Fitness Seller

Kuren & boksen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Conditie zal niet snel bij mij dalen (denk ik).

Gewichtklasse maakt niet veel uit. Verzachten van de gewrichten klinkt niet erg lekker haha.

Ik heb aan mijn vrienden en kennissen die verstand hebben van anabolen gevraagd over bold en die zeiden bijna allemaal dat het een goed middel is maar waar je heel weinig massa mee verdient. Conclusie was bij allemaal goed voor het boksen maar niet om groot mee te worden. En mijn doel met mij 2e kuur is veel massa mee winnen.


ga maar eens door het level met een rugtas van 15 kilo :roflol:
je conditie gaat dalen trust me.
 
Conditie zal niet snel bij mij dalen (denk ik).

Gewichtklasse maakt niet veel uit. Verzachten van de gewrichten klinkt niet erg lekker haha.

Ik heb aan mijn vrienden en kennissen die verstand hebben van anabolen gevraagd over bold en die zeiden bijna allemaal dat het een goed middel is maar waar je heel weinig massa mee verdient. Conclusie was bij allemaal goed voor het boksen maar niet om groot mee te worden. En mijn doel met mij 2e kuur is veel massa mee winnen.

Als je niet genoeg massa bouwt moet gewoon de dosis omhoog maar op 250 test 600 bold groei je echt wel
 
Bij een normaal persoon zal dat zo zijn, maar ik heb de slechtste bodybuilding genen :(
 
Conditie zal niet snel bij mij dalen (denk ik). Gewichtklasse maakt niet veel uit. Verzachten van de gewrichten klinkt niet erg lekker haha. Ik heb aan mijn vrienden en kennissen die verstand hebben van anabolen gevraagd over bold en die zeiden bijna allemaal dat het een goed middel is maar waar je heel weinig massa mee verdient. Conclusie was bij allemaal goed voor het boksen maar niet om groot mee te worden. En mijn doel met mij 2e kuur is veel massa mee winnen.

Met verzachten bedoel ik minder last van pijnlijke gewrichten etc
 
Sorry ik begreep het verkeerd, dan klinkt het wel lekker haha
 
Wat was de uitslag van je wedstrijd? :p

Dat zijn wel aardig wat middelen haha. Kreeg je geen conditie problemen door de tren?

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------




Thanks

Ja de tren maakte het zeker zwaarder voor mij, de partij kon ik in mijn voordeel beslissen in de 1e ronde :)

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

geen last van pumps met winstrol?

maat van mij nam winstrol en hij zei dat hij soms echt gek werd van de pumps.
hij had het over kaak pump van kauwen :roflol:

Nee niet bijzonder veel meer.
 
Lekker man, waarom ben je niet doorgegaan met wedstrijden spelen?

Had je helemaal een slechte conditie door de tren of alleen minder dan normaal?
 
Omdat het veel tijd kost, ik wil me 120% kunnen voorbereiden op een partij en me werk laat dat niet meer toe. Ik ben nu sinds een week "off" en blijf dat nog wel tot het nieuwe jaar. Afhankelijk van de tijd die ik heb, maar als de situatie het toelaat zou ik aan het einde van het jaar wel weer een partij willen draaien.

Minder als normaal, ik zette er ook Bold bij en dat heeft een positief effect op mijn conditie gehad. Het trainen met Tren was flink zwaarder maar wel vol te houden.
 
In welke gewichtklasse was je wedstrijd eigenlijk?

Hoe deel(de) jij je boks dagen en 'fitness/bodybuilding' dagen?

Hoevaak heb je gekuurd als ik het mag vragen?
 
Me partij vocht ik op 83.6 kg

Is van me werk afhankelijk hoe ik de training indeel. Verschilt per week welke dagen in welke training doe, maar ik houdt rekening met het volgende:

- benen train ik liever niet de dag voor boksen
- als ik 2 x per dag moet trainen op een boks dag, train ik in de ochtend rug/biceps
- als ik benen niet train de dag van te voren en rug biceps heb ik al gehad dan ga ik liever boksen met spierpijn aan borst/triceps dan aan me schouders
- last but not least; ik zal nooit een training overslaan omdat de spiergroep al heb gehad, of omdat ik het zwaar vindt, of me training skippen omdat ik cardio heb gedaan etc. Ik houdt er rekening mee, maar als het niet lukt jammer dan.

Ik heb nu 3 x goed gekuurd (met goed bedoel ik aardige dosis/stack. 2e kuur wel tussentijds moeten afbreken ivm liesbreuk)
 
Mooi gewicht om op te boksen. Werd je gecontroleerd op 'doping'?

Doe je zwaar werk of dat dan weer niet? :p

Als ik het goed begrijp doe je een klassieke split en train je alles 1x per week? Je laatste punt heb ik niet helemaal begrepen. Bedoel je dat je altijd naar je boks training zou gaan ondanks dat je er voor krachttraining hebt gedaan?

Was de doel van die kuren puur voor het lichaam of voor het boksen?
 
Laatst bewerkt:
Haha ja dat gewicht was wel even geleden hoor, voor het kuren.

Nee het is niet dat ik zwaar werk doe, maar ik rij 120km woon werk verkeer per dag en er wordt aardig wat flexibiliteit van mij verwacht qua werktijden. Bokstraining red ik tegenwoordig regelmatig niet daardoor.

Laatste punt heb je idd goed begrepen ;) geen gezeik gewoon gaan als je kan.

Doel van het kuren was idd verder komen qua fysiek. Wedstrijden boksen zit er niet in dus ligt de focus op BB.
 
Hahah ja ik zie het, nu ben je lekker droog op 99kg (super heavyweight :P).

Dat is wel jammer, maar ja je moet natuurlijk ook werken.

Zo'n houding heb ik ook. :D

Ik begrijp het, maar wie weet pak je het binnenkort weer op en maak je je comeback.

Werd je gecontroleerd op 'doping' voor de wedstrijd?
 
Heb zelf ook gebokst en zwaar met gewichten getraind. Raad het niet aan want je pezen,schouders en polsen raken erg snel overbelast als je ze beide op hoog niveau wil doen.

Als ik Tren gebruik kan ik wel ongelooflijk hard slaan en ben ik erg explosief maar meer dan 1 ronde zal ik echt niet kunnen volhouden op Tren en zeker in het amateurboksen is een KO erg lastig dus zou het zeker niet gebruiken
 
Nee geen doping controle joh gekkie
 
Heb zelf ook gebokst en zwaar met gewichten getraind. Raad het niet aan want je pezen,schouders en polsen raken erg snel overbelast als je ze beide op hoog niveau wil doen. Als ik Tren gebruik kan ik wel ongelooflijk hard slaan en ben ik erg explosief maar meer dan 1 ronde zal ik echt niet kunnen volhouden op Tren en zeker in het amateurboksen is een KO erg lastig dus zou het zeker niet gebruiken

Bedankt voor je reactie!!

Ik heb een grote passie voor beiden, dus ik zal het maar moeten proberen en als het echt te zwaar word moet ik natuurlijk een keuze maken.

Tren zal ik ook niet snel gaan gebruiken, wel vreemd dat sommige helemaal geen conditie problemen krijgen door tren.
 
Wat kan ik het beste gebruiken aan anabolen voor boksen en dat het dus niet ten kosten gaat van mijn conditie?
 
Wat kan ik het beste gebruiken aan anabolen voor boksen en dat het dus niet ten kosten gaat van mijn conditie?
test enanthaat, gaat je conditie zelfs nog verbeteren
 
Ik zie bij ons in de gym sommige die binnen paar maanden van skinny guy beesten worden, en dat is wel meer dan 5kg denk ik.

Dus als ik vaak boks zal het mijn progressie in de gym/lichaam wel belemmeren?

Binnen een paar maand van skinny naar een beest amai.
 
Back
Naar boven