MuscleMeat

kuren en cuttten, hoe gaat dit het beste samen?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Santara

Cool Novice
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
175
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
hallo,

ben nu bezig met een test500kuurtje 10weke lang, nu wil ik een paar maanden na me nakuur beginnen met een flinke cut. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

sommige zeggen dat als je eenmaal geen naturel meer bent je niet moet gaan cutten zonder AS omdat je dan teveel massa verliest.

ik zou graag jullie mening en tips hierover willen weten

greetZ
 
Ik zou zeker 5 maanden wachten na een goede bulk voor je begint aan een cut omdat je anders gewoon te veel nieuw gewonnen massa verliest. Wellicht dat je een paar maandjes HGH kan gebruiken als alternatief?
 
Ik zou zeker 5 maanden wachten na een goede bulk voor je begint aan een cut omdat je anders gewoon te veel nieuw gewonnen massa verliest. Wellicht dat je een paar maandjes HGH kan gebruiken als alternatief?

Ga effe een beginner HGH aanpraten, hij weet niks van BB, anders open je dit topic niet.
 
haha hgh is een beetje zwaar dacht ik zo, was gewoon benieuwd hoe ik het het best kan doen
 
Cutkuurtje met testP,drostP en winny,met trenA was het beter geweest maar niet voor je 2e kuurtje.
 
jaaa dat ga ik ook zeker doen en me voeding is al aardig schoon, alleen omdat je wel vaker hoort dat ze adviseren om niet naturel te gaan als je dat niet meer bent was dat beetje mijn vraag
 
Als je nu in een kuurtje zit zou ik gewoon zorgen dat je daar droog genoeg uit komt.
 
jaaa ik let goed op me eten en 2keer in de week een half uur cardio op nuchtere maag doe ik er nu bij, wil niet teveel cardio doen omdat ik vaak hoor dat het spiergroei in de weg staat
 
Back
Naar boven