MuscleMeat

Kuren en studeren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In_Progress

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2003
Berichten
594
Waardering
0
Studeren trainen

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die kuren en die in een studie zitten.
Hoe combineerde je dit? Had het kuren invloed op je leergedrag? Ik kan me voorstellen dat als je in een kuur zit dat je alleen maar aan trainen kan denken en het ten koste van school gaat.. Kon je je juist beter of slechter concentreren? Wat zijn de voor- en nadelen?

Ik ben net aan een pittige hbo opleiding begonnen, heb het nu druk druk druk maar ben wel van plan ooit weer es een kuurtje te pakken..
 
Laatst bewerkt:
je concentreert je beter!!op alles wat vrouwelijk schoon is rondom je!!
observeer het alerte gedrag op jubelende tieten bv.

een must om te leren!
 
Als je zelf al discipline hebt dan lukt het wel om het te combineren.

Je hebt verder normaal toch ook een regelmaat in de tijd waarop je gaat trainen op een dag, die houd je gewoon aan.Misschien ga je een extra keer trainen maar verder maakt het niet uit voor de tijd die je overhoud om te studeren.

Concentratie is soms wel lastig als je constant aan vrouwen en nken denkt.

Plan je kuur liever niet als je het erg druk hebt, bijvoorbeeld met tentamens.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Dan ben je waarschijnlijk veel te jong om te gaan kuren. Of was dat niet wat je wilde horen? :D


MartiNs zei:
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die kuren en die in een studie zitten.
Hoe combineerde je dit? Had het kuren invloed op je leergedrag? Ik kan me voorstellen dat als je in een kuur zit dat je alleen maar aan trainen kan denken en het ten koste van school gaat.. Kon je je juist beter of slechter concentreren? Wat zijn de voor- en nadelen?

Ik ben net aan een pittige hbo opleiding begonnen, heb het nu druk druk druk maar ben wel van plan ooit weer es een kuurtje te pakken..
 
Het hoeft je studie echt niet in de weg te zitten. Imo kun je gerust een kuur pakken tijdens je studie.
 
Elmo zei:
Dan ben je waarschijnlijk veel te jong om te gaan kuren. Of was dat niet wat je wilde horen? :D

Hoezo te jong? Ik ben 21..
 
alleen al dat gesleep met voedsel lijkt mij lastig :D..... en wat zal iedereen wel niet denken... meer eten mee dan boeken :P.... haha maar goed, dat mag natuurlijk ook niet uitmaken!!!
 
gaat in ieder geval makkelijker als dat je moet werken... je verbrand minder... kortere uren (meestal)...

en het is inderdaad zo dat testeron (tijdelijk?) je intiligenter zou maken... tenminste dat heb ik eens gelezen... jammer dat ik het zo snel niet terug vind...

grt eddy
 
ik zit een beetje met hetzelfde.
ben van plan om in februari te beginnen, als het goed is net na m'n tentamens.
maar ik zit bij ongeveer 200 meiden in het 1e jaar...

ik denk dat het gewoon een kwestie van uitproberen is, zal voor iedereen verschillend zijn. maar na februari kan ik je meer vertellen :);)
 
Mark NL zei:
ik zit een beetje met hetzelfde.
ben van plan om in februari te beginnen, als het goed is net na m'n tentamens.
maar ik zit bij ongeveer 200 meiden in het 1e jaar...

ik denk dat het gewoon een kwestie van uitproberen is, zal voor iedereen verschillend zijn. maar na februari kan ik je meer vertellen :);)

200 meiden maar zijn ze ook lekker... bij mijn studie waren ze vrijwel allemaal lelijk....hoewel, tijdens een kuurtje zien zelfs die er goed genoeg uit om te bonen :sob: :suicide:
 
Ook ik ben een gelukkig kurende student :woot:
 
Reem zei:
200 meiden maar zijn ze ook lekker... bij mijn studie waren ze vrijwel allemaal lelijk....hoewel, tijdens een kuurtje zien zelfs die er goed genoeg uit om te bonen :sob: :suicide:


ach, er zitten misschien 30 lekkere dames in het 1e jaar, maar toch zeker wel 40 die ook nog kunnen dus da's 70...
ook heb ik gehoord van mensen die gekuurt hebben is dat je het in je kuur niet zo nauw neemt.... :o
 
JuggerNaut zei:
Ook ik ben een gelukkig kurende student :woot:

het kan dus goed merk ik aan je... zal het zelf straks ook ondervinden:D
 
Er is nooit een geschikt moment om te kuren.. steeds spelen er wel dingen.. studies/vriendin/werk/beslissingen die je moet maken maar waar je dan eigenlijk mee moet wachten/ etc. etc.

Gewoon erin jassen en gas! vreten en trainen en studeren en optijd slapen.. geen bier en gaan :p
 
rechten student: moet alleen wel zeggen dat als er van die arrogante kakkers langs lopen, die denken grappig te zijn, de roidrage opspeelt haha
 
seeker zei:
rechten student: moet alleen wel zeggen dat als er van die arrogante kakkers langs lopen, die denken grappig te zijn, de roidrage opspeelt haha

HEHEHE

Ik ken het gevoel als ik balletjes in rode ribbroek met groen/gele polo zie lopen die bijdehand doen...heb ik ook wel roidrage :P

Verder alleen wat geiler bij lekkere dames op school :D De rest geen probleem.
 
JuggerNaut zei:
Ook ik ben een gelukkig kurende student :woot:

Precies; niks aan het handje. De kippetjes zien er aleen 100x zo lekker uit... :D
 
niets aan de hand, kuur ook en studeer en werk en heb hobbys en heb een sociaal leven en sport 5 x per week, gaat allemaal!
 
Back
Naar boven