Fitness Seller

Kuren en gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
276
Waardering
0
Ik heb hier al heel wat gelezen over gyno tijdens het kuren en wat je er kan aan doen. Nolvadex blijkt het enige effectieve. Ik meen ook begrepen te hebben dat je sneller gyno 'kan' ontwikkelen van bepaalde producten. Denk zeker al met Deca, niet? Van deca wordt gezegd... ontwikkeling van borstvorming en dit is enkel operatief te verwijderen. Is Nolvadex dan echt een wondermiddel hiervoor?
 
Nolvadex is het enige middel (voor zover ik weet) dat tegen progesteron helpt. Dit kan Deca nl veroorzaken.
 
Staat het dan bijna vast als je o.a. Deca neemt dat je zowieso gyno krijgt. En waarom kan je nolvadex dan niet nemen tijdens de kuur als het enkel tegen gyno is. Ze spreken altijd van nakuren met nolvadex icm andere. Waarom niet de laatste weken van je kuur zoals .... om je teelballen weer op normale grootte te krijgen (drie letters, ben de naam even kwijt). Ik heb vandaag zowat 3 uur zitten lezen en noteren. Vergelijkingen gemaakt, voor en nadelen enz en ik vind het wel interessant. Hoe meer ik lees en begrijp hoe overtuigender ik ben om er mee te wachten. (die afkortingen die jullie gebruiken vind ik wel vervelend. Bestaat er hier geen lijst van met hun betekenis?)
 
niet iedereen krijgt gyno, alleen als je daar 'vattend' voor bent

en of Nolvadex een wonder hier voor is weet ik niet, omdat ik dit nog nooit heb gebruikt, het kan ervoor zorgen dat gyno weg trekt.
 
Kost je minstens een jaar om dingen goed af te kunnen wegen. Stug blijven lezen op dit board en andere boards. Je vragen beantwoorden heeft nu nog geen zin denk ik omdat het een ketting van vragen oplevert.


anak zei:
Staat het dan bijna vast als je o.a. Deca neemt dat je zowieso gyno krijgt. En waarom kan je nolvadex dan niet nemen tijdens de kuur als het enkel tegen gyno is. Ze spreken altijd van nakuren met nolvadex icm andere. Waarom niet de laatste weken van je kuur zoals .... om je teelballen weer op normale grootte te krijgen (drie letters, ben de naam even kwijt). Ik heb vandaag zowat 3 uur zitten lezen en noteren. Vergelijkingen gemaakt, voor en nadelen enz en ik vind het wel interessant. Hoe meer ik lees en begrijp hoe overtuigender ik ben om er mee te wachten. (die afkortingen die jullie gebruiken vind ik wel vervelend. Bestaat er hier geen lijst van met hun betekenis?)
 
anak zei:
Staat het dan bijna vast als je o.a. Deca neemt dat je zowieso gyno krijgt. En waarom kan je nolvadex dan niet nemen tijdens de kuur als het enkel tegen gyno is. Ze spreken altijd van nakuren met nolvadex icm andere. Waarom niet de laatste weken van je kuur zoals .... om je teelballen weer op normale grootte te krijgen (drie letters, ben de naam even kwijt). Ik heb vandaag zowat 3 uur zitten lezen en noteren. Vergelijkingen gemaakt, voor en nadelen enz en ik vind het wel interessant. Hoe meer ik lees en begrijp hoe overtuigender ik ben om er mee te wachten. (die afkortingen die jullie gebruiken vind ik wel vervelend. Bestaat er hier geen lijst van met hun betekenis?)

Nolvadex gebruik je alleen wanneer gyno optreedt en niet om een ander reden omdat het je groei remt. In je nakuur blokt het de oestrogenen omdat kort na je kuur de oestrogenen toch de overhand kunnen hebben.
 
Hou nou eens op met die onzin dat Nolvadex je groei remt. Dat is een fabeltje.
Dat Nolvadex vochtvorming afremt en dus ook de kilo's vocht is waar. Maar dat noem ik geen groei.


Suat zei:
Nolvadex gebruik je alleen wanneer gyno optreedt en niet om een ander reden omdat het je groei remt. In je nakuur blokt het de oestrogenen omdat kort na je kuur de oestrogenen toch de overhand kunnen hebben.
 
Elmo zei:
Hou nou eens op met die onzin dat Nolvadex je groei remt. Dat is een fabeltje.
Dat Nolvadex vochtvorming afremt en dus ook de kilo's vocht is waar. Maar dat noem ik geen groei.

het is toch een feit dat nolva je IGF spiegel met 25% doet dalen? dat heb ik volgens mij gelezen.
 
Ook tijdens het gebruik vam AAS in een hoeveelheid van 10-20 x je normale productie? Nolva is ontwikkeld voor vrouwen om (terugkerende) borstkanker te voorkomen en daarom zijn de klinische testen meestal op vrouwen gericht en nooit op bodybuilders aan de juice.
Er zijn honderden bodybuilders die heel groot zijn geworden ondanks het gebruik van Nolva als anti-e!
Arimidex/Femara/Aromasin is iets van de laatse tijd, vergeet dat niet.


Latin spirit zei:
het is toch een feit dat nolva je IGF spiegel met 25% doet dalen? dat heb ik volgens mij gelezen.
 
Begrijpen jullie nu hoe moeilijk het is voor een 'beginner' als jullie het zelf niet altijd eens zijn over de verschillende middelen. :D
 
ik heb dit probleem ook
ik lees me rot maar je komt altijd weer achter iets nieuws
dat je oude informatie weer twijfelachtig maakt
zo ook met het hele nolvadex gebeuren
ik heb het nog nooit gebruikt omdat ik altijd lees dat het de groei remt
en gelukkig nog nooit gyno heb gehad
 
ik begreep dat je de kans op gyno met deca niet heel groot is (niet groter dan met test)

maar zat het niet zo dat deca ongevoelig was voor die (oestrogeen- )blokkers waarop nolva werkt?
 
deca werkt direct op de progesteron receptors en dat maakt anti e als femara en liquidex dus onbruikbaar, de enige remedie hiertegen is nolva
 
ohh oke, nolva dan weer net wel :p
 
Je zegt het zelf. Als je qua kennis een beginner bent moet je er niet aan beginnen. Het is net als de theorie voor je rijexamen. Als je de regels niet kent krijg je gegarandeerd ongelukken.



anak zei:
Begrijpen jullie nu hoe moeilijk het is voor een 'beginner' als jullie het zelf niet altijd eens zijn over de verschillende middelen. :D
 
Elmo wist jij anders alles van in het begin! Ik zeg niet dat ik als beginner onmiddellijk ga gebruiker maar ik sluit niet uit dat ik het binnen enkele jaren trainen wel zou doen. Bedoeling is dan dat ik kennis op doe door veel te lezen. Doch stuit ik steeds op contradicties!! Naar mijn mening zijn veel gebruikers na enkele kuren tot de constatatie gekomen wat goed en niet goed is en zij hebben de kennis uit de praktijk gehaald wat de beste leerschool is. Maar dat ben ik niet van plan! Dat kuren niet onschadelijk is voor je lichaam weet mijn kleine teen ook maar als ik er ooit aan begin wil ik voldoende basis hebben van alle producten en hun combinaties. Als ik hier in AAS een topic open of me in een discussie meng dan krijg ik bijna altijd dezelfde reacties. "Daar heb je die arme jongen weer die als beginner al gaat kuren", "Lees meer en stel dan je vragen pas", "begin er gewoon niet aan man!", en meer van die zaken. Ach... wie zich daar in druk maakt hoeft gewoon niet te anwtoorden :mad:
 
Zelf zou ik ook graag willen weten of het zinvol is om Nolva tijdens de kuur te gebruiken.
En Nolva heb ik genoeg in huis.

Op de Amerikaanse sites wordt bij kuren met veel Testo en/of Deca inderdaad Nolva geadviseerd tijdens de kuur.

Graag jullie mening en als het inderdaad beter is op bepaalde momenten Nolva te gebruiken , wanneer dan en hoeveel ?
 
Salden zei:
Zelf zou ik ook graag willen weten of het zinvol is om Nolva tijdens de kuur te gebruiken.
En Nolva heb ik genoeg in huis.

Op de Amerikaanse sites wordt bij kuren met veel Testo en/of Deca inderdaad Nolva geadviseerd tijdens de kuur.

Graag jullie mening en als het inderdaad beter is op bepaalde momenten Nolva te gebruiken , wanneer dan en hoeveel ?

Ik zou zoiezo iets van femera, liquidex of aromasin pakken.
En als je alsnog last krijgt van gyno aangezien deca via progesteron werkt kan je altijd nolva pakken. Maar luisteren naar je lichaam is daarbij belangrijk, je voelt het vanzelf
 
Salden zei:
Zelf zou ik ook graag willen weten of het zinvol is om Nolva tijdens de kuur te gebruiken.
En Nolva heb ik genoeg in huis.

Op de Amerikaanse sites wordt bij kuren met veel Testo en/of Deca inderdaad Nolva geadviseerd tijdens de kuur.

Graag jullie mening en als het inderdaad beter is op bepaalde momenten Nolva te gebruiken , wanneer dan en hoeveel ?

tuurlijk is het zinvol, het zullen alleen maar "harde" kilo´s zijn die je aan zult komen!zeker als je gevoelig bent voor gyno is het verstandig!

alleen prefereren de meeste kuurders onder ons een mildere anti-e/e-blokker, om zo nog een bepaalde hoeveelheid oestrogenen door te laten komen.
 
Na verder onderzoek blijkt toch dat velen Nolva ook gebruiken tijdens de kuur en vanaf de eerste week. Ook om extra hardheid te bekomen.
 
Back
Naar boven