Fitness Seller

kuren voor topsporter ?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zieger12

Novice
Lid geworden
10 mei 2011
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
80kg
Beste ,

Ik ben jongen 22 jaar volgende maand en zou graag wat " professionele " info krijgen van jullie omtrent mogelijke eerste kuur .

Ik doe nu al 3 jaar aan krachttraining 1 jaar zeer rustig en laatste 2 jaar ben ik toch " hard " aan het gaan 3-4 maal in de week want meer is echter niet mogelijk met mijn andere trainingen .

Ik ben in deze drie jaar 6-8 kg zoiets bijgekomen enkel met proteïneshake ( mutant mass , mammoth ) en af en toe creatine .

Ik heb een trainingsschema ( echter niet digitaal ) dat we maandelijks krijgen van onze fitnesscoach en mijn voedingsschema ziet er ongeveer zo uit ;

8:00 brinta , banaan

8:30 - 9:45 Lopen met ploeg

10:00 potje tonijn in eigen nat of 2 bruine boterhammen met kifilet.

10:45 - 11:45 Shooting

12:00 75 gram ongekookte rijst met 300 gram kip & brocolli

14:00 boterhammen met kipfilet

14:30 - 16:00 teampractice

16:00 banaan en dextrowater

17:00 fitnestraining

18.30: shake na training

19:00 kip met rijst of vis met rijst of biefstuk met enkele patatten.

20:00 - 22:00 teampractice

22:30 voor het slapen gaan 500gr magere platte kaas + tarwe

Dit is een voorbeeld van een gewoon doordeweekse dag voor mij . maaltijden worden wel aangepast qua voedsel maar dit is zowat het patroon dat ik aanhoud ...

Ik heb in het verleden voorral proteïneshakes en creatine gebruikt , vorige zomer heb ik m-drol uitgeprobeerd met succes maar veel van deze gains zijn terug verloren gegaan achteraf .

Ik zou graag wat info krijgen over een eventuele kuur die voor mij mogelijk zou zijn ... zijn er toevallig anabolen die kortwerkend zijn en daardoor niet gaan teruggevonden worden bij dopingcontroles ? of hoe lang gaat het duren voor ze uit mijn pis/bloed zijn ... Mijn competitie begint terug half september en zou tegen dan terug controles kunnen krijgen en zou niet willen dat ik positief test .

Ik ben 1m90 en weeg nu 82 kg , ik zou graag nog meer gains verkrijgen want ik zit momenteel op mijn natuurlijke max .

ik zou graag naar de 85-87 gaan droge spiermassa erbij , klinkt misschien veel maar dit is hetgeen ik voor ogen heb .

Hopelijk zijn er een aantal personen die mij kunnen/willen helpen .


Alvast bedankt voor jullie tijd !

Greetz Z.
 
Wat een k*tvoeding.

Je weet toch dat je in belgie ook op de training kan getest worden buiten competitie.

Doe het niet een maak eens een goed voedingsschema aangepast aan jouw doel.
 
Je voedingsschema trekt op niks, zonder te tellen zie ik al dat je veel te laag in kcal zit.
Buiten dat heb ik de neiging -net als getxxl- je topic niet serieus te nemen.
 
Denk dat de post te uitgebreid is voor een kloontje.

Als je van die Mdrol niets hebt overgehouden, waarom denk je dat je nu dan wel wat aan je kuur gaat overhouden?

Je zit al op je natuurlijke max nu? No way, met die stats!

Je bent in de afgelopen 3 jaar echt te weinig aangekomen. Je doet iets niet goed, als je doel massa winnen is. Als ik dit zo zie is het je voeding. Zou dat eerst nog eens onder de loep nemen.
 
Ten eerste: Natuurlijke max... daar zit je niet op vriend.
Ten tweede heb je al gekuurd, namelijk met m-drol, dus helemaal 'naturel' ben je dus NIET meer.
Ten derde ben je een dwaas dat je niks aan je vorige kuur met m-drol hebt overgehouden.

Het probleem ligt bij je voeding en training.
 
Ik ben 1m90 en weeg nu 82 kg , ik zou graag nog meer gains verkrijgen want ik zit momenteel op mijn natuurlijke max .

Dit klopt niet.

ik ben 1.92 en weeg 109KG ik zou als jij jouw was nog even door knallen met sporten en meer eten man. je kan echt wel 110kG komen te staan. volgens mij nog wel meer

Ik zelf heb nooit wat gebruikt. Jij al wel als ik het zo lees. Je zou dus verder moeten komen dan ik!
 
Laatst bewerkt:
ff serieus...meer vreten!
Je kunt beter in de voedings sectie gaan rond neuze!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat voor 'top'sport doe je dan ???
 
Laat maar boys, TS houdt het voor gezien denk ik.
 
Ik ben op bijna 2jaar 20kg aangekomen.
Lees wat stickies over voeding en het komt in orde! zeker niet naar aas grijpen.
 
Als je zoveel sport, waarom eet je dan zo weinig? Aangezien je kilo's aan wilt komen, neem ik aan dat het voor je sport nodig is. Dan is je voedingsschema toch echt wel k*t. Als je topsport doet dan hoor je hier toch een goede begeleider in te hebben?
 
Basket is de sport ... Ik heb geen tijd om meer te eten ... grotere porties is mogelijk , maar mijn begeleider zegt dat ik een te snel metabolisme heb en dat mijn lichaam niet alle bouwstoffen uit de voeding opneemt ...

Greetz
 
Het had moeten zijn kuur voor een top troll
 
Basket is de sport ... Ik heb geen tijd om meer te eten ... grotere porties is mogelijk , maar mijn begeleider zegt dat ik een te snel metabolisme heb en dat mijn lichaam niet alle bouwstoffen uit de voeding opneemt ...

Greetz

Je begeleider (als ie al bestaat) en jij snappen het echt niet hoor.
 
Basket is de sport ... Ik heb geen tijd om meer te eten ... grotere porties is mogelijk , maar mijn begeleider zegt dat ik een te snel metabolisme heb en dat mijn lichaam niet alle bouwstoffen uit de voeding opneemt ...

Greetz

Heb zelf 10 jaar basketbal gespeeld.

Dan maak je maar tijd en je begeleider is niet erg snugger. Kom je niet aan moet je meer eten, dit los je niet op met kuren.
 
Basket is de sport ... Ik heb geen tijd om meer te eten ... grotere porties is mogelijk , maar mijn begeleider zegt dat ik een te snel metabolisme heb en dat mijn lichaam niet alle bouwstoffen uit de voeding opneemt ...

Greetz

inderaad. Alles wat jouw mondje ingaat knalt direct via de achterkant er weer uit zonder dat er iets mee gebeurd....???
 
dan ga je maar chocomelk drinken.. pak je zo 2000 kcals per dag meer.
 
Back
Naar boven