Fitness Seller

kuren en party drugs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cjw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 mei 2013
Berichten
793
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Beste lezers
ik ga vaak na hardstyle en hardcore feesten en zie ik vaak anabolen gebruikers drugs gebruiken.
Nu ben ik eigenlijk benieuwt wat de meeste onder ons dan gebruiken tijdens zon feest als ze aan het kuren zijn ?ook al is dit mischien heel erg verkeert voor je lever en zo tijdens je kuur of valt dat wel mee als je bijv 2 x per maand 2 pille gebruikt of een beetje ghb?
 
ghb is geen probleem een keer een pilletje ook niet lijkt me??
 
Beste lezers
ik ga vaak na hardstyle en hardcore feesten en zie ik vaak anabolen gebruikers drugs gebruiken.
Nu ben ik eigenlijk benieuwt wat de meeste onder ons dan gebruiken tijdens zon feest als ze aan het kuren zijn ?ook al is dit mischien heel erg verkeert voor je lever en zo tijdens je kuur of valt dat wel mee als je bijv 2 x per maand 2 pille gebruikt of een beetje ghb?

Lees jij niet over dode bodybuilders ( trouwens dat zijn geen bodybuilders) omdat ze denken dat ze alles kunnen ? Als je iets niet moet doen is het in je kuur of na je kuur drugs gaan gebruiken hard drugs ook nog die zijn een grote aanslag op het lichaam net als AAS en ik voorspel in de toekomst dat naar buiten zal komen dat 80% van de hart nier en lever klachten door deze combinatie komen. Het is dus ten strengste af te raden. Natuurlijk doen sommige het maar dat zijn BBers dat show pikkies die effe hun body willen showen aan de mensen. Ik ken er wel een paar die ook zo dachten de een heeft een hartstilstand gehad en de ander nierfalen ook een paar die zeggen nergens last van te hebben maar die zien eruit alsof een vrachtwagen ze geraakt heeft
 
aan zijn stats te zien is het geen bodybuilder en ik verwacht ook niet dat hij een mega kuur gaat knallen
 
aan zijn stats te zien is het geen bodybuilder en ik verwacht ook niet dat hij een mega kuur gaat knallen

Nee je hebt ook geen mega kuur nodig om neer te vallen. Ik durf er nog niet aan te denken. 1x geprobeerd uiteraard dacht dat mijn hart uit mijn borstkas wou komen. Later met wat mensen gepraat en natuurlijk zal 1 pilletje je niet doden maar het is weer de lange termijn kwestie. En als er dan wat gebeurt zal het wel weer AAS zijn ;)
 
aan zijn stats te zien is het geen bodybuilder en ik verwacht ook niet dat hij een mega kuur gaat knallen

Haha ben wel een builder stats kloppe niet helemaal maar was daar wel is benieuwt naar aangezien ik t zoveel hoor en zie en ik heel af en toe met grote feesten ook wel een keertje wat lust :P
grote kuur nee ga aan de tren test maar dan gebruik ik het ook niet
 
Kuren en drugs gaan niet samen. De negatieve effecten van anabolen op het hart worden versterkt hierdoor.

Het is niet moeilijk even geen drugs te nemen als je kuurt.
 
Nee je hebt ook geen mega kuur nodig om neer te vallen. Ik durf er nog niet aan te denken. 1x geprobeerd uiteraard dacht dat mijn hart uit mijn borstkas wou komen. Later met wat mensen gepraat en natuurlijk zal 1 pilletje je niet doden maar het is weer de lange termijn kwestie. En als er dan wat gebeurt zal het wel weer AAS zijn ;)


dat is waar
en ook die warme zalen en de hele tijd rond lopen te springen gaat je hart idd niet fijn vinden haha
maar ik denk dat als je het thuis doet en genoeg water drinkt dat het geen probleem is en ghb kan zelfs een voordeel zijn maarja waarom zou je... drugs is niks voor mij ik drink liever Bacardi :p
 
dat is waar
en ook die warme zalen en de hele tijd rond lopen te springen gaat je hart idd niet fijn vinden haha
maar ik denk dat als je het thuis doet en genoeg water drinkt dat het geen probleem is en ghb kan zelfs een voordeel zijn maarja waarom zou je... drugs is niks voor mij ik drink liever Bacardi :p

Haha ghb heeft naar 6 maande elke dag toch pas ongeveer een spieropbouwende werking dacht ik ooit ergens gelezen te hebben :P

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 14:33 ----------

Nee je hebt ook geen mega kuur nodig om neer te vallen. Ik durf er nog niet aan te denken. 1x geprobeerd uiteraard dacht dat mijn hart uit mijn borstkas wou komen. Later met wat mensen gepraat en natuurlijk zal 1 pilletje je niet doden maar het is weer de lange termijn kwestie. En als er dan wat gebeurt zal het wel weer AAS zijn ;)

Zo erg heb ik het nog nooit gehad maar nam toen ook 1.5 pil weet niet wat jij op had haha?
 
geen ide ik heb er niks over gelezen maar heb cursussen gehad en daar zeiden ze dat het door veel bodybuilders gedaan word (je moet wel in de ghb coma komen he)
 
geen ide ik heb er niks over gelezen maar heb cursussen gehad en daar zeiden ze dat het door veel bodybuilders gedaan word (je moet wel in de ghb coma komen he)

Haha ik ga het ook nooit proberen 6 maanden aan de ghb doe mij maar 10 weken test en 8 weken deca haha
 
Als je 6 maanden elke dag ghb gebruikt dan heb je een groter probleem dan wel of geen beetje meer spiermassa. Ghb is gewoon grote rotzooi.
 
ik heb nog nooit van 6 maanden ghb gehoord
 
Als je 6 maanden elke dag ghb gebruikt dan heb je een groter probleem dan wel of geen beetje meer spiermassa. Ghb is gewoon grote rotzooi.

Feit ! Maar dat had ik toevallig een x gelezen haha maar maakt me ook niks uit ik heb dat niet nodig haha

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 14:39 ----------

ik heb nog nooit van 6 maanden ghb gehoord

Heb ik vorig jaar een x gelezen erggens maar maakt ook niet uit
 
drugs is voor mietjes:)
 
snap dat sowieso niet.. wat is er nu zo leuk aan om daar strak te staan zonder t-shirt beetje stoer doen... voor de nuchtere mensen ziet het er heel anders uit dan dat de feestgangers denken dat ze uitzien

http://www.youtube.com/watch?v=xufGAX3AJo4
 
snap dat sowieso niet.. wat is er nu zo leuk aan om daar strak te staan zonder t-shirt beetje stoer doen... voor de nuchtere mensen ziet het er heel anders uit dan dat de feestgangers denken dat ze uitzien

http://www.youtube.com/watch?v=xufGAX3AJo4

Het gaat ook niet om dat populaire gedrag wat sommige ermee willen berijken maar als je bijv 1 zon pilletje neemt heb je voorjezelf de avond van je leven op zon feest maar dat heb ik ook nuchter het is altijd wel leuk met van die mafketels bij elkaar ghehe
 
Het is niet moeilijk even geen drugs te nemen als je kuurt.

Voor je serotonine gehalte is het ook niet slecht om twee maand off van mdma/mda stoffen te zijn.

Dubbel winst om het tijdens je kuur niet te doen.
 
Back
Naar boven