XXL Nutrition

Kuren & Acne

Bezoekers in dit topic

Maar goed.. acné is erg vervelend, maar gaat tenminste over.
Kuur dan in een periode dat je niet teveel onder de mensen komt/naakt loopt.
Huid kan zich meestal wel goed herstellen, maar een lever en prostaat daar heb je er maar 1 van.
 
hehe Ilya, thanx men...

Kreeg al eff de gedachte dat ik het ijdele flikker was, die niets anders doet dan de hele dag voor de spiegel staan. En jouw beknopte samenvatting, das ook wat ik ermee wilde zeggen. Dat cosmetisch haarfijn overloopt in psychisch. Ik zou het zelf ook zwaar k*t vinden, maar ik ben dan ook wel een mietje haha.... :D

en btw, Admin, dat je stopt bij een protesterende lever of prostaat (eigenlijk elk orgaan) is natuurlijk duidelijk. Het is ook niet dat je moet kiezen, maar in een de ernstige vorm van acne zou ik dus ook stoppen met kuren, uiteindelijk is je huid ook een orgaan, en heeft die weer heel veel met je ego cq. psyche te maken. Voor mij is het dus naast al die andere redenen ook een rede om te stoppen eventueel.
 
Laatst bewerkt:
Ilya zei:
de schommelingen in je test kan ervoor zorgen dat je extra last krijgt van acne.

maar bro, wat kan jou dat nou schelen.
Dat is gewoon tijdelijk. Geen accutane erbij doen of iets dergelijks, dan verkloot je je lever compleet en krijg je misschien last van je ogen.

Ik weet dat acne compleet k*t is. Heb er zelf ook nog altijd last van. (hoewel niet meer in de mate als vroeger), maar als je er gevoelig voor bent en je wil het toch helemaal uit kunnen sluiten, dan moet je absoluut niet aan BB gaan doen................

veel eiwitten
verhoogde test
en wellicht roids.

tel uit je winst.


btw die eq tegen een al te erg opgeblazen look ?



Nou ik ben van alle acne af sinds ik een half jaar accutane heb gebruikt. Het heeft mij van alle depresies af geholpen. Dus accutane compleet afraden is onzin en daarnaast zal een goede huisarts je 1 keer per maand laten bloedprikken om te kijken hoe het met je lever enz...staat.

Aan de andere kant heb je gelijk dat de combi anabolen/accutane zeker af te raden is mbt je lever e.d.
Dan maar is minder breed, ik ben gelukkig puist vrij...........
 
Back
Naar boven