Fitness Seller

Kuren en prostaat beschermen/verkleinen

Bezoekers in dit topic

an1mal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2012
Berichten
322
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Hallo!

Ik ben nu al een jaar off en ik zou graag weer een kuurtje willen doen over een paar maanden maar ik zit met een paar vragen.

Ik merkte tijdens mijn laatste kuur (test,tren,winny) dat ik last had van mijn prostaat, soms was het zo erg dat ik na het plassen nog aan het nadruppelen was in mijn onderbroek. Na de kuur is dit weer enigzins hersteld maar ik merk wel dat ik vaker naar de wc moet op een dag en de straal iets zwakker is dan voorheen.. :( Ik kan wel gewoon s' nachts slapen zonder op te staan om te plassen, ik weet dat vrienden van mij soms paar keer per nacht opstaan hiervoor.

Nu vraag ik me af, wat kan ik het beste doen als ik weer een kuur (test 500 only) ga doen ? Ik kan red maca gebruiken tijdens mijn kuur om de prostaat te beschermen maar ik las ook dat veel mensen nut hebben gehad met 1mg finasteride per dag want ik wil eigenlijk dat de prostaat niet groeit tijdens de volgende kuur en als mogelijk zelfs nog verkleint met gebruik van de finasteride (slikken tot klachten weg zijn).

Kan iemand mij helpen ? Ik wil namelijk echt niet mijn prostaat naar de klote helpen, want dan kies ik liever voor de gezondheid..
 
Als je met die klachten naar de huisarts gaat moet je meteen met je broek op de enkels en dan weet je het wel.
Dokters nemen dit soort klachten heel serieus.
 
Als je met die klachten naar de huisarts gaat moet je meteen met je broek op de enkels en dan weet je het wel.
Dokters nemen dit soort klachten heel serieus.
Sarcastisch of .. ?
 
Maar ik heb gelezen dat veel mensen veel nut hadden met finasteride en daar ben ik benieuwd naar, als het niet anders is ga ik wel naar de huisarts dat boeit me niks als ik maar een oplossing vindt.

Maar waarschijnlijk krijg ik dan ook finasteride van de huisarts voorgeschreven. En ik zou toch nog wel willen kuren zonder verdere problemen met de prostaat want dit is het enigste wat me tegenhoud van kuren.
Nee waar. Kan er helaas over mee praten.
 
Ik had dezelfde klachten als jij. Ook pijn met plassen. En dan krijg je een prostaat onderzoek. Je weet hoe dat gaat? Dan voel je je klein worden.
Ik zeg een bloed en urine onderzoek is toch genoeg? Maar de dokter stond erop dat hij het ook mocht controleren.
Kan je allerlei geintjes over maken maar het zijn serieuze zaken.
 
Als je met die klachten naar de huisarts gaat moet je meteen met je broek op de enkels en dan weet je het wel.
Dokters nemen dit soort klachten heel serieus.

En terecht nemen ze dit serieus. Je bent gewoon aan het fucken met moeder natuur.
En waarom (?), natty kun je meer als genoeg bereiken, tja het duurt wat langer.

Des te meer eer heb je van je werk en op eigen kracht (hooguit met behulp van wat supplementen dus geen AAS) bereikt.
_______________________________________________________________________________

Even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen het gebruik van AAS.
Ieder het zijne, het is niet mijn weg. Maar goed ik heb ook de wijsheid niet in pacht.

Maar als ik lees over je incontinentie-problemen en dat je overweegt nog een kuurtje te nemen.
Dan krab ik wel achter mijn oren. Het zal er nooit beter op worden (ook niet met "middeltjes"),
alleen maar (en zeker op de langere termijn) slechter.
 
Laatst bewerkt:
Ik had dezelfde klachten als jij. Ook pijn met plassen. En dan krijg je een prostaat onderzoek. Je weet hoe dat gaat? Dan voel je je klein worden.
Ik zeg een bloed en urine onderzoek is toch genoeg? Maar de dokter stond erop dat hij het ook mocht controleren.
Kan je allerlei geintjes over maken maar het zijn serieuze zaken.
Broek op je enkels en bukken maar :D
 
Even ingaan op je punt dat je niet naar de wc hoeft tijdens de nacht. Bij mij is dit sinds een jaar juist andersom, maar maak jij je hier zorgen om? Zie je dit nu als een symptoom of interpreteer ik je regel nu verkeerd?

Heb je nu nog klachten? Of wil je gewoon zo "prostaat veilig" mogelijk kuren :)?
 
Even ingaan op je punt dat je niet naar de wc hoeft tijdens de nacht. Bij mij is dit sinds een jaar juist andersom, maar maak jij je hier zorgen om? Zie je dit nu als een symptoom of interpreteer ik je regel nu verkeerd?

Heb je nu nog klachten? Of wil je gewoon zo "prostaat veilig" mogelijk kuren :)?
Ik zoi graag "prostaat veilig" willen kuren en gewoon kijken wat de mogelijkheden zijn om eventueel de klachten die ik heb (iets zwakkere straal en aantal keer meer plassen op een dag) minderen. Dit zijn niet ernstige klachten maar zou dit graag weg hebben en als mogelijk kuren zonder dat ik dit weer terug krijg of erger maak.

Ben benieuwd of er iemand is die goede ervaring heeft met finasteride, want dit zou helpen met verkleinen van de prostaat (kan 30% van de prostaat verkleinen las ik).

Maar moet jij nu wel iedere nacht plassen of wat bedoel je met andersom?
 
Ik had dezelfde klachten als jij. Ook pijn met plassen. En dan krijg je een prostaat onderzoek. Je weet hoe dat gaat? Dan voel je je klein worden.
Ik zeg een bloed en urine onderzoek is toch genoeg? Maar de dokter stond erop dat hij het ook mocht controleren.
Kan je allerlei geintjes over maken maar het zijn serieuze zaken.
Ik heb geen pijn met plassen, ik heb alleen een iets zwakkere straal en moet een aantal 3-5 vaker plassen per dag dan vroeger. Daarom ben ik op zoek naar mensen die goede ervaring hebben met finasteride want dit zou helpen om de klachten te verminderen wat ik zo in oude topics heb gelezen.
 
Verhelpt een prostaatmassage de klachten niet?:o
 
Verhelpt een prostaatmassage de klachten niet?:o
Heb ik al meerdere keren laten doen door verschillende dames maar helaas geen baat :(

Ben bang dat niemand gaat reageren ivm finasteride of ivm de klachten om deze te verminderen :o
 
Gewoon naar de dokter gaan voordat je gaat gearen ;) Heb je iets, krijg je er iets voor. Heb je niks, maak je je zorgen om niks ;)
 
Finasteride heeft ook weer bijwerkingen. De een meer dan de ander maar is geen onschuldig goedje. Heb je je al ingelezen over de bijwerkingen?
 
Ik zoi graag "prostaat veilig" willen kuren en gewoon kijken wat de mogelijkheden zijn om eventueel de klachten die ik heb (iets zwakkere straal en aantal keer meer plassen op een dag) minderen. Dit zijn niet ernstige klachten maar zou dit graag weg hebben en als mogelijk kuren zonder dat ik dit weer terug krijg of erger maak.

Ben benieuwd of er iemand is die goede ervaring heeft met finasteride, want dit zou helpen met verkleinen van de prostaat (kan 30% van de prostaat verkleinen las ik).

Maar moet jij nu wel iedere nacht plassen of wat bedoel je met andersom?

Yes, ergens sinds mijn vorige kuur sta ik nu 90% van de keren op in de nacht om te pissen. Super irritant als je dat de vorige 27 jaar niet hebt hoeven doen.
 
Gewoon naar de dokter gaan voordat je gaat gearen ;) Heb je iets, krijg je er iets voor. Heb je niks, maak je je zorgen om niks ;)
Ja denk dat ik dan maar eens een afspraak ga maken. Neem wel aan dat ze eerst mijn prostaat moeten onderzoeken voor ze me iets geven, heb jij enig idee wat ik moet verwachten haha :p
 
Finasteride heeft ook weer bijwerkingen. De een meer dan de ander maar is geen onschuldig goedje. Heb je je al ingelezen over de bijwerkingen?
Ja ik denk dat ik toch een bezoekje aan de doktor ga brengen, ja ik had deze gelezen maar ik vond die bijwerkingen wel meevallen.
 
Back
Naar boven