishouding.........maar wel lekka.....:P

zou wel oppassen met teveel dht-shizzle...nam ooit 150mg provi ed met 100mg prop eod en 100mg mast eod....nou ik was geil als shit maar kwam amper klaar.......mss een vergrote prostaat?:D

dat is toch een voordeel juist? :p
 
dat is toch een voordeel juist? :p

right....kom je achter...lig je daar te knallen, met je rooie kop, ****ing helemaal bezweet...begint vrouwtje te mauwen dat t pijn begint te doen omdat t 'zo lang duurt' ..........nou dan liever een voortijdig klaarkomen, kun je ook weer sneller klaarkomen:D
 
right....kom je achter...lig je daar te knallen, met je rooie kop, ****ing helemaal bezweet...begint vrouwtje te mauwen dat t pijn begint te doen omdat t 'zo lang duurt' ..........nou dan liever een voortijdig klaarkomen, kun je ook weer sneller klaarkomen:D
Gehehe dat had ik ook bij me tren mast en winny kuurtje
 
winny is zwaar verrot voor je lever en je chlost. huishouding.........maar wel lekka.....:P

zou wel oppassen met teveel dht-shizzle...nam ooit 150mg provi ed met 100mg prop eod en 100mg mast eod....nou ik was geil als shit maar kwam amper klaar.......mss een vergrote prostaat?:D

Damn 150 mg proviron per dag... zal je vriendin leuk gevonden hebben :hornyna:
 
Back
Naar boven