- Waardering
- 36.990
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgas kuurt zonder gezondheid te checken? Of volop kuren en wel gezondheid checken en dan hierop inspelen ivm health supps of andere medicatie etc etc?Wie zou waarschijnlijk ouder worden?
Iemand die van zijn 20ste tot 40ste rookt en dan stopt of iemand die van zijn 20ste tot 40ste volgas kuurt?
Persoonlijk neig ik naar de roker als ik eerlijk ben :')
wat denkt bijvoorbeeld @Galen?
Laten we zeggen iemand die wel redelijk zwaar (max 2gr) aan gear zet maar wel tussendoor cruised etc.volgas kuurt zonder gezondheid te checken? Of volop kuren en wel gezondheid checken en dan hierop inspelen ivm health supps of andere medicatie etc etc?
zit wel verschil in. let je niet op je gezondheid met kuren denk ik dat je eerder het loodje legt dan als je rookt
Daar vraag je me wat. Voor roken is er heel veel data en kun je daar een aardig getal aan hangen. Voor kuren is die data veel schaarser en onduidelijker, wat het echt giswerk maakt. En wat @Wengstertje ook zegt: bij kuren zijn er aardig wat "gezondheidsknoppen" waaraan je kunt draaien (bloeddruk, lipiden, hematocriet) en in de gaten houden (hart). Bij roken valt het verhoogde cardiovasculaire risico maar voor een beperkt deel af te vangen, en het kankerrisico eigenlijk niet. Ik denk dat ik toch voor de kuurder ga.Wie zou waarschijnlijk ouder worden?
Iemand die van zijn 20ste tot 40ste rookt en dan stopt of iemand die van zijn 20ste tot 40ste volgas kuurt?
Persoonlijk neig ik naar de roker als ik eerlijk ben :')
wat denkt bijvoorbeeld @Galen?
Daar vraag je me wat. Voor roken is er heel veel data en kun je daar een aardig getal aan hangen. Voor kuren is die data veel schaarser en onduidelijker, wat het echt giswerk maakt. En wat @Wengstertje ook zegt: bij kuren zijn er aardig wat "gezondheidsknoppen" waaraan je kunt draaien (bloeddruk, lipiden, hematocriet) en in de gaten houden (hart). Bij roken valt het verhoogde cardiovasculaire risico maar voor een beperkt deel af te vangen, en het kankerrisico eigenlijk niet. Ik denk dat ik toch voor de kuurder ga.
Als je kuurt en geen alcohol en drugs neemt en niet rookt, scheelt het ook weer.
Heb jij nog nooit op een festival gestaan ? Ik kan ze er zo uitpikken die kuren en helemaal lekker strak staan.Klopt maar ik neem aan dat mensen die kuren dat al automatisch niet doen toch hihi 🤪
Ik kuur niet meer.
Ik ook, doordat de festival gear gebruiker een buffed UB heeft en vrijwel 0 legs, #slechteknieen of “voetbal”.Heb jij nog nooit op een festival gestaan ? Ik kan ze er zo uitpikken die kuren en helemaal lekker strak staan.
Tijd dat je eens naar Tomorrowland ofzo gaat 🤣Klopt maar ik neem aan dat mensen die kuren dat al automatisch niet doen toch hihi 🤪
Hahah ja je hebt ook gelijk! Hoe groot is dan de kans op een hartaanval?Heb jij nog nooit op een festival gestaan ? Ik kan ze er zo uitpikken die kuren en helemaal lekker strak staan.
Hahah ja je hebt ook gelijk! Hoe groot is dan de kans op een hartaanval?