AndroidHealthClinic

Kurt Angle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
5.504
Waardering
5
Geen BB, maar toch zeer goed gebouwd. Z'n armen mogen wel iets groter. Wat ik echt super vind is die nek van 'm. Echt wreed gewoon.

Later als ik groot ben wil ik ook zo'n nek. :D

Kurt Angle video

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Kijk jij naar die prut?
 
hehe idd kleine armpjes..staat niet echt goed bij de rest
 
axestream zei:
Geen BB, maar toch zeer goed gebouwd. Z'n armen mogen wel iets groter. Wat ik echt super vind is die nek van 'm. Echt wreed gewoon.

Later als ik groot ben wil ik ook zo'n nek. :D

Kurt Angle

meen je dat nou?

heb je die achterkant van z'n nek al eens bekeken, die kerel lijkt wel een kruising van een mens met een cobra!

:)
 
bart82 zei:
meen je dat nou?

Zeker wel! Vind ik veel mooier dan die gasten die hun traps wel trainen, maar die andere spieren (Sternocleidomastoids, Cervicis Splenius, Capitis Splenius) niet.
 
hahahahaha, dat filmpje is echt wel lachwekkend man! Die muziek...


Hey Axe, hoe zit het eigenlijk met die worstel cariere van jou?
 
Tja hier in NL valt er weinig aan te doen. Er zijn hier wel wat shows, maar die gasten zijn slecht! Slecht materiaal, slechte training...gewoon helemaal niks.

Volgend jaar wil ik naar een school die als enige organisatie mensen voor de WWE traint en waar ook de grote jongens regelmatig langskomen als ze revalideren. Opleiding duurt 26 weken, 4-5 dagen per week, 3-4 uur per dag.

Die school heeft ook z'n eigen shows en als ik na die 26 weken bij hun mag blijven op full-time basis ben ik al tevreden. Om na 26 weken al meteen een zgn "developmental contract" van de WWE te krijgen moet je echt heel goed zijn, dus dat is niet echt realistisch.

De juiste mensen leren kennen is ook heel belangrijk en dan begin je daar goed. Anders zou ik ergens anders moeten beginnen en regelmatig banden in moeten sturen enzo. Het is beter als ze zelf bijna dagelijks met je bezig zijn. Of ik nu bij deze gasten train of ergens anders, ik moet toch naar de VS, dus dan maar meteen naar de beste school. :p
 
PS: Kurt heeft in '96 goud gewonnen op de Olympische Spelen in de gewichtsklasse 100kg+ ondanks een gebroken nek. Misschien dat sommigen zich dat herinneren. Dus hij kan wel degelijk echt worstelen.
 
Kurt Angel heerst

Olymipsch Goud op worstelen.


Jo
 
jopiepoekie zei:
Kurt Angel heerst

Olymipsch Goud op worstelen.


Jo

En hij zat nog onder z'n gewicht ook. Maar goed, fijn om te weten dat er nog meer liefhebbers op dbb.com zijn. :)
 
Back
Naar boven