XXL Nutrition

Kuren en acne

Bezoekers in dit topic

chimpansee

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Kuren en acne.waar komt het eigenlijk vandaan?zijn het hormoon schommelingen?meer aanmaak van talg?en waarom is het zo erg bij tren.wil over 2 weken beginnen met tren,en dan heb ik toch wel wat meer last van acne.wat kan ik doen om acne te vermijden.ik slik nu 1500mg b5 en reinig m'n huid met alcohol.zo blijft m'n huid redelijk glad.heb soms wel wat meer acne als ik een dag flink heb gezweet op werk.ik wil er eigenlijk gewoon van af.

• Like
Waarderingen: Heiligboontje18
Roaccutane 10mg ed .

En weg is het.

• Like
Variaties in je hormoonspiegels kunnen zorgen voor acné idd.
Dit is ook meteen de reden waarom veel pubers er last van hebben in de puberteit.

Bij mij helpt het enorm om de tren-e (weet niet of je e of a gaat zetten) e3d te zetten. Als ik ook maar 1x vergeet te zetten op de 3e dag, dan komen er meteen 1 of 2 van die puistjes op mijn borst, soms op mijn rug. Dus het luistert (iig bij mij) heel nauw. Op e5d zat ik heel de kuur gewoon onder met tren-e.

• Like
Bij B5 moet je richting de 10 gram per dag. Na mijn nakuur kreeg ik erg last acne, de B5 hiel bij mij wel, maar niet heel erg goed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga tren-e zetten,2xper week.denk dat ik ook roa erbij ga pakken.ik doseer de tren op 400 Mg,en mastron op 400 mg.als ik extreem schoon eet dan heb ik er een stuk minder last van,maar om nu de rest van de zomer gekookte kip en rijst te eten,zonder een keer te cheaten,dat trek ik echt niet

Ik heb altijd last gehad van plekjes op mn schouders.

Wat ik er zelf aan doe:
- nodige vitamines d3, biergist etc
- huid schoon houden
- om de dag schrubben met schrubzout voor het reinigen van de huis

Ik heb vandaag mn 3e week gezet. 4,5 kilo schoon aangekomen en begin al k*t te slapen. Alleen mn plekjes worden niet erger als ze al waren. Wees dus niet bang probeer het gewoon en kijk het aan.

Wens je iniedergeval scces met je cycle

Ik ga tren-e zetten,2xper week.denk dat ik ook roa erbij ga pakken.ik doseer de tren op 400 Mg,en mastron op 400 mg.als ik extreem schoon eet dan heb ik er een stuk minder last van,maar om nu de rest van de zomer gekookte kip en rijst te eten,zonder een keer te cheaten,dat trek ik echt niet

Ik zit in week 6 van tren a, heb een enkel puistje gehad die ook weer verdween, neem er niks voor.
Roa heb ik wel weer op de plank liggen stel ik krijg het weer na/tijdens mijn nakuur.

Heb je wel eens eerder Roa gedaan? Kan je zeggen ik kreeg er erg veel bijwerkingen van, zou het dus niet te snel bij je kuur nemen.

Vitamine B5 hielp bij mij nauwelijks, zonnebank is zeker een aanrader

Accutane+B5, na een week ben ik acne vrij.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Vitamine B5 hielp bij mij nauwelijks, zonnebank is zeker een aanrader

Had vorige kuur toen ik elke week onder de zonnebank lag veel meer last van acne dan nu, nu ga ik 1x in de 2 maanden

Zonnebanken droogt de huid uit,en dan gaat je huid meer talg aanmaken.dus niet te vaak doen

Je moet er ook maar net gevoelig voor zijn... Helaas voor sommige... Gelukkig voor de rest :P
Had in de puberteit hier en daar wel wat pukkels... Benzoylperioxide gel enzo gebruikt (hielp ook maar weinig)

Maar nu kuur ik eigenlijk altijd alleen maar met test en tren, en op dit moment voor het eerst met methyltren... en echt 0,0 last van acne. Ja, 3 plekjes op m'n borst maar dat kan net zo goed van het scheren zijn met een bot mes.

Douche wel 2x per dag, en gemiddeld 1x per 2 a 3 weken ff zonnebankie... Maar dat is meer voor de kleur dan tegen de acne.
Lijkt me echt zwaaaaaaaaaaaaaar k*t als je van te voren weet dat je weer flinke acne gaat krijgen als je de naald erin ramt...

Lijkt me echt zwaaaaaaaaaaaaaar k*t als je van te voren weet dat je weer flinke acne gaat krijgen als je de naald erin ramt...

Dan zou ik 't al niet eens meer doen. Gelukkig totaal niet acne gevoelig, zelfs niet op Ace + MastP maar als ik toch een shitload aan medicijnen zou moeten nemen omdat ik anders een maanlandschap zou worden zou ik OFF blijven denk ik.

Ik heb gelukkig ook niet extreem veel acne.ik zie mensen in de gym die het wel 10x zo erg hebben.en dan ook nog een hemdje aan zo dat iedereen hun rug vol dikke ontstekingen kan zien

Terug
Naar boven