Fitness Seller

Kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

verkenshaas 1,5 gr vet 22 gr eiwit

beenham 2,5 gr vet 18 gr eiwit

schnitzel naturel 2 gr vet 23 gr eiwit

zo ook filetrollade en meer....

Ik leer steeds meer van je, ja daarom ben ik hier en ik me maar kapot aan het ergeren als ik eens varkensvlees nam
 
Vetten heb je gewoonweg nodig! Ook verzadigde vetten en cholesterol. Vergeet niet da tcelwanden opgebuwd worden uit vetten en ja... cholesterol!
Cholesterol uit voeding neem je ook nauwelijks op. Als je het gaat vermijden gaat je lichaam er meer van aanmaken omdat die het nodig heeft. Daardoor hebben veel mensen die cholesterol en verzadigd vet uit alle macht vermijden juist een hoger cholesterol. Je hebt gewoonweg alle macro's nodig!
 
Vetten heb je gewoonweg nodig! Ook verzadigde vetten en cholesterol. Vergeet niet da tcelwanden opgebuwd worden uit vetten en ja... cholesterol!
Cholesterol uit voeding neem je ook nauwelijks op. Als je het gaat vermijden gaat je lichaam er meer van aanmaken omdat die het nodig heeft. Daardoor hebben veel mensen die cholesterol en verzadigd vet uit alle macht vermijden juist een hoger cholesterol. Je hebt gewoonweg alle macro's nodig!
Dankje!!!
 
Jij ook Danny!
 
Hallo allemaal,

Zit in mijn 2e week van mijn 2900/3000kcal eetschema en ging perfect en kreeg het makkelijk binnen trainde lekker maar de laatste 2 dagen is het gewoon moeizaam. Heb wel gewoon de trek maar mijn maag maat het schijnbaar niet toe als ik smorgens al ontbijt met brinta merk ik dat het op de maag ligt en niet snel verteerd en heb dan een enorm vol gevoel waardoor ik bij mijn voeding van half 10 de brinta nog vol opstoten wat na de maaltijd van half 10 de boel alleen maar erger maakt. Als klap op de vuurpijl ben ik vanmorgen ook gaan trainen lekker water erbij nou een waterbuik wat ik had niet normaal het klotste gewoon terwijl ik gewoon slokjes neem tijdens het trainen. Heeft iemand er ervaring mee en wat tedoen? Heb nu na de training maar rendang met rijst naar binnen gewerkt want een shake zag ik al helemaal niet zitten maar heb er wel een halve liter water bij op en pffff. Hoor graag jullie ervaringen.
 
Hallo allemaal,

Zit in mijn 2e week van mijn 2900/3000kcal eetschema en ging perfect en kreeg het makkelijk binnen trainde lekker maar de laatste 2 dagen is het gewoon moeizaam. Heb wel gewoon de trek maar mijn maag maat het schijnbaar niet toe als ik smorgens al ontbijt met brinta merk ik dat het op de maag ligt en niet snel verteerd en heb dan een enorm vol gevoel waardoor ik bij mijn voeding van half 10 de brinta nog vol opstoten wat na de maaltijd van half 10 de boel alleen maar erger maakt. Als klap op de vuurpijl ben ik vanmorgen ook gaan trainen lekker water erbij nou een waterbuik wat ik had niet normaal het klotste gewoon terwijl ik gewoon slokjes neem tijdens het trainen. Heeft iemand er ervaring mee en wat tedoen? Heb nu na de training maar rendang met rijst naar binnen gewerkt want een shake zag ik al helemaal niet zitten maar heb er wel een halve liter water bij op en pffff. Hoor graag jullie ervaringen.

Van dat volle gevoel wat lang aanhield had ik ook last wanneer ik 250gr. havervlokken met whey had gegeten. Ik had toen digestive enzymes van XXL gehaald en daarna had ik daar geen last meer van.
 
Misschien een keer wat lichter verteerbaars nemen. Als je rijstpoeder neemt in plaats van brinta scheelt dat aardig in vol gevoel. Het is veel lichter verteerbaar ook.
Je kan het in bulk inkopen bij bijvoorbeeld XXL. Maar om te proberen zou je ook rijstebloem (bambix) kunnen proberen (rijstpoeder met lichte vanillesmaak).
Gewoon om eens te zien wat dat doet.
 
Misschien een keer wat lichter verteerbaars nemen. Als je rijstpoeder neemt in plaats van brinta scheelt dat aardig in vol gevoel. Het is veel lichter verteerbaar ook.
Je kan het in bulk inkopen bij bijvoorbeeld XXL. Maar om te proberen zou je ook rijstebloem (bambix) kunnen proberen (rijstpoeder met lichte vanillesmaak).
Gewoon om eens te zien wat dat doet.

Ga ik straks bambix halen ben benieuwd want dit is ook maar niks. Had er in het begin totaal geen last van.
 
Je lijf en spijsvertering kunnen ook veranderen en aanpassen. Soms kunnen producten in ene tegen gaan staan of "problemen" geven.
Je lijf is maar een vreemd chemisch fabriekje soms... Het is dan een kwestie van proberen.
Heb je nog meer producten waar je naar je idee "last" van ondervind?
want 3000 kcal is echt niet veel.

Ook drink je veel bij je eten. Dat kan ook tot extra maaglast leiden. Misschien wat minder drinken tijdens het eten.
Bij veel drinken mengt ook je maagzuur op en kan het zijn dat het niet goed door je voeding mengt in j emaag en dat vertraagt de vertering. Maagzuur kan in het water gaan zitten en op je voeding gaan drijven.

Een andere is nog eventueel wat zuurs toevoegen aan je eten. Vaak is een tekort aan maagzuur ook een probleem en meestal als je zuren oprispingen krijgt of iets dergelijks denkt iedereen aan teveel maagzuur maar vaak is het een tekort waardoor het maagzuur op je eten gaat drijven in plaats van mengen en je dus langer een vol gevoel blijft houden en oprispingen kan krijgen. Dat heb ik zelf ervaren (en ik eet je er met gemak uit. :o ).
Maar een lepel azijn over de salade of groente of door de rijst heeft de oprispingen en het volle gevoel aardig verminderd. Dus das ook een eventuele optie om te proberen (stukje augurk voor het eten of appel door de brinta wil ook wel helpen)

edit... wat info
 
Je lijf en spijsvertering kunnen ook veranderen en aanpassen. Soms kunnen producten in ene tegen gaan staan of "problemen" geven.
Je lijf is maar een vreemd chemisch fabriekje soms... Het is dan een kwestie van proberen.
Heb je nog meer producten waar je naar je idee "last" van ondervind?
want 3000 kcal is echt niet veel.

Ook drink je veel bij je eten. Dat kan ook tot extra maaglast leiden. Misschien wat minder drinken tijdens het eten.
Bij veel drinken mengt ook je maagzuur op en kan het zijn dat het niet goed door je voeding mengt in j emaag en dat vertraagt de vertering. Maagzuur kan in het water gaan zitten en op je voeding gaan drijven.

Een andere is nog eventueel wat zuurs toevoegen aan je eten. Vaak is een tekort aan maagzuur ook een probleem en meestal als je zuren oprispingen krijgt of iets dergelijks denkt iedereen aan teveel maagzuur maar vaak is het een tekort waardoor het maagzuur op je eten gaat drijven in plaats van mengen en je dus langer een vol gevoel blijft houden en oprispingen kan krijgen. Dat heb ik zelf ervaren (en ik eet je er met gemak uit. :o ).
Maar een lepel azijn over de salade of groente of door de rijst heeft de oprispingen en het volle gevoel aardig verminderd. Dus das ook een eventuele optie om te proberen (stukje augurk voor het eten of appel door de brinta wil ook wel helpen)

edit... wat info

Wijze raad allemaal wat ik zeker ga opvolgen. (en ik eet je er met gemak uit. :o )krijg ook makkelijk 4000 op alleen niet verstandig nu voor mij straks als mijn buikje wat weg is doe ik dat wel. Ik drink eigenlijk onder het eten niet veel maar vandaag toevallig een halve liter bij het eten in de hoop dat het beter ging. In de middag kreeg ik inderdaad ook last van maagzuur. Als om al begon smorgens met een shake dat had ik gisteren dan had ik ook dat overdreven vol gevoel en had ik maar 300ml op en met de voeding van half 10/10 uur was me de shake nog aan het op stoten, had er eerder nooit last van en kon ik eten niet normaal zonder dat probleem te hebben wat ik nu al 2 dagen heb.
 
Drink je wel genoeg melk? Dat helpt mij echt met maagzuur
 
(en ik eet je er met gemak uit. :o )krijg ook makkelijk 4000 op
Heb zelf een tijd op 4000+ gezeten :o .... vrouw (niet sportend) kop kleiner dan jou en heeeeel veeeeel lichter
 
Drink je wel genoeg melk? Dat helpt mij echt met maagzuur

Ben gek op melk maar omdat ik het nu in mijn shakes doe drink ik het niet echt meer naturel.
 
Melk remt maagzuur.. eigenlijk wil je dat juist niet. In ieder geval niet bij het eten zelf.
Maar als je in de avond bijvoorbeeld naar bed gaat en je neemt wat melk kan het maagzuur dempen. Dus melk beter tussendoor drinken dan bij een grote maaltijd als je last hebt met vertering.
 
Melk remt maagzuur.. eigenlijk wil je dat juist niet. In ieder geval niet bij het eten zelf.
Maar als je in de avond bijvoorbeeld naar bed gaat en je neemt wat melk kan het maagzuur dempen. Dus melk beter tussendoor drinken dan bij een grote maaltijd als je last hebt met vertering.
Precies, laat het maagzuur na de maaltijd eerst maar ff lekker z’n werk doen
 
Dit topic doet me denken aan vroeger
Toen mensen maar een hoop (onzin) posts maakten zodat sneller werd voldaan aan de 100 berichten die nodig waren om in het geile hanenhok subdeel van het forum te kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Ja zo heeft iedereen een moment wat ze aan iets terug doet denken maar bedankt voor de tip had me nog niet eens zo erin verdiept dat er 100 berichten voor nodig waren.
 
Zoals aangegeven ben ik de laatste 2 weken aan het rennen. Op de sportschool of thuis doe ik geen cardio. Nu wordt er gezegt dat als je vetten wil verbranden eerst kracht en erna cardio moet doen maar ik ren juist in de ochtend puur ook voor conditie en natuurlijk te verbranden en train savinds kracht als ik ook de voldoende voedingen binnen heb. Iemand een tip en of dat rennen in de ochtend nut heeft met een lange tussenpozen tot de krachttraining?


Beetje late reactie, maar las je bericht.

Na kracht trainen neem ik 8gr aminos en dan ga ik 25min op de stair master. Werkt goed, energie is gebruikt voor de kracht training, suikers zijn zo goed als op, dus vet wordt eerder aangesproken.

En natuurlijk een deficit kcal maar dat spreekt voorzicht ;).
 
Back
Naar boven