Fitness Seller

Kuren, wie kan me helpen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tessa22

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2009
Berichten
5
Waardering
0
Hallo Iedereen,

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik ben 23 jaar en nu 3 jaar bezig met fitness. Het probleem is nu dat ik helemaal droog getraind ben maar ik wil breder worden, meer spiermassa. Kan iemand me vertellen wat een goede steroid is om mee te kuren voor vrouwen.

Vrienden zeggen om met winstrol te beginnen en dan na te kuren met nolvadex of chlomid

Heeft iemand suggesties?

Groeten Tes
 
Als je nu droog bent, kun je met voeding heel veel winnen zonder anabolica.
 
Ik zit nu al een half jaar op hetzelfde niveau! zelfde gewicht en zlefde vet percentage. Ik groei bijna niet meer
 
Ik zit nu al een half jaar op hetzelfde niveau! zelfde gewicht en zlefde vet percentage. Ik groei bijna niet meer

Dan is er iets verkeerd in je voeding meid.en misschien te veel cardio om massa te winnen uit je huidige Kcals.
 
chick aan de anabolen? bleh gewoon lekker volle ronde billen ! lekker zacht hmmm!
 
Anavar, deca, mss primo.
vooral geen middelen die zeer androgeen zijn of je krijgt zo'n heerlijke barry white stem.
 
filmpje

deze vallen nog mee, maar ik heb laatst een foto gezien dat ik van schrik de pc afsloot..(en dat overdrijf ik niet)

Vind het een beetje eng als een vrouw sterker is als ik dat ben. ;)
 
Laatst bewerkt:
Anavar, deca, mss primo.

hoelang moet je dit gebruiken en wat moet ik gebruiken om na te kuren?
 
Anavar...niet meer dan dat, zeker om eerst eens aan as te snuffellen.. Mocht je daarna verder willen kan je altijd nog zien..
 
Anavar, deca, mss primo.

hoelang moet je dit gebruiken en wat moet ik gebruiken om na te kuren?

Lieve schat, lees je eerst beter in over anabolica gebruik.
Je voeding en training zal ook optimaal moeten zijn.

Anavar zou ik niet meer als 10mg pd nemen en max. 8 weken.
 
En hoeveel miligram zou ik moeten gebruiken en voor hoelang?
 
Ja, ik ben al heel druk bezig met mijn voeding en met trainen. Maar ik blijf een soort hangen!!

Bedankt trouwens voor je tip, ik ga zeker even wat research doen
 
zijn ook wel logjes over in deze sectie hoor...
 
heb je al s leuke supps geprobeerd dan..?
 
Begin best met tabs, als er problemen zijn kan je direct stoppen.
 
Ik zit nu al een half jaar op hetzelfde niveau! zelfde gewicht en zlefde vet percentage. Ik groei bijna niet meer

Dan doe je wat verkeerd, succes met uitzoeken wat je verkeerd doet!


****ing ziek dat iedereen hier advies zit te geven wat ze moet doen. Ze traint gvd net en wil nu al haar lichaam gaan verzieken. Beter post ze een eet en trainschema ofzo.
 
Niet groeien = te weinig eten (dat wordt er ook altijd geroepen bij mannen met het probleem dat ze niet groeien...)
 
stom om nu anabolen te nemen, na drie jaarr tijd. anabolen voor een vrouw zou ik niet doen, tenzij je profesioneel bent
 
stom om nu anabolen te nemen, na drie jaarr tijd. anabolen voor een vrouw zou ik niet doen, tenzij je profesioneel bent

geen anabolen voor een vrouw, tenzij je prof bent ?

hoe denk je een prof te worden dan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven