AndroidHealthClinic

Kuren & Acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
wie van jullie heeft vroeger last gehad van acne of no steeds. En wat waren jou ervaring tijdens het kuren en wat kuurde je?

Heb zelf redelijke last van acne gehad en is nu bijna weg, wil gaan kuren met d-boll/test en eq maar ben bang dat ik echt erge acne ga krijgen.

Dus wat waren jou ervaringen met kuren en acne

Mvg juriaan
 
van de acné weet ik niets...maar uit nieuwsgierigheid, waarom EQ en geen deca?
 
Ik heb vroeger ook veel last gehad van acne, nu heb niet meer zoveel last van.
En als ik er last van heb, dan zijn het maar een paar puistjes.
Mijn vriendin is gek op puistjes, dus die kan ze dan lekker uitknijpen.
Nu met kuren valt het allemaal wel mee, meestal krijg ik ietje meer puistjes op mijn rug. Gelukkig valt dat allemaal wel mee.Ik denk ook eerder dan het door teveel eiwit komt, dan door het kuren.

Maar dat verschilt per persoon

succes
:D
 
Originally posted by Juriaan
wie van jullie heeft vroeger last gehad van acne of no steeds. En wat waren jou ervaring tijdens het kuren en wat kuurde je?

Heb zelf redelijke last van acne gehad en is nu bijna weg, wil gaan kuren met d-boll/test en eq maar ben bang dat ik echt erge acne ga krijgen.

Dus wat waren jou ervaringen met kuren en acne

Mvg juriaan
Ik zal nu spreken uit ervaring met vrienden,omdat ik zelf nog niet kuur.
Met d-bol/deca zal je aardig acné ervaren, als je gevoelig bent. Schouders, armen, gezicht tot rug gaan onderzitten met kleine rode puntjes. Als je erg gevoelig bent kan dit erger worden.
Mensen die nooit acné hadden kunnen tijdens een kuur ineens wel problemen krijgen. Maar dat is geen regel. Als je er vroeger veel last van had, dan zal je er ZEKER tijdens de kuur een ergere vorm van terugzien.

Vooral bij kuurtjes met test kan je het redelijk ernstig verwachten, afhankelijk van de dosis, wat je eet en hoe je aanleg is.

Dus was het in je pubertijd een kort probleem of een langer aanhoudend probleem, daaruit kan je afleiden in welke mate het terug zal komen.

Alles samen is het een neveneffect dat je erbij moet nemen, het is tijdelijk en niet enorm schadelijk voor je gezondheid op lange termijn.
 
de schommelingen in je test kan ervoor zorgen dat je extra last krijgt van acne.

maar bro, wat kan jou dat nou schelen.
Dat is gewoon tijdelijk. Geen accutane erbij doen of iets dergelijks, dan verkloot je je lever compleet en krijg je misschien last van je ogen.

Ik weet dat acne compleet k*t is. Heb er zelf ook nog altijd last van. (hoewel niet meer in de mate als vroeger), maar als je er gevoelig voor bent en je wil het toch helemaal uit kunnen sluiten, dan moet je absoluut niet aan BB gaan doen................

veel eiwitten
verhoogde test
en wellicht roids.

tel uit je winst.


btw die eq tegen een al te erg opgeblazen look ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf nooit gekuurd dus ik kon daarover ook niet veel zeggen. Wel heb ik laatst methosterone force van j-tech geprobeerd. Hierin zit tribulus, methoxyisoflavonen en ectodysterone. Ik kreeg hier duidelijk heel veel uistlag van. Vooral mijn schouders en rug (op mijn lats).

Ik ben altijd gevoelig geweest voor acne en heb er altijd wel een beetje last van. Maar dit was echt redelijk extreem. Ben er ook een keertje voor naar de huisarts geweest. Acne staat direct in relatie met de hoeveelheid vrije testosteron in je bloed. En dat wordt door die methosterone force verhoogd. Wel vreemd trouwens dat ik qua kracht of massa 0,0 vooruit ging. Alleen qua acne ging ik er goed op:D

Reden genoeg voor mij om nooit met test. of iets dergelijks te gaan kuren, want dan wordt het echt extreem (denk ik)
 
Re: Re: Kuren & Acne

Originally posted by admin

Ik zal nu spreken uit ervaring met vrienden,omdat ik zelf nog niet kuur.
Met d-bol/deca zal je aardig acné ervaren, als je gevoelig bent. Schouders, armen, gezicht tot rug gaan onderzitten met kleine rode puntjes. Als je erg gevoelig bent kan dit erger worden.
Mensen die nooit acné hadden kunnen tijdens een kuur ineens wel problemen krijgen. Maar dat is geen regel. Als je er vroeger veel last van had, dan zal je er ZEKER tijdens de kuur een ergere vorm van terugzien.

Vooral bij kuurtjes met test kan je het redelijk ernstig verwachten, afhankelijk van de dosis, wat je eet en hoe je aanleg is.

Dus was het in je pubertijd een kort probleem of een langer aanhoudend probleem, daaruit kan je afleiden in welke mate het terug zal komen.

Alles samen is het een neveneffect dat je erbij moet nemen, het is tijdelijk en niet enorm schadelijk voor je gezondheid op lange termijn.

He admin, weet jij ook met jou ervaringen, wanneer (welke week)de meeste last van acne krijgen.
 
Originally posted by enrico
van de acné weet ik niets...maar uit nieuwsgierigheid, waarom EQ en geen deca?

Eq meer droge massa en geen last van deca dick
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen last van een paar puistjes gehad na de kuur. tijdens niet echt. En mijn vriendin knijpt ook graag dus zoveel last heb ik er niet van.
 
Originally posted by Juriaan


Eq meer droge massa en geen last van deca dick
deca met test. geeft geen deca dick :)
maar EQ is ook goed hoor :)
 
Met eq sowiezo helemaal geen deca dick dus geen kans en ja T zei dat het beter is om het te vervangen voor deca :D
 
Deca drukt veel te veel op je axis, duurt maanden voor helemaal herstelt bent.. EQ geeft meer vasculariteit en verhoogt ook nog eens je honger, iets wat in een massakuur een gigantische plus is.
 
Re: Re: Re: Kuren & Acne

Originally posted by ccnp


He admin, weet jij ook met jou ervaringen, wanneer (welke week)de meeste last van acne krijgen.
De eerste 5 weken niet of weinig, voor zover ik weet.
Het komt langzaam opzetten en naar het einde van je kuur toe begint het echt opvallend zichtbaar te worden...althans als je aanleg hebt.
 
Originally posted by enrico

deca met test. geeft geen deca dick :)
maar EQ is ook goed hoor :)
Kan gek klinken maar ik vind deca ofwel voor vrouwen, ofwel voor gebruikers met enige ervaring. Zodat ze weten hoe omgaan met de soms moeilijk te bestrijden neveneffecten als gyno, vocht, vettoename, het drukken op je axis etc.
 
Ik ken wel een jongen die nooit veel last van acne heeft gehad, maar die ging dus aan de alom geprezen bread&butter, en die heeft hel wel gemerkt. Viel toch al op door z'n plofkop. Maar pijnlijker; dat het jammer is dat iedereen in de sportschool kan zien dat die gigantische etterbulten openbarsten en je witte shirt onder het bloed zit. En van hem zou je het ook niet verwachten, kreeg er last van door die kuur. Volgens mij ken je er niet zoveel van zeggen.

En anders misschien geen test gebruiken.........of vloek ik nu in gods huis. ;)
 
Nee want zonder test kan je het ook heftig krijgen. Maar test staat er om bekent dat ze vrij groot kunnen worden...
Dan maar trainen met donkere t-shirt en lange mouwen ;)

ps: veel zonnebanken helpt ook.
 
ik had in puber ook nooit. tijdens kuur ook niet. TOEN heb ik 1 keer een week lang proviron gebruikt. 1 tab per dag. en ik heb meer dan een half jaar mn hele armen, schouders en rug eronder gehad. nu pas met laatste kuur kwamen ze weer volop. dus missch. als je 't een keer hebt gehad dat het blijft komen.
ben wel overtuigd dat je het iets kan minderen door heeel veel te drinken. je bent dan iig van je afvalstoffen af. acne wordt namelijk door schommelingen in je test. veroorzaakt, maar ook als gevolg van alergieen/ reaktie op afvalstoffen.
 
Idd. proviron zorgt voor acne en snelle baardgroei. Maat vab me die ik begeleid die kreeg van test. geen puistje niks, maar van proviron wel een paar, ook nog niet veel, maar wel iets
 
Originally posted by admin

Kan gek klinken maar ik vind deca ofwel voor vrouwen, ofwel voor gebruikers met enige ervaring. Zodat ze weten hoe omgaan met de soms moeilijk te bestrijden neveneffecten als gyno, vocht, vettoename, het drukken op je axis etc.

dus ipc komt die acne pas in de laatste weken en heb je er niet al te lang last van?

Thanx T
 
Komt meestal later in de kuur, maar het kan wel een flinke tijd blijven zitten hoor
 
Back
Naar boven