MuscleMeat

Kuren en gyno

Bezoekers in dit topic

Hardheid is in deze niet het juiste woord, het gaat om droge massa.

Een ander bealngrijk aspect van Nolva is de positieve invloed op de HDL/LDl waarden in je bloed. AAS maken die ratio tussen goede en schlechte cholesterol namelijk een stuk slechter.



anak zei:
Na verder onderzoek blijkt toch dat velen Nolva ook gebruiken tijdens de kuur en vanaf de eerste week. Ook om extra hardheid te bekomen.
 
Goed stuk behalve je conclusie over Nolva voor wat het gebruik tijdens de kuur betreft. Je vergeet even de positieve invloed op je HDL/LDL verhouding.
Die wordt door AAS maar ook door Femara negatief beinvloedt.

Gyno door alleen progesteron is volgens mij praktisch onmogelijk en hoogstens een zeldzaamheid. Het gaat altijd gepaard met een verhoogd oestrogeennivo en prolactinnivo. Dus als je een anti-e gebruikt ben je al goed op weg problemen te voorkomen!



Navy zei:
Het zou ook eens fijn zijn dat mensen die hier info verstreken, ook even duidelijk de anti-e's in twee groepen verdelen, namelijk de receptor blokkers en aromatase remmers.
Dit zijn namelijk 2 heel verschillende dingen.

Nolvadex gebruik je nooit in een kuur (mits je echt last heb van gyno)
Nolvadex is overbodig in een kuur, zorg gewoon dat je vanaf het begin van de kuur
aromatase tegen gaat door middel van, ja je raad het wel, een aromatase remmer.
(proviron, femara, aromasin)

En ik zal het weer eens neerzetten voor de 1000ste keer voor de newbees.
Aromatase is het enzym dat verantwoordlijk is voor de omzetting van testosteron naar oestrogeen.
Het gevolg van oestrogeen is dus weer vocht vasthouden, sneller vet aanzetten en gyno.

Dan het volgende punt, gyno kan men dus krijgen door oestrogenen, maar ook door progesteron, er zijn dus een aantal middelen waar je toch gyno van kan krijgen ondanks het gebruik van een aromatase remmer. Deca Tren bijvoorbeeld kunnen direct op de progesteron receptoren werken (deze receptoren komen veel voor bij de tepel).
Om dit te voorkomen helpt alleen nolvadex.

CONCLUSIE

- NOLVA IS OVERBODIG IN EEN KUUR
- NOLVA IS ALLEEN INTRESSANT ALS OPSTARTER OF TEGEN GYNO
- TEN ALLE TIJDEN TIJDENS EEN KUUR OESTROGEEN VOORKOMEN DOORMIDDEL VAN EEN AROMATASE REMMER
 
Navy zei:
Totdat ik in week 6 Tren.ace ging toevoegen...na 3-4 dgn had ik gyno.

En met Nolva is dit weer helemaal verdwenen?
 
Ik pak steeds nolva en al vanaf de tweede of derde week van mijn kuur en heb steeds goede resultaten,bedoel ik kom steeds goed bij en is geen wondermiddel het houdt bij mij de gyno onder controle,het gaat niet weg maar wordt ook ni erger,pak wel maar 20mg per dag,good luck!!!
 
Back
Naar boven