XXL Nutrition

Kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het erg vermakelijk allemaal.
 
Maar een nieuwe weegschaal gehaald, bij deze de nieuwe stats. De vetten moeten echt omlaag ondanks mijn schema van 2900 kcal zoals ik eerder gepost had vandaag.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191227_143705_com.chipsea.btcontrol.en.jpg
    Screenshot_20191227_143705_com.chipsea.btcontrol.en.jpg
    41,3 KB · Weergaven: 92
Z’n weegschaal meet niet accuraat
 
Z’n weegschaal meet niet accuraat
Dat klopt is ook maar licht wel redelijk goed in de buurt. 1 keer per week laat ik me wegen op de sportschool maar voor thuis is dit wel effe handig.
 
Goedemiddag allemaal. Een zigeuner gehakt snitzel eten is dat echt zo slecht in mijn geval met rijst?
 

Bijlagen

  • IMG_20191228_150017.jpg
    IMG_20191228_150017.jpg
    146,1 KB · Weergaven: 101
Waarom zou t slecht zijn?
Past t in je macro's?
 
Vlees dat maar 67% vlees bevat :dunno:
Dacht juist omdat het maar 67% varkensvlees bevat het nog te doen was. Normaal houdt ik het bij rundvlees en kip en vis maar af en toe nijg ik ook naar zoiets. Ben erg consequent bezig daarom ook mijn vraag.
 
Waarom zou t slecht zijn?
Past t in je macro's?
Het past in mijn macro's en natuurlijk is dit een uitzondering. Normaal houdt ik me aan rundvlees kip en vis dat heb ik in mijn eetschema.
 
Het past in mijn macro's en natuurlijk is dit een uitzondering. Normaal houdt ik me aan rundvlees kip en vis dat heb ik in mijn eetschema.
dus.... er bestaat geen "fout" eten als t in je macro's past en je er normaal mee omgaat.
Een x pizza of friet met een snack is ook niet slecht. Zolang je t niet je dagmenu maakt ;)
 
Dankjewel Marina! Geeft me weer een fijner gevoel. Voel me snel schuldig als ik zondig omdat ik mijn doel wil bereiken en dan eigenlijk me strak aan het schema wil houden.
 
I
Wat is er mis met varkensvlees?
Lekkere filetrollade of varkenshaasje of een goede beenham... Veel eiwit en lekker.

Ik houdt er ook van maar varkensvlees bevat ook veel vetten en wordt dat niet graag gezien in je voedingschema.
 
I

Ik houdt er ook van maar varkensvlees bevat ook veel vetten en wordt dat niet graag gezien in je voedingschema.

Leg eens uit waarom? Ik weet niet beter dat ander dat juist weglaten en ook op hoog niveau trainen.
 
verkenshaas 1,5 gr vet 22 gr eiwit

beenham 2,5 gr vet 18 gr eiwit

schnitzel naturel 2 gr vet 23 gr eiwit

zo ook filetrollade en meer....
 
Leg eens uit waarom? Ik weet niet beter dat ander dat juist weglaten en ook op hoog niveau trainen.

Heb het natuurlijk niet over varkenshaas maar gewoon zoals snitzel bijvoorbeeld en varkensgehakt in plaats van runder.
 
Geen vet. Geen gains, transvetten vermijden andere gewoon eten.
 
Back
Naar boven