MuscleMeat

Kuren met minder bijwerkingen?

Bezoekers in dit topic

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
1.291
Waardering
46
Zit te denken om weer te kuren, zit in clean bulk.

Kuurverleden:

1ste kuur:
750 Test + 750 tren + winny
2de kuur:
750 Test + 750 Tren + winny

Bijwerkingen:
Moe, geen conditie, gyno, acné (na de kuur), snel zweten, mega plofkop/vochtkop.

De dikgedrukte bijwerkingen wil ik zoveel mogelijk vermijden, iemand tips voor mijn nieuwe kuur?

Zit nu te denken aan test only 750 - 1000 mg / week.
 
Laatst bewerkt:
Zit te denken om weer te kuren, zit in clean bulk.

Kuurverleden:

1ste kuur:
750 Test + 750 tren + winny
2de kuur:
750 Test + 750 Tren + winny

Bijwerkingen:
Moe, geen conditie, gyno, acné (na de kuur), snel zweten, mega plofkop/vochtkop.

De dikgedrukte bijwerkingen wil ik zoveel mogelijk vermijden, iemand tips voor mijn nieuwe kuur?

Zit nu te denken aan test only 750 - 1000 mg / week.
dan zou ik eerder low test gaan of naar je voeding kijken als je een plofkop krijgt want die krijg je niet van de tren.
 
Moe, zweten & geen conditie is allemaal de oorzaak van de tren. Trendosis verlagen of t3 toevoegen (of beide) aan de kuur kan een oplossing zijn. Maar nadelen van tren is gewoon dat je conditie als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Low test doen en op je zoutinname letten is de oplossing voor je plofkop. Met je nieuwe voorstel met 1000mg test ga je ook een plofkop krijgen mits je zoutinname niet in orde is.

1-10 500mg tren ew
1-12 250mg test ew
1-12 50mg T3 ed

Of misschien grijpen naar primo of NPP naast je test.
 
Als op test+tren+winstrol een plofkop krijgt moet je echt op je voeding gaan letten. Op test only krijg je al helemaal een dikke kop. Test+mast of test+primo moet je dan naar gaan kijken.
 
dan zou ik eerder low test gaan of naar je voeding kijken als je een plofkop krijgt want die krijg je niet van de tren.
+1

Test omlaag :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Zit te denken om weer te kuren, zit in clean bulk.

Kuurverleden:

1ste kuur:
750 Test + 750 tren + winny
2de kuur:
750 Test + 750 Tren + winny

Bijwerkingen:
Moe, geen conditie, gyno, acné (na de kuur), snel zweten, mega plofkop/vochtkop.

De dikgedrukte bijwerkingen wil ik zoveel mogelijk vermijden, iemand tips voor mijn nieuwe kuur?

Zit nu te denken aan test only 750 - 1000 mg / week.

moe -> ijzer supplementeren of meer eten met ijzer
geen conditie -> cardio
gyno/plofkop -> oestrogeen laag houden, vocht/zout inname reguleren
snel zweten -> thermokleding een optie maybe
acne -> Hg roa
 
moe -> ijzer supplementeren of meer eten met ijzer
geen conditie -> cardio
gyno/plofkop -> oestrogeen laag houden, vocht/zout inname reguleren
snel zweten -> thermokleding een optie maybe
acne -> Hg roa
Beetje kort door de bocht, cardio gaat je niet zo veel doen op 750 tren. Ijzer ook niet, en het zweten voorkom je ook niet. Tren er uit of de sides accepteren.
 
Beetje kort door de bocht, cardio gaat je niet zo veel doen op 750 tren. Ijzer ook niet, en het zweten voorkom je ook niet. Tren er uit of de sides accepteren.

dan zou ik tren eruit doen als hij zullke ernstige sides ervaart
 
dan zou ik tren eruit doen als hij zullke ernstige sides ervaart
Ernstig? Je hoort van tevoren al te weten dat je die gaat krijgen:o. Dat zijn basic sides die vrijwel iedereen krijgt, that's tren.
 
primo of boldenone. Mooie massa met weinig bijwerkingen. ;-)
 
Ernstig? Je hoort van tevoren al te weten dat je die gaat krijgen:o. Dat zijn basic sides die vrijwel iedereen krijgt, that's tren.
Heb ze zelf niet en het zijn ook geen 'basis' side's ken er genoeg die nergens last van hebben.
 
Heb ze zelf niet en het zijn ook geen 'basis' side's ken er genoeg die nergens last van hebben.
Vandaar ook dat ik er vrijwel bij zei, maar als je zo leest is het toch wel de meerderheid. Of sommigen die hebben het maar hebben er gewoon geen last van of het doet ze niks.
 
750 sust , 300npp , 300mast p.
Ben ik op het moment mee bezig , kan het je zeker aanraden.
 
750 sust , 300npp , 300mast p.
Ben ik op het moment mee bezig , kan het je zeker aanraden.

Is 'tren zweet' niet vergelijkbaar aanwezig bij npp (beide 19nor)?. Ik dacht dat npp en tren qua zweten e.d. redelijk vergelijkbaar zijn.
 
Is 'tren zweet' niet vergelijkbaar aanwezig bij npp (beide 19nor)?. Ik dacht dat npp en tren qua zweten e.d. redelijk vergelijkbaar zijn.

Sommige mensen hebben er idd wel last van , ik totaal niet. En 300npp is wat anders dan 750 tren als eerste kuur.
Vind het dan ook niet gek dat hij last van sides krijgt....
 
Sommige mensen hebben er idd wel last van , ik totaal niet. En 300npp is wat anders dan 750 tren als eerste kuur.
Vind het dan ook niet gek dat hij last van sides krijgt....
duidelijk, tnx
 
je kan eventueel cardarine toevoegen om je conditie omhoog te schroeven als je tren gebruikt
 
Back
Naar boven