MuscleMeat

kuren & vet winnen

Bezoekers in dit topic

tompy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2006
Berichten
25
Waardering
0
Zoals de titel al zegt.. ben al een tijdje bezig met mijn gewicht en met mijn buikje kwijt te raken.. binnenkort begin ik met een kuur en zal ik heel wat moeten eten, nu komt het.. ga ik dan niet, behalve spiermassa, bijkomen op plaatsen waar ik dit niet wil? alvast bedankt, tom
 
Ligt aan je voeding.
 
als je calorie-inname veel hoger ligt dan je verbruik dan ga je inderdaad wel vet aanzetten.

beetje dezelfde logica als 1+1 = 2

anderzijds; als je bang bent om vet aan te zetten, en dus te weinig eet (meer verbruik dan inname), dan krijg je te weinig bouwstenen binnen = minder winst....

groeien en droog blijven gaat niet samen als je het mij vraagt
 
Je moet zoiezo boven onderhoud zitten, hoe hoger er boven hoe meer kans op vetopname

Met een strak schema met veel eiwitten , alleen essentiele vetten en beetje koolhydraten beperking kan het nog reuze meevallen

misschien nog 1-2 x in de week cardio doet ook wonderen
 
sinds enkele tijd moet eigenlijk constant op mijn voeding letten of ik kom bij (buikje)..

hoe kan ik nu "bulken" zonder te verzwaren aan mijn buik of moet ik het er achteraf aftrainen?

ik hoor hier constant dat je tijdens je kuur moet eten als een beest maar komt niemand dan gewicht bij waar hij dat niet wil?
 
Dit zijn in principe basisdingen die je vraagt. Zaken die normaal gelden (vet aanzetten als je boven onderhoud zit) gelden ook als je kuurt. Ik zou me misschien eerst eens in voeding gaan verdiepen alvorens te kuren.
 
zo schoon mogelijk proberen te bulken...
 
Als je vindt dat je nu teveel vet hebt, of vindt dat je vet% te hoog ligt, is het verstandig dat je eerst gaat dieten/cutten. Vervolgens kun je een kuur nemen om te bulken. Dan kun je kiezen voor cleanbulken.

Normaal is het idd zo, je bulkt. Neemt na een bepaalde tijd een cuttingskuur.

Tis maar waar jij voor kiest.
 
Ik zou cutten (als je dat nodig vind) en dan clean bulken. Vet is leuk, maar het moet er toch af, dus dan kies er liever voor om wat minder te winnen.
 
ben nu ook bezig met een kuur met test en dianabol en straks IGF-1 er nog bij. Buikje dat ik heb is nu in 3 weken tijd een stuk minder geworden. En zie er voor de rest ook harder en droger uit. Gewicht op de weegschaal is nauwelijks toegenomen, misschien 1 a 2 kilo. Maar ik krijg de laatste dagen veel reacties van mensen die me vragen of ik aan het groeien ben ofzo. Eetlust is niet toegenomen, soms zelfs wat minder eetlust. Cardio doe ik er 2 keer per week bij. Mijn persoonlijke conclusie is dat je wanneer je een wat hoger vetpercentage hebt (rond de 18%) je dus best met bovengenoemde middelen én vet kan verliezen én spiermassa kan opbouwen.
 
Marcuss zei:
ben nu ook bezig met een kuur met test en dianabol en straks IGF-1 er nog bij. Buikje dat ik heb is nu in 3 weken tijd een stuk minder geworden. En zie er voor de rest ook harder en droger uit. Gewicht op de weegschaal is nauwelijks toegenomen, misschien 1 a 2 kilo. Maar ik krijg de laatste dagen veel reacties van mensen die me vragen of ik aan het groeien ben ofzo. Eetlust is niet toegenomen, soms zelfs wat minder eetlust. Cardio doe ik er 2 keer per week bij. Mijn persoonlijke conclusie is dat je wanneer je een wat hoger vetpercentage hebt (rond de 18%) je dus best met bovengenoemde middelen én vet kan verliezen én spiermassa kan opbouwen.


ok, vraag me af welke voedingsstoffen onmisbaar zijn in een kuur en kunnen die niet opgevangen worden door vb 3 normale maaltijden en de rest aanvullen met shake's (gainers) zodat je lichaam zijn extra behoeftes daaruit put? kent iemand dan ook eventueel een shake die daarvoor in aanmerking komt? alvast bedankt
 
Back
Naar boven