AndroidHealthClinic

Kuren+cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Romanticus

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
44
Waardering
0
k ben dus begonnen 1e kuur (sus 500 mg/p week) voor 8 wkn. Maar hoe zit het nou, k heb gehoord en geinformeerd dat k maximaal 15 min. cardio kan trainen. En hoe zit het met buik?
Behalve groot zijn voor de zomer, wil ik ook droog zijn>?? Kan dat samen?
 
Neeh helaas kan dat nie. Tegelijk droog en massa lukt niet he Admin
 
Ligt eraan hoe droog je wilt worden maar het kan wel lukken met testo, als je maar een oestro blokker erbij gebruikt. Want van de massa die je wint zit meestal een hoop vocht en vet bij en dat kun je afremmen met oestro blokkers.

Maar ik snap ook wel waar de bottleneck zit want als je droog wilt worden kun je natuurlijk niet asociaal gaan bulken en als je het maximale eruit wilt halen zal dat moeten, maar als je genoegen neemt met een paar kilo minder dan is het goed te doen. De massa die je dan hebt is dan wel mooi droog.

Ik zit nu met een kuur van testo en stromba bezig en mijn vetpercentage is zakkende en ben nu ongeveer 6 kilo droge massa aangekomen.

Maar misschien is het ook verschillend per persoon en je moet gewoon de gulden middenweg kiezen.
 
Laatst bewerkt:
maar 15 min. cardio p/dag kan wel?
 
Tuurlijk, alleen als je voor een echte massa kuur gaat moet je er wel tegenopeten.

Heeft verder niet zo veel nadelen. Zeker niet met zon 15min per keer.

Maar massa winnen endroog worden tegelijkertijd kan haast niet. Het is niet onmogelijk hoor, maar ik zou toch met een dergelijk(1e?) kuur zoveel mogelijk massa proberen te winnen en over cutten nog niet nadenken. Eerst proberen om na je kuur alles vast te houden.
 
Hangt ook erg van je metabolisme af. Is dat traag dan kun je er rustig bij gaan fietsen. De Stromba bij Garret zorgt voor het overgrote deel voor zijn succes om er droog uit te zien dus als romanticus het wil kan ie de laatste 4 weken Stromba (Winstrol) tabletten of Depot (injects) ernaast zetten.

Oestroblokkers zorgen in de regel voor verminderd kuurresultaat dus ga er niet mee beginnen tenzij je enorme gyno-verschijnselen krijgt.
 
ik ben er van overtuigd dat cardio tijdens een kuur niet goed is voor je hart, want:

door de cardio ga je je hartspier belasten waardoor deze meer gaat groeien dan dat hij normaal tijdens de kuur zou doen, en als je hart te snel gaat groeien kan je scheurtje's in de spier krijgen wat weer als gevolg hart kwalen kan hebben
 
Back
Naar boven