Originally posted by Juriaan
wie van jullie heeft vroeger last gehad van acne of no steeds. En wat waren jou ervaring tijdens het kuren en wat kuurde je?
Heb zelf redelijke last van acne gehad en is nu bijna weg, wil gaan kuren met d-boll/test en eq maar ben bang dat ik echt erge acne ga krijgen.
Dus wat waren jou ervaringen met kuren en acne
Mvg juriaan
Ik zal nu spreken uit ervaring met vrienden,omdat ik zelf nog niet kuur.
Met d-bol/deca zal je aardig acné ervaren, als je gevoelig bent. Schouders, armen, gezicht tot rug gaan onderzitten met kleine rode puntjes. Als je erg gevoelig bent kan dit erger worden.
Mensen die nooit acné hadden kunnen tijdens een kuur ineens wel problemen krijgen. Maar dat is geen regel. Als je er vroeger veel last van had, dan zal je er ZEKER tijdens de kuur een ergere vorm van terugzien.
Vooral bij kuurtjes met test kan je het redelijk ernstig verwachten, afhankelijk van de dosis, wat je eet en hoe je aanleg is.
Dus was het in je pubertijd een kort probleem of een langer aanhoudend probleem, daaruit kan je afleiden in welke mate het terug zal komen.
Alles samen is het een neveneffect dat je erbij moet nemen, het is tijdelijk en niet enorm schadelijk voor je gezondheid op lange termijn.