XXL Nutrition

Kuren en alcohol / drugs

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
je leest overal verhalen dat het erg slecht is om kuren te combineren met alcohol en/of drugs.

Nu zie ik het erg veel om mee heen gebeuren, en ook hier op het forum, dat er tijdens een kuur toch wekelijks wat alcohol genuttigd wordt, en er ook gewoon drugs gebruikt worden.

Is het nou echt zo slecht om dit te combineren of valt dit mee?

Overigens ben ik niet aan het kuren, puur informatieve vraag
 
je leest overal verhalen dat het erg slecht is om kuren te combineren met alcohol en/of drugs.

Nu zie ik het erg veel om mee heen gebeuren, en ook hier op het forum, dat er tijdens een kuur toch wekelijks wat alcohol genuttigd wordt, en er ook gewoon drugs gebruikt worden.

Is het nou echt zo slecht om dit te combineren of valt dit mee?

Overigens ben ik niet aan het kuren, puur informatieve vraag

ja slecht je lichaam krijgt al een opdonder van de aas
alcohol kan wel je gaat er niet dood aan

maar erg bevorderlijk is het niet


mijn mening is
kuren en alcohol drugs is no go
 
Laatst bewerkt:
Meestal verhoogt kuren je bloeddruk en hartslag. Nou doet drugs dit ook. Het "kan" wel samen maar ja je maakt het voor je lichaam wel dubbel zo zwaar.

En bij orals moet je eigenlijk sowieso geen alcohol drinken want dan heeft je lever het extra zwaar.

Maar je wordt van beide katabool. (er treed spierafbraak op) daarom is het nogal zonde om te doen. Want als je aam het kuren bent wil je toch zoveel mogelijk spiermassa winnen of behouden.
 
Op festivals lopen genoeg mensen die er schijnbaar geen last van hebben, maar goed kan het natuurlijk nooit voor je zijn. Als ik alcohol heb gedronken tijdens een kuur dan is mn urine ook echt bijna donker bruin
 
Ik heb zo'n gevoel dat drugs je gyno kan laten verdwijnen/inkrimpen :roflol: is geen grap maar helaas gebruik ik niet haha
Heb nooit een andere kleur urine gekregen door alcohol en aas en heb vaker gewoon gedronken in een kuur maar is natuurlijk geen aanrader, logisch niet
 
Gewoon zo inplannen dat je drugs gebruikt midden in de cruise idem voor alcohol
 
Ik heb zo'n gevoel dat drugs je gyno kan laten verdwijnen/inkrimpen :roflol: is geen grap maar helaas gebruik ik niet haha
Heb nooit een andere kleur urine gekregen door alcohol en aas en heb vaker gewoon gedronken in een kuur maar is natuurlijk geen aanrader, logisch niet

Verschil is natuurlijk ook of je 1 of 2 biertjes drinkt of je knetter lam......
Tjah drugs lijkt mij niet bevordelijk. Maar denk dat het geen wereld van verschil maak als je het een keer in je hele kuur zou doen.

Ik sla het iig over als ik on ben.
 
heb altijd andere kleur urine donker geel donker bruin bijna
intressante theorie bacardi zou best kunnen

1x in de week drink ik wel is biertje, drugs zelden probeer ik te vermeiden, men bloed druk is al hoog genoeg zonder drugs of alcohol er nog is bij op.
 
Ik heb zo'n gevoel dat drugs je gyno kan laten verdwijnen/inkrimpen :roflol: is geen grap maar helaas gebruik ik niet haha
Heb nooit een andere kleur urine gekregen door alcohol en aas en heb vaker gewoon gedronken in een kuur maar is natuurlijk geen aanrader, logisch niet

met genoeg mdma ga je vanzelf een keer hallucineren en dan kunnen ze kleiner worden :trollface:

maargoed je lichaam is al constant bezig met het herstellen/verwerken van de AAS, drugs en alcohol vraagt ook om herstel/verwerking en dan maak je het dubbel zo zwaar voor je lichaam.

wanneer je aan de pillen ofzo zit heb je de x-aantal dagen daarna moeite met eten enzo dus je bent zo katabool als de pest.
 
Ik heb ook al eens een avond aan de whiskey gehangen in het weekend terwijl ik on was. Ik denk zolang als de rest van je voeding enzo in orde is dat een keertje echt niet uit maakt.

Langs de andere kant ken ik wel iemand die veel orals gebruikte maar ook dagelijks whiskey dronk en coke snoof. Deze heeft geelzucht ontwikkeld gehad hierdoor.
 
Ik denk dat als iemand zegt dat het niet veel uitmaakt dat het liegen is tegen je zelf. ook als je zegt AAS is helemaal niet slecht, is liegen tegen je zelf. tuurlijk maakt het uit, maar ja relatief gezien denk ik minder. Vind eerlijk gezegd dat je ook bepaalde dingen moet laten als je on bent. maar dit is allemaal mijn mening hierover. geen echte ervaring met zulke situaties. of bronnen en feitjes.
 
Ik zie het inderdaag veel op festivals gebeuren, ben eigenljik wel eens benieuwd naar onderzoeken hiernaar die aangeven hoe en wat
 
Ik zie het inderdaag veel op festivals gebeuren, ben eigenljik wel eens benieuwd naar onderzoeken hiernaar die aangeven hoe en wat

hoe weet je dat die mensen kuren
 
Omdat hun gyno zo mooi op en neer beweegt als ze aan het dansen zijn natuurlijk
 
hoe weet je dat die mensen kuren

Raak met veel mensen in gesprek op festivals, en aan een kleine groep zie je het gewoon

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Omdat hun gyno zo mooi op en neer beweegt als ze aan het dansen zijn natuurlijk

:exactly:
 
Ken mensen die express alleen aan de drugs zitten als ze on zijn omdat ze anders bang zijn gains te verliezen :roflol:
 
Ach zaterdag ook 2.5 pilletje gehad while on tren. . Alles met mate laten we maar zeggen. ( laatste keer was 2 jaar terug)
 
Gisteren middag heb ik voor het eerst in jaren weer ene biertje gedronken. Wat een vuiligheid is dat toch man. Dat slome gevoel wat je ervan krijgt, bah.
 
Back
Naar boven