MuscleMeat

Kuren zonder gyno?

Bezoekers in dit topic

extremegains

Novice
Lid geworden
3 dec 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Na een paar jaar meelezen toch maar is aangemeld. ik heb een vraag, is het uberhaupt mogelijk om een goede massakuur te doen waarbij je alle gyno uit kunt sluiten? Gr Extremegains
 
primo only
 
Sommigen krijgen nooit Gyno, hoeveel Test of Deca ze ook wegspuiten. Dan zijn er andere die nog maar met kijken naar een potje Dbol flinke tieten beginnen te ontwikkelen.

Moraal: iedereen is anders, je moet voor jezelf de sweetspot vinden en welke AI voor je werkt.

Ik raad aan om te beginnen met Arimidex op 0,25mg eod. Als je pijn je gewrichten krijgt en weinig libido hebt moet de dosis naar omlaag. Begin je op te blazen en gevoelige tepels te ontwikkelen gaat de dosis naar omhoog.

Vervang Arimidex met Letrozole zodra je op 1mg ed. terecht bent gekomen.
 
Ja ik ga sowieso een AI mee laten draaien, zal test e 500 only een grote kans op gyno geven? en wat heeft primobolan voor toegevoegde waarde geven?


gr
 
Heb je minder kans op gyno wanneer je oestrogeenwaarden van naturen laag is?
 
test prop / npp / proviron ? armomasisn bij de hand houden.
zoek een keer zelf eens iets op , een naturel als mij heeft meer elementaire kennis op vlak van bodybuilding dan jij.
 
Je hebt sowieso twee verschillende soorten gyno heb ik altijd begrepen. Test geeft een andere gyno dan tren voor zover ik weet. Dus je kan toch niet standaard ,1 AI nemen als je die twee middelen combineert of wel?
 
Voor die tren gyno was letro dacht ik aan te raden? maar pin me daar niet op vast
Maar hé , als je zo zit te wenen over gyno kan je beter niet kuren. (of het bij dht kuurtjes only houden)

60% van de pro's hebben gyno laten wegsnijden. Het hoort er nu eenmaal bij.
 
Voor die tren gyno was letro dacht ik aan te raden? maar pin me daar niet op vast
Maar hé , als je zo zit te wenen over gyno kan je beter niet kuren. (of het bij dht kuurtjes only houden)

60% van de pro's hebben gyno laten wegsnijden. Het hoort er nu eenmaal bij.
Ik zit vaak op de website van jouw nickname :D.
Met tren kan je best dostinex bij de hand houden (prolactine).

Als je gaat kuren met 500mg test zou ik vanaf dag 1 5 mg aromasin per dag laten meelopen. Aromasin geeft mij geen sides en is effectief.
 
Ik zit vaak op de website van jouw nickname :D.
Met tren kan je best dostinex bij de hand houden (prolactine).

Als je gaat kuren met 500mg test zou ik vanaf dag 1 5 mg aromasin per dag laten meelopen. Aromasin geeft mij geen sides en is effectief.

Welke dosering raad je aan bij dat dostinex als je tren en test zou gebruiken?
 
Preventief zou ik 0,5mg 2x p/w doen.
Het is erg duur, er zijn sites die het generiek verkopen zoek hiernaar.

Anders is het echt niet te betalen. je kan ook bromo nemen maar dit heeft veel sides.
Dostinex heeft gewoon geen enkele negatieve side vind ik.
 
gewoon 500 test pakken en ai en nolva bij de hand houden NIET preventief gaan nemen als je niet weet of het nodig is. Ik heb puberale gyno gehad en dacht ook gevoelig te zijn voor gyno. Loop nu al een tijdje op 500mg test zonder enige vorm van gyno zelfs geen jeuk. Dus probeer het gewoon en leer met elke kuur je lichaam beter kennen. Krijg je geen gyno dan kan je er dus rustig deca bij gaan stacken, wees dan wel weer op je houden voor gyno want dit kan je hiervan dan wel weer krijgen, zelfde middelen bij de hand houden. Alleen bij tren gyno das een ander verhaal omdat dit direct de progesteron receptor activeert en dus nasty ass gyno kan ontwikkelen met melk kanalen, maar daar ben je nog langggggg niet aan toe vriend ;) succes met je 500mg test .
 
letro 1,25 mg eo3d;)
 
letro 1,25 mg eo3d;)

ben jij wel helemaal lekker om dit te adviseren aan iemand om het preventief te nemen, letro is lelijk spul hoor en moet je alleen nemen bij uiterste noodzaak...!!!
 
ben jij wel helemaal lekker om dit te adviseren aan iemand om het preventief te nemen, letro is lelijk spul hoor en moet je alleen nemen bij uiterste noodzaak...!!!

Ben er zelf mee bezig nu en doed zijn werk wel goed , eigenlijk geen last van side's at 1,25 mg eo3d :)
Denk gewoon dat je de dosis laag moet houden dat het dan wel meevalt ...
 
Maar waarom als je niet eens weet of het nodig is? Ik snap best dat letro ze werk doet maar so does oestrogeen..!!!!
 
Maar waarom als je niet eens weet of het nodig is? Ik snap best dat letro ze werk doet maar so does oestrogeen..!!!!

in mijn geval is het echt het enige wat werkt ,iedere geval is anders natuurlijk:)
 
Ik zit vaak op de website van jouw nickname :D.
Met tren kan je best dostinex bij de hand houden (prolactine).

Als je gaat kuren met 500mg test zou ik vanaf dag 1 5 mg aromasin per dag laten meelopen. Aromasin geeft mij geen sides en is effectief.

totaal oftopic maar kan wel voor een keertje, me vriendin liet me laatst een betere zien : perfectgirls. net.
 
Ik zit vaak op de website van jouw nickname :D.
Met tren kan je best dostinex bij de hand houden (prolactine).

Als je gaat kuren met 500mg test zou ik vanaf dag 1 5 mg aromasin per dag laten meelopen. Aromasin geeft mij geen sides en is effectief.


hqhahah ik had ge googled XD had ik niet moeten doen op pc van werk :p
 
Back
Naar boven