AndroidHealthClinic

Kuren tijdens wedstrijdvoorbereiding (2)

Bezoekers in dit topic

Patrick_

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 mrt 2005
Berichten
340
Waardering
6
Hoe te kuren tijdens wedtrijdvoorbereiding?

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi allemaal even een vraag, zondag ga ik naar men begeleider en gaan we een schema opstellen voor de voorbereiding voor een wedstrijd in het voorjaar.
Misschien iemand met een wedstrijd verleden die me een globale omschrijving kan geven, hoe je in zon voorbereiding kuurt, zowel in de bulk periode als in de cut-periode?

Ik plan dus een voorbereiding in van 7 maanden,
hiervan nog 3 maanden bulk, en gevolgd door 4 maanden cutten.

Men stats nu zijn: 118kg, vetperc. 15%.

Normaal kuur ik alleen met sustanon of test enanth, windstrol en deca.

Had dit bericht ook al eens gepost op"Anabole steroiden" kijken of ik hier nog wat informatie kan vergaren.
 
nog veel vocht zie ik, en om van 15 naar <6 te gaan zal lastig zijn ???
 
ik zou een bulkdieet opstellen , maar een clean bulkdieet op tot de 125 te raken en van daaruit week na week kcals verminderen en overgaan op andere middelen maar best als je pas over 7mnd op het podium wil staan zou ik er ok wat rust tss nemen.
bv:

week 1-4: Oxy 100-150mg/dag
week 1-9: Deca 600mg
week 1-9: Sustanon 750mg
---------------------------
week 14-24:Test E 750mg
week 14-24: Boldenon 500mg
week 14-24:Tren E 500mg
week 24-27: Test Prop 150mg EOD
week 24-27: Winstrol 100mg EOD
week 24-27: Masteron 100mg EOD

tijdens de cutfase van week 16-24 zou ik ari of femara erbij nemen en de laatste 3 weken voor de wedstrijd wat lasixen proviron om extra hard en droog te worden.
je dieet kan je zelf het beste doen, dus daar kan ik je niet mee helpen.
 
met de lasix zou ik wel opletten beast, zou eerder opteren voor het wat veiligere aldactone.

grtz
 
ja ik zeg lasix eigenlijk omdat ik iemand ken die het altijd gebruikt in de wedstrijdvoorber en er zeer over te spreken is.
 
't blijft gevaarlijk :D
 
bedankt voor de adviezen alvast, zal jullie op de hoogte houden hoe het verder zal gaan.
 
Beast N°1 zei:
ik zou een bulkdieet opstellen , maar een clean bulkdieet op tot de 125 te raken en van daaruit week na week kcals verminderen en overgaan op andere middelen maar best als je pas over 7mnd op het podium wil staan zou ik er ok wat rust tss nemen.
bv:

week 1-4: Oxy 100-150mg/dag
week 1-9: Deca 600mg
week 1-9: Sustanon 750mg
---------------------------
week 14-24:Test E 750mg
week 14-24: Boldenon 500mg
week 14-24:Tren E 500mg
week 24-27: Test Prop 150mg EOD
week 24-27: Winstrol 100mg EOD
week 24-27: Masteron 100mg EOD

tijdens de cutfase van week 16-24 zou ik ari of femara erbij nemen en de laatste 3 weken voor de wedstrijd wat lasixen proviron om extra hard en droog te worden.
je dieet kan je zelf het beste doen, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Zou je voor 1 wedstrijdvoorbereiding mss zoiets als hgh of igf-1 kunnen gebruiken?

En, ow ja, wat neem je dan in week 10-13?
 
roxxe zei:
nog veel vocht zie ik, en om van 15 naar <6 te gaan zal lastig zijn ???

Ik zal best wat vocht vasthouden, ook al valt het volgens mij wel mee,
maar komt ook mede dat ik nu nog vol in de bulk zit en gewoon natrium en melkprodukten tot me neem.

En over men vetpercentage maak ik men geen zorgen, met een goed dieet, discipline en cardio de laatste 4 maanden , heb ik er alle hoop dat deze nog flink zal gaan zakken.
 
miss ook een idee om na het bulken te cutten naar een bepaald vet%, dan eventjes terug te bulken om je lichaam te voeden en dan verder cutten? (in twee etappes zeg maar...)
 
Als je nu op 15 % zit, zou ik eerst ff beetje cutten totdat je rond de 10 % zit en dan gaan bouwen, anders zit je dadelijk veel te hoog in je BF %, wat er allemaal nog afmoet!
 
Heb maandag overlegt hoe we het gaan aanpakken, het is dus de bedoeling.
We kijken gewoon iedere 8 weken hoe het gaat:
Ik begin dus met:

week 1 tm 8:
1000mg test enanth./week
600 mg deca/week.

Ben alleen het denken met om hier iets bij te pakken: misschien met virormone?
of toch iets oraal pakken, wat is jullie advies? oxy's misschien of toch d-boll?

Het is de bedoeling dat ik al rustig met cardio ga beginnen, en dat ik een maand voor de wedstrijd al klaar moet zijn, zodat we met de koolhydraten nog wat kunnen verhogen om voller te kunnen komen.
 
Een maand voor de wedstrijd nog aan de koolhydraden?Op die tijd hoor jij aan de gekookte kip en vis te zitten.
 
lorenzo zei:
Een maand voor de wedstrijd nog aan de koolhydraden?Op die tijd hoor jij aan de gekookte kip en vis te zitten.
Niet waar, als ik kan zorgen dat ik een maand voor de wedstrijd al droog genoeg ben, kan ik die laatste maand zorgen om de koolhydraten weer iets te verhogen om voller en harder te worden.
 
Back
Naar boven