AndroidHealthClinic

Kuren tijdens quarantaine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fit1902

Cool Novice
Lid geworden
31 aug 2016
Berichten
31
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Hoi iedereen

Ik ben momenteel bezig met een cycle van 12 weken test tren(8weken) mast.
Dit nu al een 3 weken maar nu met deze lockdown zit ik een beetje met men handen in het haar.
Ik ben aan het overwegen om te stoppen en terug te beginnen als de gym terug open gaat zodat ik toch alle resultaten er kan uithalen.
Ik heb thuis een bankje en 90kg totaal aan gewichten waarmee ik nu wel een beetje verder kan.
Mensen die in dezelfde situatie zitten of wat meer ervaring dan mij hiermee?
Ik train al 7jaar dit is mijn 3de kuur stats 24jaar 1M81. 95kg 10-15%bf.
 
Train al dik 2 weken niet en zit ook in blast.
Als je nu ook nog eens off zou gaan zou het al helemaal niet goedkomen.
Misschien tren nog wat hoger zetten om niet skinnyfat te worden.
 
Barre tijden barre maatregelen :)

Dus lekker 12 weken tren zetten zonder te trainen en zodra de gyms weer open gaan ga je off? :P
Goed plan wel, of ga je nog langer blasten dan?
 
Dus lekker 12 weken tren zetten zonder te trainen en zodra de gyms weer open gaan ga je off? :P
Goed plan wel, of ga je nog langer blasten dan?

Mag toch wel hopen dat de gyms 6 april open gaan.
Ik verleng de blast gewoon met de aantal weken dattik niet train.
Maarja blast cruise al een jaartje of 2 dus weekie meer of minder.
Maargoed zelf weten.
 
Als je niet de mogelijkheid hebt om echt te trainen zou ik stoppen.
 
Willen jullie zulke dingen niet zeggen, ik heb nog de hoop dat ik in april weer kan sporten.
Bij voorbaat dank.

Je zit met direct contact, in april terug in een fitness trainen is niks van epidemiologie begrijpen. Mei ook zeer waarschijnlijk niet, je moet eerder naar juli/augustus kijken in het beste geval.

Je doet nu eenmaal een sport waar de besmettingsgraad redelijk hoog is. Mijn huidige gym gaat hoogstwaarschijnlijk voorgoed dicht.