AndroidHealthClinic

Kuren & boksen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Invincible

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
292
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Ik ben van plan om me na de zomer in te schrijven op boksen, maar ik wil ook graag wedstrijden draaien.
Mijn vraag is dan ook gaat kuren en boksen samen (vooral als ik ook wedstrijden wil boksen)?

Ik heb ook nog andere paar vragen:
-Is er een oplossing om geen last te krijgen van pip (want pip is niet erg handig tijdens het boksen)?
-Is er een kuur die je mij zou aanraden? (het word mijn 2e kuur)

Ik wil graag mijn lichamelijke doel bereiken, maar ook mijn passie voor boks beleven. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.
 
Boksen en AAS kan prima samen als je de juiste middelen gebruikt. Eerst bepalen in welke gewichtsklasse je wedstrijden wil doen. En zou voornamelijk droge middelen gebruiken dat je zo min mogelijk vet en vocht vasthoudt. En dus puur op kwaliteitsmassa richt.
Middelen die gebruikt kunnen worden: test e, primobolan, mast e, bold, anavar, halotestin.

Als je even kan vertellen wat je doel is die je wil bereiken met je 2de kuur dan kan ik een kuurschema voor je samenstellen. En wat is je huidige gewicht/vp?
 
Anavar moet je sowieso al niet doen

Low test
Bold
Halotestin/(low Dose?) oxy
HGH < must
 
Je hoort juist veel over anavar bij boksen,
Waarom raad je dit af?
 
Je hoort juist veel over anavar bij boksen,
Waarom raad je dit af?

Door het dekken krijg je een pomp in de trapezius, doet moet je niet hebben
 
Boksen en AAS kan prima samen als je de juiste middelen gebruikt. Eerst bepalen in welke gewichtsklasse je wedstrijden wil doen. En zou voornamelijk droge middelen gebruiken dat je zo min mogelijk vet en vocht vasthoudt. En dus puur op kwaliteitsmassa richt. Middelen die gebruikt kunnen worden: test e, primobolan, mast e, bold, anavar, halotestin. Als je even kan vertellen wat je doel is die je wil bereiken met je 2de kuur dan kan ik een kuurschema voor je samenstellen. En wat is je huidige gewicht/vp?

Bedankt voor je reactie!!!

Ik ben nog lang niet bij mijn droomlichaam, dus mijn doel is dan ook gewoon zo veel mogelijk massa winnen (het liefst met minimum vet) maar mijn bijwerkingen ook minimaal behouden.
Huidige gewicht is 89kg, vp weet ik niet maar ik schat het rond de 16%. Ik ga natuurlijk nog wel eerst cutten.
 
Je moet nog beginnen met boksen?
En dan denk je al aan kuren?
Zou eerst gewoon eens beginnen...nog niet ingeschreven en heeft het al over wedstrijden en kuren.
Hmmm zou eerst gewoon eens hard trainen...my 2 cents
 
Anavar moet je sowieso al niet doen

Low test
Bold
Halotestin/(low Dose?) oxy
HGH < must

Anavar wordt veel gebruikt door gasten die in dezelfde gewichtsklasse willen blijven ter voorbereiding van een wedstrijd. Vet eraf en dit compenseren door een kleine toename in spiermassa. Ook voor de kracht is het lekker. Zelfde geld voor Halo.
 
Zit je voeding verder goed? Wellicht dat daar nog veel winst in te halen valt...
 
Anavar wordt veel gebruikt door gasten die in dezelfde gewichtsklasse willen blijven ter voorbereiding van een wedstrijd. Vet eraf en dit compenseren door een kleine toename in spiermassa. Ook voor de kracht is het lekker. Zelfde geld voor Halo.

Heb je het zelf al eens gebruikt tijdens het boksen? Ik wel, vrienden ook en oud leden van dit forum ook en het was gewoon niet uit te houden. Ik was er zelf ook heilig van overtuigd dat anavar hier erg goed voor was, niet alleen voor de kracht en minimale spiergroei maar ook omdat je in de vechtsport/duursport er ook goed om moet letten dat de pezen "mee groeien" (dit gebeurd niet met kuren).
Vandaar dat ik bold en hgh verkies boven anavar. Halotestin is ook mooi natuurlijk daar heb ik laatst nog 2 topics over aangemaakt, 1 daarvan mbt de vechtsport
 
Je moet nog beginnen met boksen? En dan denk je al aan kuren? Zou eerst gewoon eens beginnen...nog niet ingeschreven en heeft het al over wedstrijden en kuren. Hmmm zou eerst gewoon eens hard trainen...my 2 cents

Bedankt voor je reactie!!!

Ja, ik ga waarschijnlijk na de zomer beginnen. Het gaat mijn 2e kuur worden, dus niet denken dat ik speciaal voor boksen ga kuren.

Waarom zou ik het niet over wedstrijden hebben? Heb ervaring met boksen, en ik wil het weer oppakken alleen nu met een serieuze doel in dit geval wedstrijd boksen,
 
Tip aan TS luister naar Bold
 
Ging al dood van pumps in kuiten op var Door gewoon te wandelen
 
Ik ken een jongen die is winstrol gaan slikken voor z'n mma :roflol: :roflol:
Heb zelf die fout ook een keer gemaakt met 11e LMB 2 jaar+ geleden :o heb ik nog altijd last van met intensieve cardio
 
Als ik het goed heb begrepen is de conclusie: kuren en wedstrijd boksen gaat samen.

Kunnen jullie mij nog hiermee helpen:
-Is er een oplossing om geen last te krijgen van pip (want pip is niet erg handig tijdens het boksen)?
-Is er een kuur die je mij zou aanraden? (het word mijn 2e kuur)
 
Bold
Test (low dose)
Hgh (lang gebruiken, kost centjes)
Halotestin.. Hmm.. Is een beetje vroeg voor jou denk ik?

Om te beginnen 16 weken bold en low test
 
Als ik het goed heb begrepen is de conclusie: kuren en wedstrijd boksen gaat samen. Kunnen jullie mij nog hiermee helpen: -Is er een oplossing om geen last te krijgen van pip (want pip is niet erg handig tijdens het boksen)? -Is er een kuur die je mij zou aanraden? (het word mijn 2e kuur)
PiP is alleen in het begin meestal als je in je onderlichaam zet ga je geen mast hebben
 
Bold
Test (low dose)
Hgh (lang gebruiken, kost centjes)
Halotestin.. Hmm.. Is een beetje vroeg voor jou denk ik?

Om te beginnen 16 weken bold en low test

Bedankt voor je reactie!!!

Wat voor dosering raad je aan?

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

PiP is alleen in het begin meestal als je in je onderlichaam zet ga je geen mast hebben


Bedankt voor je reactie!!!

Klopt, maar aan het einde van mijn kuur kreeg ik weer erge pip.
 
250mg test 500mg bold moet genoeg zijn. 600 is net wat teveel lijkt me?? Let wel goed op je voeding dat is belangrijker dan normaal nu
 
Back
Naar boven